torstai 15. syyskuuta 2011

Sanakokeeseen pitäs...

...lukea, mut täällä vaan olen. .-D On mulla toi sanalappu kyl tossa vieressä, ja koitan vähän opiskella... Sain kuin sainkin luettua eilen kaikki sanat, mut en kyl muista enää niitä kaikkia. .-P Joten lisää lukemista. .-D Onneksi mulla on tässä vapaa tunti ekana, ja sanakoe on sit tokalla tunnilla vasta. Ja me siinä enkun tunnilla tehdään vielä eka siihen kappaleeseen liittyviä tehtäviä ja muutenkin kerrataan, joten ei tässä pitäsi olla hätää. .-> Enenmmän olen huolissani huomisesta ruotsin sanakokeesta ja muutenkin huominen koulupäivä ärsyttää. .-P Tai enkun tunti lähinnä, kun luultavasti mennään suulliseen kappaleeseen, ja se on ihan hirveetä. .-D Noloa olla sönkkö. .-D

Mutta hmm, jostain muustakin vois puhua, mutta mistä... Mun käsiin palelee, eikä mulla oo taskuja. .-( Oih, ämpältä alkoi Allun Oah. .--3
Vihdoinkin saan laittaa tän kuvan Allusta, oon oottanu kauan sopivaa hetkeä. .-D <3 Kun mulla eilen loppu akku siitä ämpästä, ni en ehtiny lataamaan sitä, ja nyt oon sit tän patteri-ämpän varassa.. Otin kyl vaihtopatterin mukaan, et ei silleen hätää. .-D Hihii, etenen hyvin ton sanaston opiskelun kanssa, kohta oon saanu kaikki kerrattua (+ opeteltua uudelleen ne sanat, joita en muistanu) .-D Tuli muuten mieleen, et vois pitkästä aikaa tehdä biisi-käännöksen. .-D Silloin joskus mä päätin tehdä niitä joka päivä, mut on VÄHÄN jääny se homma... .-D No nyt ainakin sopisi hyvin, kun tarviin harjotusta sitä sanakoetta varten. .-D Arvoin biisin, ni tuli Enriquen Can You Hear Me. Laitanpa vaikka sen biisin tähän, niin voitte seurata sanoja samalla. .-D Ja pahoittelen jo etukäteen mahdollisista käännösvirheistä, englannin numeroni on 5. .-D


(toivottavasti tää on hyvä versio, en ehdi kuunnella)

I am numb but i can still feel you <> Olen tunnoton, mutta voin silti tuntea sinut
Sometimes I’m blind but I see you <> Joskus olen verho, mutta näen sinut
You are here but so far away <> Olet täällä, mutta niin kaukana

The times when you wanna.. Im missing you <> Aika jolloin haluan ikävöidä sinua
Makes me feel like I’m spinning <> Saa minut kieppumaan
Sometimes you get what you gain <> Joskus saat uudelleen

I’m on a course of collision <> Olen törmäyskurssilla
Am not about to give in <> En ole myöntänyt
Can’t explain my position or the condition that I’m in. <> En voi selittää sijaintiani tai edellytystä missä olen

Where I am is no limit, no walls, no ceilings <> Siellä missä olen ei ole rajoja, ei seiniä, ei sisäkattoa
No intermission, so let <> Ei väliaikoja, niinpä
Let the party begin <>Juhlat alkaa

Hey.. Hey.. Hey all the way <> Hei, hei, hei, loppuun asti
DJ let it play <> DJ soittaa
Hey Hey Can You Hear Me? <> Hei, hei, voitko kuulla minua?
Oooow <> Ooh

Hey.. Hey.. Hey all the way <> Hei, hei, hei, loppuun asti
DJ let it play <> DJ soittaa
Hey Hey Can You Hear Me? <> Hei, hei, voitko kuulla minua?
Oooow <> Ooh

Can You Hear Me? (x4) <> Voitko kuulla minua?
Oooow <> Oohww

Don’t you mean that you’re my vision <> Etkö tarkoita että olet minun mielikuva
I gotta make a decision <> Aion tehdä päätöksen
Do I go, do I stay? (Stay) <> Lähdenkö, jäänkö?

You’ve gotten into my system <>  Olet (gotten?) systeemini
You are in control of my mental <> Ohjaat minua henkisesti
I’m in a euphoric state <> Olen onnelisessa maassa

I’m on a course of collision <> Olen törmäyskurssilla
Am not about to give in <> En ole myöntänyt
Can’t explain my position or the condition that I’m in. <> En voi selittää sijaintiani tai edellytystä missä olen

Where I am is no limit, no walls, no ceilings <> Siellä missä olen ei ole rajoja, ei seiniä, ei sisäkattoa
No intermission, so let <> Ei väliaikoja, niinpä
Let the party begin <>Juhlat alkaa

Hey.. Hey.. Hey all the way <> Hei, hei, hei, loppuun asti
DJ let it play <> DJ soittaa
Hey Hey Can You Hear Me? <> Hei, hei, voitko kuulla minua?
Oooow <> Ooh

Hey.. Hey.. Hey all the way <> Hei, hei, hei, loppuun asti
DJ let it play <> DJ soittaa
Hey Hey Can You Hear Me? <> Hei, hei, voitko kuulla minua?
Oooow <> Ooh

Oooow (x5) <> ooo
Can You Hear Me? (x5) <> Kuuletko minua?

Hey.. Hey.. Hey all the way <> Hei, hei, hei, loppuun asti
DJ let it play <> DJ soittaa
Hey Hey Can You Hear Me? <> Hei, hei, voitko kuulla minua?
Can You Hear Me? <> Kuuletko minua?
Lyriikat kopsattu täältä, kiitos myös sanakirjalle, jota käytin ahkerasti. .-D

Siinä toi nyt sitten olisi, any comments? Ja ottaisin ihan mielelläni vastaan muunkinlaisia käännösehdotuksia, jos olen jonkun kohdan kääntänyt hassusti. .-D Joten kertokaa, jos huomaatte jotain, haluaisin oppia. .-3

Teki nyt mieli Enriquesta kuva ettiä, on se sellanen suklaamies. .-3

Ääh, mun täytyisi kyllä oikeesti mennä tekemään enkun läksyjä ja lukemaan ruotsia, mut... En saa itteäni irti tästä koneelta. .-D Kylmä kohta meen, mut hetkinen vielä... Ämpän patteria säästääkseni kuuntelen musaa koneelta, ja musapalkistani nappasin ihan randomin 30 Second To Marsin biisin, mitä en oo ees ennen aiemmi kuulli, ni ei ollenkaan hassumpi kappale, tämmönen:
Ku hyppää noiden alkupuheiden ohi, ni sit voi kuunnella. .-> Voih, mä kyl jotenki ihastuin tähän, biisiin ensikuulemalta. ,-3 Pitäiskim varmaan joku ilta perehtyä paremmin niiden uuden levyn (tai uuden ja uuden) sisältöön, jos tekisin lisää hyviä löytyjä. .-D Jaredilla on ihana tukka tos videossa. <3 Pinkki. <3
Mut musta väri sopii sille kyllä paremmin. .-3 Mun mielestä. .-)

Okei, nyt päätin, että 5 minuutin päästälähden koneelta läksyjen luo. Enpä mä kauaa niitä ehdi tekemään, mut jos vähän ees ruotsin sanoja sais katottuu ym.. Joten minä alan toivotella hyviä viikonloppuja, huomenna en nimittäin ehdi kirjoittamaan, mutta mulla on huomiselle ajastettuna valmiiksi yksi postaus. ,-) Kuuntelen vielä äkkiä uusiksi ton 30 Second To Marsin biisin. <3

Kysymys lukijoille:
Kumpi on paremman näkönen ,-) ?
Vaihtoehto 1: Enrique Iglesias
Vaihtoehto 2: Jared Leto

Ei kommentteja: