tiistai 5. heinäkuuta 2011

Öh, mahtavaa...

.... Yritin säädellä tota lamppua silleen, että siitä ei tulis valoa hirveesti muualle, ni nyt se meinaa kaatua. .-D Toi on semmonen outo pöytälamppu. Äiti käski nimittäin mennä äsken nukkumaan, ja ei näytä kovinnukkuvalta, jos pitää valoja päällä. .---D Ärsyttävää, kun se tulee heti komentamaan mua, kun Fiku on poissa. Fiku aina sanoo vastaan, mut mä en jotenki uskalla tai silleen. .-/ En viittii rupee riehumaan. Fiku siis lähti riparille isoseksi, ja on siellä viikon. Eli viikko aikaa kirjoitella blogiini! .-----D Kuuntelen musaa tosi hiljasella, en ees oikeen kuule sitä, kun kone hurisee kovempaa. .--D Jos toi video-nappula tänää toimis, voisin laittaa tohon biisin, jota kuuntelen nyt.
Jes, toimi! Oikeestaan toi biisi soi mulla äsken, mut sopi paremmin tähän tunnelmaan. .-D Taisiis, tulis paniikki, jos äiti alkas yhtäkkiä huutaa, ku valvon täällä. Joo, minä ja mun tunnelmat. x-D

Joo, jos jatkan tätä jaarittelua, en ikinä pääse varsinaiseen aiheeseeni. .---D Joo, eli siis. Hengailin rauhallisesti koneella, kunnes Ciesse mesessä kertoi löytäneensä "pyssyposeja" simssiin. Halusin nähdä, ja pian Ciesse antoi linkin sivulle. (miksi kerron tätä näin tarinamaisesti?) Poset oli hienoja, mutta huomioni kiinnittyi enemmän komeaan miessimiin. .----D Muutaman minuutin päästä nimesimme hänet ihastuksekseni. .--D Ja nyt on vuorossa ihastukseni kuvan näyttäminen.

Kuvaa klikkaamalla pääsette katsomaan häntä isompana, en tähän viittii laittaa isoa, kun menee tyhmästi sivupohjasta läpi. .--( Mutta suuri kiitos Ciesselle, joka ensinnäkin löysi ihastukseni ja neuvoi sitten, miten bloggerissa pienennetään kuvia. .-D Käykää hänen >blogissaan<. ,--) 

Aww, pakko laittaa tosta vielä toinen kuva. <3 Tommonen vessakuva oikeen, sopii mulle mainiosti. .----D Oli siitä vielä pari kuvaa, mut en tänne kaikkia laita. .---D Ihhii, tommonen ihana vinosilmä. '-) Oonko kertonu, että fanitan kiinalaisia ja japanilaisia niiden vinojen silmien takia? En oikeen tiiä mistä se lähti.. tai tiedän kyllä, mutta se tarina jääkööt toiseen kertaan, tuskin ketään edes kiinnostaa. .--D Oho, alkoi soimaan Allua Mediaplayerista, nyt tuli huono omatunto, kun täällä ihkutan uutta ihastustani vaikka seurustelen Allun kanssa.. Joo, en vieläkään ole jättänyt tätä "poikaystävä"-juttua unohduksiin, koskahan kasvan aikuiseksi ja ymmärrän, ettei minusta ja Allusta tule mitään. Ehkä en koskaan, ja ei sitä kuulkaas tiiä, millon Allu tulee Suomeen keikalle, ja sitten mä meen sinne ja... Joo, mulla menee taas liian lujaa, huomaa, että olen yöllä koneella. .---D Aijuu, mun piti ettiä Allusta joku kaunis kuva Ciesselle, teenki sen nyt. .-> En tiiä pitääkö Ciesse, mut tämä kuva hurmasi minut. <3 .----D
Ärsyttää, ku joka toinen laulu on hiljanen, ni koko aika pitää säätää äänenvoimakkuutta. .--D Onkohan teil viel kesken toi edellinen, no, mä haluun laittaa tän biisin, on nimittäin sanottavaa tästä nyt soivasta kappaleesta. .---D
Lauletaanko tossa kertosäkeessä: 
"We can do it all righ"
 vai
 "We can do it all night"

 .---D En saa selvää, vaikka kuinka tarkasti kuuntelen! Tai välillä kuulen toisella tavalla ja välillä toisella. Tehkää ihan rauhassa sitä koko yö! x--D Joo, Kasa, rauha... Voisin tietty tarkistaa ton biisin sanoista, mut en jaksa, haluan elää tässä epätietoisuudessa vielä jonkin aikaa. .---D

Apuaa, nettiyhteys katkeaa n. 15 minuutin päästä.... Jostain kumman syystä netti katkee aina yöllä kolmen aikaan. .-s Joten täytyis sit saada lopetettua ajoissa, että saan julkastua tän. .-D Nytten oon tossa Sepon kanssa jutellu mesessä, mutta eipä siitä mitään. Äh, ei mulla kyllä oikeestaan oo enää mitään asiaa, tai ois sellanen pitempi juttu, mut en rupee sitä nyt kertomaan. .--D Joten voisin vaikka lopetella. .-> Jatkan riehumista taas joku yö. x-----D

Kysymys lukijoille:
Miten AJ:n laulun kertosäkeessä lauletaan?
vaihtoehto 1 Righ
vaihtoehto 2 Night

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kuva Allusta <3<3<3<3! Musta tossa laulussa lauletaan "We can do it all righ". Kiva postaus muutenkin .-).

HÄÄKAKKA JA VESSA KASALA + SUOMI <3
ja keksiyö

Kasa kirjoitti...

Jep, ihailen sitä tässä... .--D <3 Righ sai yhden äänen. ,-) Kiva kuulla! .--3

HÄÄKAKKA JA VESSA KASALA + SUOMI ja keksiyö <333

honey kirjoitti...

hääkakka ja vessa kasala + suomi ja keksiyö??? okei? :D vähä sama ku torjantai ja perstai.. :D

Kasa kirjoitti...

Heh joo, mun ja Ciessen semmonen.. juttu. .---D