perjantai 23. syyskuuta 2011

Huu, täällä...

...käytävässä on niin hiljaista, kun kaikki on tekemässä koetta. .-D Minä vaan yksinäni täällä koneella biletän. .---D Ajattelin kyllä hyödyntää tätä hiljaisuutta ja lukea kokeisiin, mut laiskottelen tässä koneella jonkun aikaa, kheh. ,-D Ja en muutenkaan jaksaisi keskittyneesti lukea kahta tuntia enkkua, joten on tässä varaa laiskata. .-D Iltapäivällä mulla on sitte enkun kertaustunti, mitähän pelottavaa me siellä tehdään. .-o Toivottavasti ei enää jatketa sitä suullista kappaletta, kun meillä jäi yksi väittely osuus tekemättä.. .-P Noh, toivotaan, että kaikki sujuu hyvin. .-) Sit se mun kertaustunti loppuu 13.15, mutta joudutaan Fikun kanssa oottamaan vissiin johonkin kolmeen asti, ennen ku isi pääsee hakemaan. .-P Isi vie mummon johonkin tarkastukseen tai jotain, kun se oli leikkayuksessa muutama kuukausi sitten, ni nyt sit on käytävä kaikilla haavahoitajilla ja sellaisilla. .-/ Mut juu, me sit Fikun kanssa luetaan kokeisiin ahkerina. .-D

Eilen käytiin ostamassa niitä kirjoja, 1/3 oli ostettavissa, loput jouduttiin tilaamaan. .-P Joskus ens viikon tiistaina ne saa sit käydä hakemassa. .-)
Tämän näkösen bilsan kirjan sain siis hankittua. .-D Vitsi oon innoissani, kun pääsen taas pitkästä aikaa bilsan tunnille, se on varmaan lempiaineeni. .-D Aattelin bilsan kirjottaakin sit joskus ensi vuonna, katotaan nyt, miten se sit menee. .-) Toi kurssi käsittelee ihmisen biologiaa, elikä suunnilleem tulee niitä samoja juttuja kuin ysillä. .-D

Sit käytiin taas ässässä (me käydään oikeesti siellä joka päivä x-D) ja ostettiin ruokaa. .-D Kotiin tullessa iloittiim Demin ilmestymisestä postilaatikkoon, ja voitte varmaan arvata, että sen lukeminen meni kokeisiin lukemisen edelle... Ihan tahallaan Demi lähetetään aina lehden just koeviikolle. .-P No kökkö, koitin ettiä kuvaa sitä lehdestä, mut muka missään ei ole.. Hoh. Oon kohta jo tunnin ollu koneella, ehkä mun pitäis nyt mennä opiskelemaan..... Mut kyllä mä vielä palaan kirjottelemaan. ,-)

--
Moikka taas. .-D Luin nyt melkein tunnin enkun kielioppia, oli ihan kivaa. .-D Kertasin nopsasti jo aiemmin opettelemani kieliopit, ja aloin sit lukemaan epäsuoraa kerrontaa. Silloin, kun käytiin se tunnilla, ni tajusin sen tosi hyvin, ja nytkin osasin melko hyvin, kun luin uusiksi sen teorian ja tein muutaman harjoitustehtävän. .-D Sit mulla onkin enää pari kielioppi asiaa lukematta + sanasto, jota on ihan liikaa... Kaivoin tuolta laukusta sanapaperin, ni voin tässä samalla aina kattoa aina muutaman sanan. .-D Hui, nyt rupee toi koeaika loppumaan, ja ihmiä tulee metelöimään. .-P = täytyy koventaa musaa. .-D Mulla soi muuten nyt tää biisi:
Hihii. .-3 Juu, mutta siis, ärn, noi tuli tohon vireiselle koneelle ja puhuu kovaa, miksi ihmiset ei voisi olla hiljaa.. No juu, onneksi melkein kaikki menee muihin kerroksiin, ni saan olla melko rauhassa täällä. .-D Mä tässä oottelen, milloin Fiku soittaa, kun sovittiin, että Fiku soittaa mulle sitten kun se pääsee kokeesta, ni mennään sit yhessä syömään. .-) Koeviikolla on just hyvä, kun päästään joka päivä samaan aikaan syömään, kun ei ole sellasia määrättyjä ruokavuoroja. .-) Että mun täytyykin varmaan miettiä nyt valmiiksi kysymys tälle päivälle, etten sitte unohda kiiressä, kun Fiku soittaa. .-D

Hmps, ahaa, mäpä koitan ehtiä tehdä vaikka yhden topin, ois hyvä saada ne tehtyä joskus loppuun. .-)

Top 3 Blogipaikat

1. Mä olen nykyään tykästyny bloggeriin enemmän, kun oon oppinut hyödyntämään sen hienoja ominaisuuksia paremmin. Tykkään videoiden ja kuvien lisäämisen helppoudesta, laajasta ja helposta ulkoasunmuokkaus valikoimasta ja kivoista gagleteista. Myös "blogien seuranta hommeli" on tosi kätevä. .-D Ainoa, mikä ärsyttää on se, ettei koulun koneilla jostain syystä toimi toi mun google-tili, enkä pysty kommentoimaan kaikkiin blogeihin. .-(
2. Mouruposken toisena ypnä ollessani olen suntuubiin tutustunut. Sielläkin on mukavan monipuolinen tarjonta ulkoasun ja kuvien lisäämiselle, JOS niitä osaa käyttää. Itse en vielä ole kaikkea oppinut, mutta koko ajan edistyn. .-D
3. Vuodatus jää nyt kolmanneksi, vaikka siellä minulla on eniten blogeja. .-P Vuodatus on tosi helppokäyttöinen paikka, mutta turhan yksinkertainen. Vuodatuksessa on myös todella vaikea tehdä itse  hienoa sivupohjaa, jos ei minkäänlaista kokemusta siitä. Vuodatuksen blogeihin kommentoiminen on helppoa, ja sen melkein kaikki tajuavat, ja se on hyvä homma. .-D

Että sellainen lista tällä kertaa. .-) Huh, kun aika kuluu nopsasti, olen taas jo puoli tuntia viettänyt blogissani. .-D Voisin mennä lueskelemaan hetkeksi aikaa enkun sanoja, tässä koneella ollessa siitä ei tule oikein mitään. .-D Hei, ei, noi meni istumaan MUN penkille, en mä enää voikaan mennä sanoja lukemaan, kökkö... En viittis lähteä tästä koneelta, kun jos missään ei ookaan istumapaikkoja,  ni sit ois tyhmää. .-P Tai voisinhan mä mennä vaikka vessaan lukemaan X--D Hah ah, enköhän mä jonkun penkin löydä, joten voisin vaikka nyt häippästä. .-) Koskahan mä palaan taas kirjoittamaan, hmm, en tiiäkään. .-o Mut juumoi<3

Kysymys lukijoille:
Luetko Demiä?
vaihtoehto 1: En
vaihtoehto 2: Juups

3 kommenttia:

Ciesse kirjoitti...

Pakko tähän kertoa että ekan kerran otin tän blogin musapalkista musiikkia kuunneltavaksi. Nyt oli vaan pakko koska siellä oli sopivasti Allua. Nopeasti valitsin ettei se menis ohi niin Europe's Skiessin <3

anna kirjoitti...

Moi taas pitkästä aikaa! Nyt pääsin koneelle "rentoutumaan", kun ruotsin molemmat YO-osuudet on hoidettu pois alta ja enää on jäljellä "vain" normaali koeviikko. Suosittelen tota bilsan neloskurssia, se on huippu kiva! Mutta paljon haasteellisempi kuin yläasteella, että kannattaa alusta alkaen opetella kaikenmaailman kaliumkanavat ja natriumpumput valmiiksi =) Mulla on tulossa vika bilsan kurssi tossa kolmannessa jaksossa ja ootan sitä innolla, vaikka se on vaikein, mutta aihe on ihana: Bioteknologia! =D Kuuntelin muutes itsekin tuota Mikaa ihan vähän aikaa sitten. Löysin jotain vanhoja levyjäni, kuten Mikan ja Scissor sistersin levyt ja olenkin soitattenut niitä oikein olan takaa =) Ehkä nyt, kun aikaa on enemmän, saisin viimeinkin luettua sen sinun Taikapölysi uuden osan =o)

Kasa kirjoitti...

Ciesse: Kiva. .-) Allu. <3

Anna: Minä olen tässä pohtinutkin sinun poissaolosi aikana, etätä varmaan ne yo-kokeet kiusaa sinua. .-< Minäkin olen tämän koeviikon takia joutunut pitämään taukoa blogin kanssa, mutta kohta helpottaa. .-) Hauskaa, minä olenkin pitänyt kaikista bilsan kursseista, joten hyvät odotukset on tuosta nelos kurssistakin. .-) Juu, aion kyllä hyvissä ajoin opetella kaikki jutut, jos onnistun, yleensä alkaa laiskottamaan.. .-D Äkkiähän tämä toka jakso menee, sitten sinäkin pääset bilsaa opeiskelemaan. .-) Hauskaa, että olet kuunnellaut Mikaa. .--D Minä en ole Mikan levyä/levyjä aikoihin kuunnellutkaan, pitäisi varmaan joskus. .-> Lue Taikapölyä ihan rauhasssa, ei kiirettä. .-)