keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Oon kuunnellu...

...liikaa englantia tänään. .-D Mulla on kaks enkun tuntia keskiviikkoisin putkeen, ja molemmissa pidettiin tänään kuuntelukoe! .-D Sen yhden jaksoin kuunnella melko hyvin, mut nyt tossa toisessa tökki,ajatukset ei yksinkertaisesti pysyny mukana, vaan aloin vahingossa kaikkea muuta miettimään. .-P Onneksi toi on vain harjotuskuuntelu, huomenna on sit oikea kuuntelukoe. .-P Oli kivaa, kun me ei paljoa ehditty käydä sitä suullista kappaletta, kun kuuntelu voi suuren osan tunnista. ,---) Ja sit muutenki se ryhmä missä mä olin, oli vähän laiskahko, ni ei meillä ees syntyny kunnolla keskustelua enkuksi, ni ei munkaan tarvinnu paljoa sönklätä. .-D Sit suurin osa oli paritehtäviä, ja ne ei oo niin kauheita. .-) Että suullisesta kappaleesta selvitty, jee. .-D

Sitte ekalla tunnilla mul oli ruotsia, ja tehtiin koko tunnin kielioppi tehtäviä. Sit mulla kävi vähän hassusti, kun olin tosi hidas niiden tehtävien kanssa, ni en ehtiny tekemään niitä kaikkia. Noh, ei siinä muuta, mutta kun me alettiin sit käymäänn sitä tehtävää läpi yhdessä, ja aina, kun ope kysyi multa joudun sanomaan, etten tiedä, koska en ollu ehtiny vastata niihin kohtiin mitään, enkä mä pysty keksimään tosta noin vaan ratkasua, jos en oo rauhassa saanu pohtia (ja se ei tod oo rauhassa, kun luokka on hiljasena ja oottaa mun vastausta). .-P Sit se opekin vaan sano, et tää on helppo, vastaatko Kasa? "En mä tiiä.." .-D Hohooo, se siitä. Saa sit nähdä, miten kokeessa pärjään, ois aika paljon kielioppia ruotsis... Noh, onhan tässä semmonen viikko aikaa, ni ehkä mä ehdin. .-D Paitti et mulla on menny jotenki tosi laiskaksi toi opiskelu, eilenkään en saanut paljon mitään aikaan, kattelin vaan matikan kokeiden tehtäviä enkä tajunnu suurimmasta osasta mitään.. .-D tällä hetkellä on jotenki tosi tyhmä olo, tuntuu, etten pääse mistään kurssista läpi. .--D

Koeviikkohan alkaa huomenna, mut mulla on eka koe vasta maanantaina, et rento alku. .-D Mut kiva, kun mulla on huomenna se enkun kuuntelukoe, ni joudun tulee kouluun vaan sen yhden tunnin takia, ja sit pitää tääl koulul hengata, kun Fikulla on kertaustunti iltapäivällä. .-P Mut saanpa ainakin (EHKÄ) luettua kokeisiin, ellen jumitu koneelle.. .-D Vitsi mä kattelin mun poissoloja näitten kahden lukiovuoden ajalta, ni oon ollu poissa 26 tunnilta. .-D Ja ehkä joku 7 tuntia on sellasia, et oon sairauden takia ollu pois, muut oon lintsannu. .--D Hui oon pahis. .-S Mut tänä vuonna oon ollu joka päivä kiltisti koulussa, oon hyvä. .-)) x-D

Joo lol, laitoin äsken mun nimen googlehakuun ja katoin, ettei musta oo mitään kuvia netissä. x-D No ei onneksi ollu. .-D Tai en ainakaan huomannu. .-D Voi hitsit, nyt mä keksin hauskaa tekemistä! Laitoin kavereita.netissä gallppi hakuun Alexander Rybak, ja meen ihkuttamaan Allua kaikkiin niihin vanhoihin gallupeihin. .-D Thih .-> Ne on kaikki jo monta vuotta vanhoja, mut mitäs pienistä. .-D En tajuu, viime aikoina oon bilettäny tuolla kavereita.netissä tosi usein. .-o Tai lähinnä gallupeihin vastannu. .-D No voi, ei noita Allu-galluppei ollu paljoo, höhlä. .-P

Mutta juu, täytyy alkaa lopetella, mites tää vapaatunti näin äkkii meni? .---O

Kysymys lukijoille:
Onko sulla hyvä kuullunymmärtäminen
vaihtoehto 1: ei
vaihtoehto 2: joo .-)

2 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Miellä on ollu nyt se koeviikko, ma oli fysiikka, eilen äikkä ja tänään matikka. Hah, köhin niin reippaasti siellä kokeessa että ope lähetti toiseen huoneeseen koetta tekemään :"D Hui, tokassa jaksossa alkaa enkku&uskonto. Ei oo ollut vielä yhtäkään sen enkunopen tuntia, saa sitten nähdä millainen tyyppi se on.
Anyhoo, menempä tästä jatkamaan köhimistä ja kuuntelemaan Rainbowta ;D Ja onnea koeviikolle! ;)

Kasa kirjoitti...

Voi kun kaikilla on nuo koeviikot meneillään. .-/ Tuo on kamalaa, kun saa yskäkohtauksia kokeen aikana, kun ympärillä on ihan hiljaista. .-/ Pääsit sentään toiseen huoneeseen köhimään. ,-) Mua aina pelottaa, jos jotain kurssia opettaa joku mulle tuntematon ope, kun ei yhtään tiiä sen opetustyylistä ja semmosista, mut toivotaan, että saat mukavan enkun open. .-) Kiitos. .-3