maanantai 5. syyskuuta 2011

Elämäni kamalin...

...viikonloppu on ohi. .-) Viikonloppuni oli niinkin mahtava, että minä sairastin flunssaa. .-/ Ja oiski ollu pelkkää sairastamista, mutta mun oli tehtävä ruotsin tehtäviä, joita on ihan kamalasti. (Tehään harjotusmielessä sellanen yo-vihkonen, johon sisältyy muutama luetunymmärtöminen ym. tehtäviä.) Ne tehtävät pitäisi olla tehtynä tän viikon keskiviikkona. Joku jätti ehkä vähän myöhään niiden teon.. .-D Mut siis se oli ihan hirveetä, kun nenä vuosi ihan täysillä. .--P Yhäki niiskutan, ja saan aiva välillä niistää, kun räkää tippuu nenästä. .-D En ees edenny noissa tehtävissä mitenkään hirveesti, kun sanakirjasta on niin hidasta löytää etsimiään sanoja.. Nyt sit äsken vähän hommailin ton nettisanakirjan kanssa, ja etenin huimasti. .-D Kyllä hommat käy ttäällä koneella nopeemmin. ,-D Suunnitelmissa olisi saada tehtyä täällä koulussa noi luetunymmärtämiset, ja sit voisin kotona ne muut tehtävät tehdä. .-D Voisin taas vähän suomennella noita luetunymmärtämisi.ä..

Noin, käänsin nyt 1/4 tosta tekstistä, nyt on tauon aika. .-D Kiva, kun nenä vuotaa koko ajan, mut se on silleen tukossa, ettei sieltä kuitenkaan tuu sit mitään, kun yrittää niistää. Ärsyä. Nenä ei sentään oo tullut niistamisestä kipeäksi, oon aina välillä laittanu käsvirasvaa siihen ympärille, ni ei oo iho halkeillu siitä. ,-D Onpahan käsirasvalle muutenkin käyttöä kuin vain talvella. Mut joo, sit puuhastelin niitä ruotsin juttuja samalla kun kattelin voicea, mikä varmaan myöskin hiukan hidasti vaihtia, kun saatoin välillä jäädä niitä videoita kattomaan. x-D Noh, voicen katsojat varmaan tietävät, että voicelta tulee hirveesti uusintoja (mikä on hyvä juttu, ehtii näkemään melkein kaikki top 10-listat ym, mut alkaa siinä mennä maku, kun joka päivä saa kattoa ne samat listat uudelleen ja uudelleen. .----D Latauslistakin tuli 3 kertaa, ja mua ärsytti, kun niillä oli sattunu siinä sellainen virhe, et 18 ja 17 kohdalla soitettiin sama laulu, eli sitä sai sit oikein urakalla kuunnella, kuulin sen varmaan 10 kertaa viikonloppuna, kun latauslistan takia tuli jo kuus kuuntelua + ne, kun sitä muuten van soitettiin. .-D
Tommonen biisi oli siis kyseessä. En nyt mitenkään hirmusti sitä inhoa tai mitään, mut muuten vaan ärsytti, kun ois voinu kyllä muutakin kuunnella. .--D Mua muuten kiinnostaa nyt, et mitä siinä toisen tän kappaleen tilalla ois pitäny olla, meenki googlaileen. ,-D 17 ois pitäny olla Britney Spearssin I wanna go, oisin kyllä sen mieluummin kuunnellu. .-D Se on muuten yks isin lempilauluista. x-D Mua jotenkin huvittaa, kun viiskymppinen isini kuuntelee voicea ja fanittaa niitä joitain siellä soivia biisejä. .----D Sit voicelta tuli kaikki heräämön "parhaat" palat pariinkin kertaan, että jee. .-D En hirveesti pidä voicesta, mut se on ainoa musiikkikanava joka meillä on, ni saa kelvata. .-D Voi apua, pitäisi varmaan jatkaa tota suomennosta, pöh. .-( No, Allu vähän piristää mua, ämpältä tulee. .--3 No ei enää piristä, patteri loppu, mur... Mut ehkä Allun kuva auttaa. ,-D

Auttohan se. .-> Sitä paitsi mulla on vaihtopatteri mukana. ,-D
---
Noniin, enkuntunti on nyt ohi, elikkä mulla olisi kaksi vapaatuntia tiedossa, hehheh.. En kyllä kokoaikaa voi tässä koneella olla, pitäisi edelleenkin tehdä sitä ruotsin juttuA. Oho, meni capsi päälle, täs koulun konella capsi-nappula on alempana ku kotona. .-D Enkun tunnilla oli sanakoe, sit kun se ope näytti vastaukset lopuksi, ni mulla meni 7/10 oikein, muistaakseni. .-D Et ihan hyvin meni. .-) Kökkö ärsytti, kun koko enkun tunin ajan nenä vuosi. Sit mä en kehdannu niistää, ni sit vaa säilytin enkun kirjan alla nenäliinaa johon aina välillä pyyhin nenää. .-P Hui kamala, huomasin just, että täs koneessa oli äänet päällä, mitäs jos mä vahongossa olisin menny kattomaan jotain videoo tai jotain. .-D Aivastuttaa, mut en kehtaa aivastaa. x-D Mulla tulee aina monta aivastusta putkeen. .-D Musta tuntuu et oon tänään kipeempi ku eilen. Johtuu varmaan siitä, kun olin isin kanssa nostamassa perunoita eilen. .-D Pakko isiä on auttaa, ei se yksin saa hommia millään tehtyä. .-/ Sitä paitsi perunoiden nosto on ihan kivaa, oon aina tykänny siitä. .---D

Hah, ainii, tää mun piti kertoa. x-D Kun ootettiin Fikun kanssa sen äikän tunnin alkua, ni sit huomattiin, että Hiltsu on siel äikän luokassa. .-D No me jäätiin siihen oven oteen ottamaan Hiltsun tuloa, ja kylättiin sitä täysillä. X--P Nii, ni tosta tuli mieleen mun viime yönä näkemä uni. .-D Siinä mä ja Fiku istuttiin keskellä koulun käytävää. x-D Noh, sit Hiltsu tulee siihen seisomaan sen tyttöystävän kanssa ja sanoo: "Voitteko te väistää?". Sit mä ja Fiku väistetiin ja tajuttiinn samalla, et tunti oli alkanu aikoja sitte, ja me oltiin myöhässä. No, sit sen tunnin jälkeen tuli taas välkkä, ja kun seuraava tunti alkoi, me ei taaskaan tajuttu sitä, ja myöhästyttiin. .-D Sit mä ja Fiku juostiin luokkaan, mut jostain syystä siel paikalla oli vaan Hiltsu ja sen tyttöystävä (taasx-D Miksi musta tuntuu, et täs unessa toistuu samat asiat? .-D) Sit minä vaan pokkana kysyn Hiltsulta, et mis kaikki on. (En ikinä uskaltais puhua sille .-o) Sit Hiltsu jotain selitti, ettei tuntia ookkaan tai jtn, ja sit mentiin välkälle. Sit kolmannen tunnin alussa olin TAAS myöhässä. Siel luokassa tehtiin jotain kyselyä, ja sit kun mä tulin sinne, ei siellä ollu pulpettia mulle, ja sit ope käski mun mennä tekemään sit työtä käytävään. Sit mä menin istumaan sinne, ja sit Fiku tulee sinne kans ja sano, et niiden luokka tekee kuvistöitä käytävässä. .-D Sit taisin herätä, oli kyllä pöhkö uni. .-D Hirveetä toistoa koko aika. .-D

Jaahas, musta tuntuu, et oon kertonu jo melkein kaiken "tärkeän", ei mieleen ainakaan tuu mitään. .--P Ni jos tekisi tuota ruotsin juttua, hyi. .-s Ja tauolle taas vaihteeksi. .-D Tai no, oon mä tässä taukoillu jo jonkun aikaa. x-P Yritin ettiä juttuseuraa, mut ei oikein onnistu, kun Mouruposkessa, mesessä ja Kavereita.netissä ei oo ketään paikalla minun lisäksi. .-/ Ni yksinäni lisäilin vähäm uusia biisejä musapalkkiini, huomaako kukaan mitään uutta siellä? .-D Tuskinpa, ei kukaan niitä kuuntele, mut kummiski. .-D Mä voisin varmaan nyt alkaa lopetella, koitan taistella 20 minuuttia vielä ton ruotsin kanssa.. Ei, pakko vielä yks biisi laittaa tähän. .--D
Tämmönen. .-D En yleensä pidä suomalaisesta musiikista, mut tässä on joku. .-3 ja mä kyllä tiiän MIKÄ JOKU, mut en nyt rupee selittämään. .'-D Kuunnelkaa tai älkää kuunnelko kommenttia kirjoittaessanne. ,-D

Kysymys lukijoille:
Ootko lähiaikoina ollu kipeenä?
Vaihtoehto 1: Juu, .-(
Vaihtoehto 2: En

2 kommenttia:

Ciesse kirjoitti...

Mua on alkanu ärsyttää toi Silkkii kappale kun oon kuullu sen sata kertaa radiosta .-(

Kasa kirjoitti...

Minä taas olen alkanut pitää siitä enemmän, kun se on voicelta tullu. .->