tiistai 6. syyskuuta 2011

Väsytti sikana...

...tänään. .-D Meni eilen vähän myöhään Aiskan hyvään tarinaan kommentoidessa (kannattaa mennä lukemaan, Järväkorva on tosi hyvä lc! .-)) ja kun on nukkunut kaksi yötä putkeen huonosti, alkaa väsyttää. .-D Mä vaan ihan unessa harjasin hampaat ja kiskoin nopeesti vaatteet päälle, ja menin takasin nukkumaan. .--D Autossakin nukuin alku matkan, mut sit päätin et täytyy oikeesti herätä. .-D Tajusin siinä samalla myös, että unohdin harjata hiukset, tyhmä minä. .-/ Ei mun hiukset takkuun heti mee, mut jos jakaus tai joku näyttää epäsiistiltä... Aattelin mennä kohta vessaan laittautumaan. ,-D En äsken viittiny, kun siel oli väkee paljon. .-P Korvatkin oli aamulla lukossa ja se ärsytti, kun en kuullu mitään. .-D Aina, kun mulla on joku nuha tai semmonen, ni siinä taudin loppuvaiheessa menee korvat aamusin lukkoo. .-P

Joo, mun pitäis tehdä niitä ruotsin tehtäviä, huomenna pitää olla valmiina, ja mulla on ihan sikana tekemättä.. .-/ Eilen en edistyny oikeen yhtään, kun piti taas isin kanssa mennä pottuja nostamaan, ja sit se vika luetun ymärtäminen oli jotenki hirmu vaikee. Vaikka olin suomentanu kaikki vaikeet sanat ja silleen, ni en silti ymmärtäny, ihan tahallaan tehny sen hankalaksi, lol. .-D Et tälle päivälle olisi mukavasti vielä tekemista ruotsin kanssa... ,-/ Hoh, mut jos meen nyt "laittautumaan", ni sit sen jälkeen voisi sitä ruotsia tehdä... Mut aattelin aina välillä tänne kuitenki jutella. ,--)

--
Ämpältä alko jjust tämä ihana biisi <3

Toivottavasti toi on hyvä versio, en oo muistaakseni ton videon kanssa ennen kattonu. .-D Ei ees ollu hiukset mitenkään huonosti, hyvä. .-D Vaihoin patterin Allu-ämppään, mulla on kamala läjä vanhoja pattereita repussa, ja sit mä aina testailen, et oisko missään tarpeeksi voimaa pitää ämppä päällä. .-D Nyt löyty yks. Ois mulla ihan täysinäinenki patteri, mut mä säästelen sitä, jos automatkalla tarvii kuunnella, koska nää vanhat ei jaksa soida kovaa. Jes, kohta mun ämpältä rupee tulee hyviä biisejä. <3 Tässä kohtaa on just parhaat biisit. .--D Kuulostaa oudolta nää jutut. .-D  Mut mä hommailin noiden ruotsin läksyjen kanssa, voi että, kun hommat käy nopeemmi  konella kuin voicen ääressä. .-D Mut eilen kun koitin koneella tehdä näitä, ni jumituin vahingossa meseen.. No pöh, patteri loppu, ei se jaksanu soittaa ku muutaman laulun, ja nyt jäi Anu Hieta kesken. >.-/ Kuuntelen tota vanhaa ämppää sit nyt, ku en jaksa täs koneella alkaa testailemaan pattereita. .-P Mut nyt voisi jatkaa tota ruotsia taas. Ei muuten nenä enää vuoda tänään niin ku eilen, jes, mä oon parantumassa. <3

Joo, mulla etenee toi ruotsi nyt niin hyvin, et parasta vaan julkasta tämä, etten vahigossa rupee kirjottamaan mitään tänne enää. .-D

Kysymys lukijoille:
Oliko hyvä biisi toi Bluen I Can?
vaihtoehto 1: Joo. <3
vaihtoehto 2: Ei/en kuunnellu.

Ei kommentteja: