keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Aaah, ikävä...

... on ollut blogiani, kivaa taas "pitkästä" aikaa päästä kirjottamaan. .-) Kun mulla siis on toi koeviikko menossa, niin silloin en saa sellaisia vapaa tunteja, et ehtisin tänne kirjottaa.. .-P Tai kun mulla ja Fikulla on samaan aikaan vapaa tunti, ni en silloin voi blogiin kirjottaa. .-D Huu, kävin äsken varmistamassa  katsomosta Myytinmurtajien alkamisajan, ja onneksi kävin, koska ne alkaakin jo klo 23, aiemmin ne tuli myöhemmin. .-D Ihanaa oikeesti, oon koko tän viikon intoillu myytinmurjajista. .----D
Oi hitsi, onks tossa Grantin nimmari??! Hihii, jee. .--3

Tuli muuten tosta Grantista mieleen, kuinka eilen, kun isi katto jotain random-ohjelmaa, niin sit siellä oli sellanen nätti naamainen mies puhumassa, löytäsinköhän mä siitä kuvaa..

No jo on outoa. .-o Ihan yhtäkkiä koneen näyttö meni pimeeks, ja sit siinä hetken aikaa rämpytettyäni käynistys-nappulaa, lähti se kone käynnistymään uudestaan. No, sit koitin kirjautua uudestaan siihen koneelle, mut se jumitti siinä taas, joten jälleen sain rämplätä monta kertaa sen nappulan kanssa, ennen kuin sain koneen sammumaan. .-D Nyt sit vaihdoin konetta, tää on aina ollu mun luottokone. <3  Hiltsu puhuu puhelimessa tossa lähellä, salakuuntelen. ,-D Laitoin ämpänkin pois päältä, jotta kuulen paremmin. ,-D Hah, tosi kivaa. Hiltsu tulee tänne päin.... ja ohi meni. .-D Nii, mut mun piti mennä ettimään sitä kuvaa, jos nyt ei näyttö pimenis. .-D No en löydä, byääh. .-< Molemmista ämpistäkin loppu akku, miten niin voi käydä? ---> musapalkin luo!! Jes, Take Thattia on siellä just tarjolla, ah. <3
LoveLoveLoveLove, lovetan tuota biisiä. <3

Tästäpä tulikin mieleen, kuinka yksi ilta juttelin Jaden kanssa mesessä, ja ensin Jade antoi minulle kuunneltavaksi muutaman biisin (hmm, ei millään tule nimiä nytten mieleen... Onneksi lisäsin suosikkeihin muistiin ,-)) niin sitten minulle tuli yhdestä niistä mieleen tuo Take Thatin Love Love biisi. .-D Kerroin asiasta Jadellekin, ja siinä kävi kaikkea jännää, mm. Jade piti biisitä. .-D Tai ainakin oletan niin, sillä hän kertoi kuunnelleensa Love Loven kolme kertaa. .-D Nyt otin tosta musapalkiksi kokeeksi Take Thatin Back For Googin, ei yhtään hassumpi biisi. ,-> Oon joskus aimminkin tainnu kuulla. .-D Oon viime aikoina innostunut Take Thatista enemmän, pitäisi perehtyä niiden biiseihin paremmin. .-D

Nyt aloin musapalkista kuunnella D'Nashia, joku espanjainen(?) bändi. .-D Tämmöiset pojat tällä kertaa:
Voisko joku kertoo, miksi mä ihastun kaikkiin poika bändeihin? .-D

Yks yö kuuntelin Fikun kanssa D'Nashin uuden levyn biisejä. Fiku ei oikein tuntunu tykkäävän.. Tai sit sitä harmittaa, kun sen suosikki heppu on vissiin lähteny tosta bändistä. Tai ainakin sen levyn kannessa oli vaan kolme, niin kun tuossakin kuvassa jonka löysin. Tai sit Fiku ei tykkää, kun melkein kaikki sen levyn biisit oli "iskelmää", siis sellaisia rauhallisia ja ehkä vähän haikeita biisejä. Mä oon heikkona sellaisiin. .--3 Tää on aika ihana, mikä mulla nyt soi:


Heei, mulla oli mielessä kaikkea kerrottavaa, mitä blogiin tästä viikosta kirjoittaisin, mut jäinkin vaan puhumaan poika bändeistä. .---D Oho, Fikun matikanryhmä pääsee jo tunnilta, mun täytyy alkaa lopetella. .--D

Kysymys lukijoille:
Aiotko kattoa tänään Myytinmurtajat?
vaihtoehto 1: En
vaihtoehto 2: Joo<3

2 kommenttia:

Tikkarisuu kirjoitti...

Hienoa että joku muukin pitää Myytinmurtajista, itse nimittäin pidän. Olen jo monta vuotta katsellut niitä. .--) Jopa silloin kun Grantia ei vielä ollut. Muistaakseni joskus 2006-2008 aloitin. Joku niistä vuosista. Aina ollut tosi kivoja.

Mutta niin, päätin sitten kerrankin kommata.

Kasa kirjoitti...

Hahaa, jo neljäs Mourulainen, joka katsoo Myytinmurtajia. .--D Kaikki siellä ovat jollakin tapaa niin samanlaisia, tuntuu ihan siltä, Mourussa siis me hoitajat. .-D Kerran jäin kattoo Myytinmurtajia isin kanssa, ja sit siinä ihastuin Grantiin, ja sen jälkeen on ollu pakko katsoa. .-D Sit jossain välissä ne alkoi näyttämään uusintana niitä vanhoja jaksoja, joissa Grant ei ollu, ni se harmitti, mut onneksi nyt tulee taas uusia. .-3 Mut ainahan ne on tosi kivoja ollu. .-D <3