maanantai 12. syyskuuta 2011

Nyt kommasin...

...kaikkiin viikonlopun aikana ilmestyneisiin juttuihin. ,-) Kommenteista puheenollen, musta on jotenkin pelottavaa, kun kukaan ei kommentoi mulle, vastaa vaan tohon kysymykseen. Ihan ku jotkut haamut lukis mun blogia, kun ketään ei "näy", mutta silti jotain tapahtuu. .-o Joo, mulla on jääny Jonas-jakso päälle, sellanen haamu-juttu oli siinä. .---D Fiku kilju ihan kauhuissaa, mä olin siinä muuten vaan kauhistuneena. .'-D Pelottavia vauva-ohjelmia, ei tollaset sovi lapsille. .-s Tai sit minä vaan oon liian säikky, ja pelkään vauva-ohjelmissa. .---D Sit muutenki viikonloppuna tapahtui kaikkea pelottavaa, uih. No saanpa ainakin kauhujuoni-ideoita, jos en muuta. .-D

Tossa on kuva siit Jona-sarjasta. .--3 Vitsi, Jonaseista löyty tosi ihania kuvia, miten mä en oo ennen huomannu niitä? .-o En oo kai kyläilly niitä tarpeeksi. .-D Mä ihastuin ihan hulluna tähän kuvaan, Joe on tosi ihana siinää. <3 Sekoon. x-)

Vaikka se onkin aika vanha kuva Joesta, ni kiva silti. <3 Oikeestaan pidin Jonaseista enemmän, kun ne oli "vauvoja", nykyään ne tekee niin aikuista musiikkia ja sivistyneitä musavideoita.. No ihan sama, tykkään kuiteski niistä, iih. <''3 Joo öö, meneekö vähän tämmöseksi? .-D *rullaa ylemmäs nähdäkseen jälleen kauniin Joen kuvan* *huokailee ..<3* *tajuaa, kuinka tyhmältä tämä tulee kuulostamaan, ja päättää lopettaa*

Noin, takaisin maanpinnalle. .---D Tänään mua ärsytti, kun oli eka tunti vapaata, ja oleskelin tässä koneella, ni sit yhet Fikun kaverit tulee siihen kysymään, pääseekö ne koneelle tekemään koulu-juttuja. Noh, meidän koulussa on semmoinen sääntö, että turhaan koneella hilluvan on väistyttyttävä tämmöisissä tapauksissa, ja niin jäin ilman konetta. .-( Kiersin kaikki 1-3 kerrosten koneet läpi, mutta kaikki oli varattu. Ja arvatkaa, kuka ei ottanut läksykirjoja mukaan, koska ajatteli, että viettää vapaa tunnin koneella.. No enkun sanikseen luin sitten ihan sikana, kun oli aikaa. .---D Potuttaa, kun se meni sit kuitenki huonosti, kun se oli semmonen ihan erilainen koe ku yleensä. .-s Joo lol, tohon tuli ihmisä nauramaan ja kattomaan äänet päällä videoita koneelta, mä meen jonneki muualle. .--P

Löysinpäs koneen. .--D Kaikki oli taas varattu, kauheeta. .-D Kun konetta ei heti löytyny, ni päätin käydä vessassa, mut sekään ei meinannu onnistua, kun kaikissa vessoissa (ainaki niissä missä kävin) oli vettä lattialla tai muuten jotain sotattu. >.-o Joku vessan töhrijä liikkellä, oletan. .-D Nappaa kavereita.netistä tämmösen random-jutun huvikseni. .--D

Nyt on aika testata kuinka täydellinen olet
» Laita rasti ruutuun jos väittämä on totta mutta älä huijaa
» Jos saat tulokseksi yli 30 rastia, olet täydellinen

PERHE
[x] Vanhempani eivät ole eronneet
[ ] He ovat hyvissä väleissä keskenään
[x] Minulla on sisaruksia
[x] Meillä on hyvät välit
[ ] Meillä on lemmikkejä
[x] Rakastan perhettäni
[ ] Minulla on kaksi mummoa (meinaako toi, että elossa?)
[ ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet : 4

YSTÄVÄT
[x] Minulla on tiivis kaveriporukka
[ ] Minulla EI ole vihamiehiä
[ ] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet : 1

KAUNEUS & TERVEYS
[ ] Minulla on OMASTA mielestä kauniit/hienot silmät
[ ] Olen sujut kehoni kanssa
[x] Olen tyytyväinen pituuteeni
[ ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset
[x] Olen kaunis (tuntuu tyhmältä kehuu itteään näin x-D)
[ ] Olen lihaksikas
[ ] Hampaani ovat suorat
[x] En polta tupakkaa
[x] Olen absolutisti
[ ] Huuleni eivät ole rohtuneet
[x] En ole juuri koskaan sairas
[ ] Minulla on hyvä ryhti
[x] En pureskele kynsiäni
Pisteet : 6

RAHA
[ ] Saan viikko/kuukausirahaa tarpeeksi
[ ] Olen töissä
[ ] Saan hyvää palkkaa
[x] Tililläni on rahaa
[ ] Käytössäni on pankkikortti
[ ] Minulla on säästöpossu (ei oo possua, vaan karhu .-<)
[ ] .. jossa on rahaa
[x] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle
[x] Minulla on käteistä
Pisteet : 3

RUOKA
[ ] En syö herkkuja juuri koskaan (oiski näin x-D)[ ] Syön paljon vihanneksia
[ ] Syön paljon hedelmiä
[ ] Syön terveellisesti
[x] Syön kouluruokaa
Pisteet : 1


Pisteet: 15

Nyy´h, en ole täydellinen .'--/ Olen kaukana siitä. .-D No mutta epätäydellisyys on täydellisyyttä. .-D Just Mourussa oli eilen kauhee väittely täydellisuudestä. .-D Ei mulla oo oikein enää mitään sanottavaa tähän, ni voisin jo julkaista tän. .-D Mut en vielä lähde blogistani, vAAN teen yhtä toista juttua, ehheh. ,-D

Kysymys lukijoille
Joe on nami, vai mitä? <3
Vaihtoehto 1: Niin on *rullaa katsomaan* <3
Vaihtoehto 2: No ei .-P

2 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Bwaha, tulen ilkeänä kommentoimaan vanhaan (tai no vanhempaan kuin uusin) juttuun :D
Miellä oli pienenä käynyt niin, että olin ihan iloisena katsonut sohvan alta Salaisia Kansioita (äiskä ei tosin ilahtunut kun kuuli XD) ja sitten siitä vanhempana saanut painajaisia "Sätkyistä ja Tärinöistä". (Tiedätkö sen kamalan lastenohjelman jossa oli karmiva vahaukkeli juontajana?) Hyi, muistan sen painajaisen vieläkin :"D Loogista juu ei?
Mieleeni juolahti myös erittäin (not) jännä asia: siun blogissasi JB tarkoittaa Jonas Brotherssia, kun taas mielle se useimmiten merkkaa Jeremy Brettiä♥ Brett on yksi lempinäyttelijöistäni ja kuoli samana vuonna kun synnyin... Ironista, maailma, ironista. *pahisvirnistys tähän*
Anyhoo, ei kai miellä mitään tämän ihmeempää. Juon pahaa Hello Kitty-limsaa ja kuuntelen Savage Gardenia eli tarkemmin sanoen tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=dVnZInIlPdM
Kuunneltiin joskus yläasteen enkuntunnilla ja rakastuin siihen XD Jade-kummitus kuittaa! ;D

Kasa kirjoitti...

Piti lukea "vanha" postaukseni uudestaan, kun ihmettelin noita kommenttisi juttuja. .-D Oi hitsit, huomasin, että Joe on saanut lisää kannatusta, jeshh. <3 Öö, joo, ja sitten sinun kommenttiisi, anteeksi muut pulinat. .-D Mun iskä kattoi joskus noita Salaisia kansioita, siinä on pelottava se "loppulaulu", se on ainoa juttu, joka on jääny tosta ohjelmasta mieleen. .-D En muistaakseni oli katsonut tuota mainitsemaasi ohjelmaa. .-P Kamalia lastenohjelmia, kun niistä saa painajaisia. .-D Enpä ole tuosta Bretistäsikään kuullut, hui kamala, mitä, jos tässä on joku juju, kun hän kuoli ja sinä synnyit.. Tai sitten minä olen katsonut liikaa kaikkia kirous/ennustus -juttuja viime aikoina... .-D Pahus kun olen koulussa, muuten voisin kuunnella biisin, täytyy jättää toiseen kertaan.. Muistan muuten kerran kuunnelleeni Savage Gardenia, kuuntelin JB-sekoitusta tubesta, ja silloin sieltä jostain syystä tuli välissä muutakin musaa, hölmöjä noi youtuben sekoitukset. .-D Mähän tiesin, että täällä kummittelee. .-o