perjantai 30. syyskuuta 2011

Koeviikko ohi...

... on jeeeee! .-D Noin 20 minuuttia sitten pääsin pois matikankokeesta, ja nytten oleskelen koneella ja kylään välillä enkun luokan ovelle, jos vaikka Fiku tulisi joskus sieltä. .-D Sillä on tänään siis enkun koe. Mulle tuli matikan kokeessa sellanen paniikki, kun piti tehdä 8/11 tehtävää, ja kun olin viis tehtävää saanu joten kuten tehtyä, niin en meinannu saada tehtyä enempää, kun en ymmärtäny niitä muita tehtäviä. .-P Sit ei helpottanu tilannetta yhtään, kun kaikki alkoi palauttaa kokeita, aattelin jääväni vikaksi tekemään sitä koetta, mut kyl sinne jäi vielä mun jälkeen jokunen. Sitte se ope antaa aina heti kokeen palauttamisen jälkeen tehtävien vastauspaperin, ni täysin oikein sain 3 tehtävää, ja sitten saan varmaankin säälipisteitä, joten enköhän mä läpi pääse, jees! ,-D Ihan epistä, kun sillä matikan opella oli kaksi kutos kurssin ryhmää, ni sit se sanoi tehneensä meille vaikeemman kokeen. >.-/ Ja vaikeempi se olikin, se ope nimittäin näytti niiden toisen kokeen meille eilen, ja oisin osannu siitä paljon enemmän tehtäviä, ni silleen ärsyttää, jos oisin menny siihen toiseen ryhmään, ni oisin saanu paremman. ,-P Mutta tavoitteena oli päästä läpi, ja uskoakseni pääsin, joten kaikki hyvin. .->

Sitten kerron vähän tunnelmia tästä koeviikosta. .-D Maanantaina aamulla piti enkun kokeeseen mennä, ja tiesin jopa jotakin, ja loput meni sitten arvaamalla.. Aikakin loppu kivasti kesken, joten vetäsin siinä lopussa luetunymmärtämisen a-b-c-d ympyröinnit ihan randomilla. .-D En vielä tiiä, pääsinkö läpi, maanantaina on sen kokeen palautus, jännittää... Ois hienoa päästä kerrankin ekalla yrityksella enkun kurssista läpi. .-D Sitten tiistaina heti toinen enkun koe, mut se meni kyllä tosi hyvin, saatan saada siitä jonku ysin. x-D No en ehkä ihan niin hyvää, mut huomattavasti paremman ainakin, mitä aikasemmin oon enkun kokeista saanu. .-D Haluisin jo saada sen kokeen, ääh, jännittää. .-D Sitte keskiviikkona oli taas kielikoe, (yllätys, kun mulla oli 3/4 tän jakson kursseista kieliä .-D) ruotsia tällä kertaa. .-P Se koe meni oikeesti ihan mönkään, siinä oli hirveän paljon monivalintoja, ja mulla ei oikeesti toiminu ajatus sinä aamuna, joten meni suurimmaksi osaksi arvailuksi. .-P Luetunymmärtämisetkin oli kamalan vaikeita, en saanu niitstä mitään tolkkua, oon huolissani läpipääsemisestä.. Se oli tosi outoo, yleensä oon osannut ruotsin kokeissa ihan hyvin, mut nyt ei vaan onnistunu. .-/ Mutta turha vielä murehtia, katotaan nyt, miten ope määrittää kohtaloni. .-D

Juuh, siinä siis koeviikko, onneksi se on nyt ohi. .-> Tänään alkaa klo 12 toka jakso, mulla niinkin löysästi, että on vapaatunti. <3 .-D Sit vikalla tunnilla mulla on matikkaa, ja taas saan katella sen saman open naamaa. .-D Enpä tosin enää kauaa, se jää eläkkeelle syysloman jälkeen. .-( Mut toivon, et sen tilalle tuleva opettaja on sit parempi opettamaan, toi nykyinen on vähän... outo. .-D Mut juu, ni oikea matikka-päivä mulla tänään. .-P Mut siel matikan tunnilla on rentoa, se ope vaan selittää asioita (ja koska kyseessä on eka tunti, ne ei ole kovinkaan tärkeitä), ja siinä samalla voi olla omissa ajatuksissaan. ,-) Voi hitsi, muistan, kuinka pari vuotta sitten matikantunnit oli mun tavallisin iloliemen juonen suunnittelu hetki. .-----D Nyt kun tuli Iloliemet puheeksim niin voisinkin kertoa, miksi eilen en kirjoittanut, vaikka mulla oli kahden tunnin mittainen vapaatunti. Se koko aika meni siinä, kun otin talteen KAIKKI Iloliemen, Taikapölyn, Simsseilyjen ja Camp Rockin juttujen koodit. Jaa miksi tein niin? Koska ne ei ole vuodatuksessa turvassa. .-o Yhdelläkin sivulla (en nyt mainitse osoitetta tässä, jos sivun yp ei halua "mainostusta") riehuu sellainen hullu kurittaja, ja se oli pyytänyt ilmeisesti vuodatuksen ylläpitoa poistamaan sieltä blogista kaksi osaa, ja niin ne oli sitten hävinneet. Onneksi sen suunnitelma ei kuitenkaan onnistunut, sillä minä (*taputus olalle*) löysin ne kadonneet osat googlen välimuistista tai jostain sellasesta. .-D Hihii, ootan jo, miten se kurittaja tähän reagoi, kun ne osat saatiinkin takaisin. .-D Mä oon tässä aatellu mennä laittamaan jonkun rajun kommentin joskus sille, sen käyttäytyminen on oikeasti epäreilua, ja sen pitäisi itsekin tajuta se. Ni varmuudeksi otin nyt kaikki koodit talteen ja tallensin tänne bloggeriin, koska se saattaisi mulle suuttuessaan tulla hävittelemään munkin juttuja, enkä halua sitä, googlen välimuistehinkaan ei aina voi luottaa.. En nyt tiiä, onko maailma luotettavin turva tämäkään, mut tuskin omalle koneelle tiedostoiksi tallentaminenkaan on mikään turvallinen ratkaisu, se konehan saattaa posahtaa koska vaan. .-o Noi iloliemen ekat osat näyttää kyllä tosi ihanilta täällä mun blogissa, ovat niin sävy-sävyyn kuvat ja sivupohja, kattokaa vaikka! (toivottavasti toi linkki näkyy teilläkin, se on vaan esikatselu-versio, kun pidän ne vaan luonnoksina täällä bloggerissa. .->) Ja jos innostuitte lukemaan, niin voitte käväistä Ilolienten virallisilla sivuilla, jonne voitte myös kommentoida. .-) -> kliks

No nopas on tullut tämmöinen tylsä pelkkää tekstiä-juttu. .-D Niin siinä käy, kun ei moneen päivään ole kirjoittanut, kertyy paljon kerrottavaa. .-D Mut nyt aion kyllä taas ahkerammin alkaa kirjotella, kun koeviikko on ohi, ja mulla on taas vapaa tunteja. .---D Hei, mäpä laitan mun lukujärjestyksen tähän näkyville vaikka. .->

ma                    ti                      ke                     to                  pe
hi                      bi                      -                      hi                    -
bi                     ma                     ma                   ai                    -
ai                       -                       ai                    bi                    -
 -                       -                       hi                     -                    ma

Tollanen. .-> Eiköhän kaikille oo selvät nuo aineiden kirjainlyhhenteet. .-D Ja nuo viivat (-) tarkoittaa sitten vapaatuntia, jolloin minulla on aikaa kirjoitella blogiin. ,-) Perjantai näyttää mahtavalta, silloin tulee varmaan pitkät postaukset. .-DD Saa sitten nähdä, meneekö paljonkin vapaa tunteja läksyjen tekoon, kun on kahta lukuainetta ja jos ne aikoo huolella tehdä, niin siinä kestäää (mulla ainakin). Ihanaa, kun ei oo yhtään kieliä, ei tuu sanakokeita! <3 On tää kyl mukavan rentoa, kun alkaa uus jakso, mullakaan ei oo nyt mitään kouluun liittyvää tekemistä, ja tuskin viikonlopullekaan tulee mitään, se matikan ope on rento. .-> Muutenki tosi ihanaa, viikonloppuna saa sit pelailla kaikessa rauhassa simssiä ym, eikä tarvii mihinkään kokeisiin lukea, jeeeees. <3 Ihanaa. .-3 Ois jo toi matikan tunti ohi ja pääsis kotiin. c-.

Teenpä nyt ajankuluksi yhden top 3 -listan, ja jos aikaa jää, olisi kivaa pitkästä aikaa tehdä taas biisi käännös, mutta kattoo nyt, kuinka kauan mulla tän teossa menee.. ,-D

Top 3 kynsilakat

1. Ostin yhden Flormar-lakan, ja siitä tuli suosikkini! En omista edelleenkään kuin yhden sen sarjan lakan, mutta voin silti sanoa sen olevan suosikkini. Hinta on ok, ja pullo on todella riittoisa. Väri pysyy kynsissäkin todella hyvin, joten se lakka sopii laiskoille kynsistä kiinnostuneille, jotka eivät jaksa päivittäin laittaa kynsiä uusiksi. Mulla on alhaalla näkyvässä kuvassa oleva lakka, ja se näyttää aivan upealta kynsissä. <3 Ainut huono puoli on lakassa on se, että kun se pitäisi saada pois, ei se meinaa millään lähteä. .-D

2. No pahus, en millään muista yhden kivan lakan merkkiä, enkä googlaamallakaan löytäny, pitää sit joltain muulta merkiltä valita.. Noloo kun en muista, mulla taitaa olla sen merkin lakkoja eniten. .---D Eiku mä nyt sanon, että tokaksi pääsee lakka, jonka merkin nimeä en muista. .-D Tykkään monista sen sarjan lakoista, niistä pääosin iloisia värejä on minun kynsiini päätynyt, nytkin komeilee pinkit lakat kynsissäni tältä merkiltä. .->

3. Muistelen ensimmäisen ostamani lakan olleen Anytimen lakka, ja keräilin sitä sarjaa kivan kokoelman silloin kun Anytimen lakkoja myytiin. Ja edelleen on ihan toimiva läpinäkyvä Anytime-lakka kotona, jota usein laitan päällyskerrokseksi. .->


Juu, mutta nyt täytyykin lopettaa, kesti puoli tuntia ton listan teossa. .-o

Kysymys lukijoille:
Onko ihkuu, kun on viikonloppu? <3
vaihtoehto 1: Ei, koulus/töis/jossain on kivempaa
vaihtoehto 2: Ooooonnn <3

Ei kommentteja: