sunnuntai 3. joulukuuta 2023

Murtauduin Muumitaloon

Oon yleensä tarkka lämpimän veden käytön suhteen, mutta nää pakkaset ajaa mua hieman joustamaan käytännöissäni, ku ei tunnu kivalta liottaa valmiiksi kylmiä käsiä kylmässä vedessä. Pidän yleensä vessan hanaa täysin kylmällä puolella, mut nyt oon kääntänyt sen keskiasentoon. Ja tänään tiskatessa käytin astioita huuhdellessa lämmintä vettä.


Kuvia vaaleanpunaisesta auringonnoususta tältä aamulta

Koulujuttujen edistämisen osalta tuli jälleen katsottua pari videoluentoa. Tiskaamisen ohessa kuuntelin niveliin liittyvää informaatiota, ja nivelneste jäi siitä mieleen kun opettaja käytti sen luita yhdistävästä ominaisuudesta esimerkkinä juomalasin tarttumista pöydän pintaan jos niiden välissä on vettä, ja siinä just pesin samaan aikaan vesilasia. .-D Koitin myös treenata hieman mobilisointia, mut mulla menee aina puol tuntia kun perehdyn pariin taktiikkaan silleen että ymmärrän ne, ja jos jatkan tällä tahdilla en kyllä ehdi opetella koko näyttöön tulevaa listaa ajoissa... 


Tämänpäiväinen joulukalenteriluukku pakotti murtautumaan Muumitaloon

Sit oon koittanut valmistautua ryhmäliikunnan vetämistä varten ja tällä hetkellä tuskailen lähinnä miten saan mahdutettua kaiken suunnittelemani vain viiteentoista minuuttiin ku mulla ois materiaalia vetää tyyliin tunnin mittainen liikuntatuokio. xD Että homma on mennyt lähinnä siinä kun miettii mitä karsii pois. Onneks sain editoitua musiikkiraidan joka soi siinä taustalla, ni nyt pääsee paremmin harjoittelemaan koko ohjelman läpikäymistä ja näkee miten ajoittaa liikkeet yms. Kerron varmaan myöhemmin lisää tähän tehtävään liittyen ja ehkä jos kehtaan voisin videoida tekeleeni ja laittaa tänne näytille, mut huom. vaan EHKÄ.

Loppuun vielä gifi hienosta karkista. Sen pinta on tehty jotenkin ovelasti kimmeltäväksi. Harvemmin jään ihastelemaan syötäviä juttuja fiiliksissä ennen niiden suuhun pistämistä. xD

Ei kommentteja: