torstai 1. syyskuuta 2011

fall out...

...boy, kasan blogi, magnet 3 lukio suomennokset, outo hyönteinen katossa, aaron carter, fall out boy kasan blogi blogger, diili ideat, opohaastattelu, suomi feeling in my heart forever. Siinä hakusanoja, joilla tänne blogiini on päädytty viimeisen kuukauden aikana. .-D Sain Eveningiltä idean mennä tilastoja kyyläämään, kun hän blogissaan kertoi käyneensä niitä katsomassa. .-D Fall Out Boy näyttää olevan aika suosittu hakusana ottaen huomioon sen, että olen kirjoittanut siitä (muistaakseni) vain yhden kerran. .-D

Pöh, mä tässä samalla käännän nettisanakirjan avulla yhtä ruotsin kielistä tekstiä.. En oikeesti ymmärrä oikeen mitään noista sanoista, ni on sit vähän hölmöä, kun kaikki joudun erikseen kattomaan. .-D Ja kuka aikoikaan kirjoittaa ruotsin... Juu, mutta kyllästyin tohon suomentamiseen, kun mun Allu-ämpästä loppui taas patteri. .-P Se oli se sama patteri kuin eilenkin, jostain syystä siinä olikin tänään voimaa melkein tunniksi, vaikka eilen väitti patterin loppuneen. .-D Nyt sain sit kuunneltua ne Allut, jotka eilen jäi kuulematta. <3

Ärsyttää, kun pitää pienentää näitä kuvia, et ne ei mene mun laihasta sivupohjasta yli, kattelisin mieluummin isompia Allun kuvia. .-D Näytti muuten kivalta toi sivu, josta Allun kuvan otin, laitampa linkin tähän talteen, niin voin käydä siellä vielä joskus toistekin (kuvia varastamassa). .-)

Phww, mun kurkku on kipeä, ihan yllättäen eilen tuli, ja tänään jatkuu. >.-< En haluis tulla kipeeksi, mutta se kuuluu mun syksyyn, saan aina nuhan ekan jakson aikana. .-D Kipeenä oleminen on vaan niin inohottavaa. .-P Mä näin muuten viime yönä unen.. Siinä mä olin saanu jonku uuden paidan. En muista sitä muuta kuin sen, että siinä paidassa oli tossa videossa esiintyvän

nallen (vai esittääkö se suomileijonaa? .-D Nalle se minusta on!) kuva. .-D Sit yks poika mun enkun ryhmästä kehu sitä paitaa hienoksi. x-D Muuta en siitä sit muistakaan. .-D Unohdan mun unet tosi nopeesti, mut mitäs muistamista niissä ees olis? .-P

Apua, yks tyyppi oli seisonu tossa mun vieressä, enkä tajunnu mitään! .-D No mutta en nyt keksi mitään järkevää, niin voisin tehdä yhden topin:

Top 3  mitä haluaisit kotipaikkakunnallesi kiireemmin lisää

1. Haluisin eniten tänne jonkun semmosen kunnon peli- ja levy kaupan, josta löytäis kaikkea mitä haluu. .-D Kyllähän mä pystyn cdon.comista tilaamaan hyvin pelejä, ja musaa saa ladattuu ilmaseks tubesta, mut ois silti kiva ostaa kaupasta mieluummin. Ku esim. noi musan tekijät ei hyödy mitään, ku mä vaan lataan niiden biisit ilmaseks, mutku tääl pusikkokesossa ei oikeesti myydä muuta ku suomalaista iskelmää. .-P Wii-pelejäkin on niin vähän, ja niitä yritetään ihan sika kalliilla myydä. Kauhee selittely. .-D
2. Haluisin paremman kirjaston, jossa olisi vauva-leffoja lainattavaksi. .-D Ollaan yritetty ettiä sitä Tinttiä kirjastosta, mut ei siellä lastenosastolla oo mitään. .-< Joo, aika outo toive mulla. x-D
3. No lisää vois hommata jotain kahviloita tai jotain paikkoja nuorille, koska tää on oikeesti niin noloa, kun kaikki kerääntyy koulun jälkeen hengaamaan s-markettiin, jossa on ihan vaan pari penkkiä. .-d

Oi että, mun pitäisi kai jatkaa sitä ruotsin suomennosta, nopeemmin se tässä koneella sujuu kuin kotona sanakirjan kanssa. .-D Ei tässä kyl oo enää oikeen ees aikaa tehdä sitä, mites tää vapaatunti meni äin äkkiä. .-o Juu, en huomenna enää tule kirjoittamaan, joten hyvät viikonloput kaikille. .-3

Kysymys lukijoille:
Onks toi tos videos nalle vai leijona?
Vaihtoehto 1: Nalle se on!
Vaihtoehto 2: Selvästi leijona.

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Minkä ikäinen toi Allu oikeen on? Anteeksi, oon laiska googlaan ite =D Näyttää tossa kuvassa aika nuorelta =o

Kasa kirjoitti...

Allu on 25. .-D Ei se mitään, en mäkään koskaan jaksa googlata, jos asia ei oikeesti kiinnosta, on vaan semmonen, et haluis tietää jotain, mut ei niin kovasti kuitenkaan. .-D