torstai 8. syyskuuta 2011

Niin viissiiin...

... blogger vammaili, eikä antanu mun äsken tallentaa tätä kirjotusta. .-o No, toimii onneksi ny. ,-) Kiva, ämpästä loppu patteri, ni sit mä vaan tässä koneella rupeen repusta kaivamaan vaihtopatteria. .-D Noh, mulla on aika kasa pattereita mukana, ni sain aikani kokeilla, ennen ku löyty sellanen patteri, joka jakso pitää ämppää päällä. .-D Kun ne vanhatkin alkaa uudelleen toimia, ni hyvähän niitä on sit käyttää. .-) Ihanaa, mulla soi just nyt näitä ihania lauluja. <3 Nyyt alkoi just tämä:
Miks mä en löydä tosta biisistä sitä offical-videota. >.-o No, kai tääki sit käypi. .-) Täytyy nyt sit varoa, etten kuuntele liikaa näitä lauluja, täs tulee enää joku 14 biisiä, ja se jälkeen lähtee alusta soimaan. En tykkää, kun tähän ämppään ei saa sekoitus-toimintoa päälle, ni ärsyttää, kun järjestyksessä pitää kuunnella, ja sit täytyy oottaa aina sika kauan, et pääsee kuuntelemaan lempilaulun. .-/ Kun jos on sekotus, ni sit aina on toivoa, et se lempilaulu tulis. ,-D No eikä, taas loppu patteri, pöh. .-< Vaihtasiko patterin vai kuuntelisko toista ämppää... Pahus, jos ois noppa, ni vois arpoo. ,-D Heii, ottakaas... No en nyt löydä netti-noppaa, pitää tehdä itse päätös.. Ku yleensä arvon kaikki asiat nopalla, jos en osaa ite päättää. .-D Tein sillee, että otin randomilla yhden patterin, ja koska se oli vanha patteri, niin en laittanu sitä patteri-ämppään, joten pitää nyt tätä vanhaa kuunnella. .-P Mun pitäisi kyllä joku järjestelmä tehdä näihin ämppiin, poistaa muutama huono biisi tältä vanhalta, et tänneki mahtuis taas uutta musaa. ,-D Mut sit ei taas vaan jotenkin.. jaksa. .-P

Kiva, kun tänää on abeilla 100 aamua -päivä, ja kaikki abit kulkee sit pyjamis tai jotan semmosta. Mä en tiiä, enkai mä oo abi, kun käyn lukion neljässä vuodessa, mähän oon nyt jatkava toista vuotta kai? Oon ihan sekasin. .-D Tai mä aina vaihtelen tota mun "tunnusta". Kun saliin käskettiin menemään abeja, mä päätin, että olen jatkava. Sitten, kun jatkavia pyydettiin jotain tekemään päätinkin olla abi. .-D Ois kyllä ollu kivaa tulla kouluun pyjamassa, ei ois tarviny vaihtaa vaatteita aamulla. .--D Vastailen kavereita.netissä satunnaisiin gallupeihin. .-D Ei siinn mitää intoo oo, mut nyt jotenki tekee mieli. x-D No eikä, mä inhoon, ku nois gallupeissa aina kysytään "seurusteletko?" kun mä en oikeen tiiä... .-D Sit luen myös huomenna olevaan enkun sanakokeeseen, paljon siis puuhailen samaan aikaan. .-D Oon kirjottanu kaikki kappaleen vaikeat sanat paperille, ja näitä on muutama rivi... Pöh. ,-P nenäkäs=impertinent.. Ehkä mä opin näitä paremmin, jos kirjotan. .-D Mikäs se nenäkäs nyt oli (en kato äskeistä kirjoiustani) .. impertinent? JES, osasin. .-D Oii, noi soittaa AlluA!!!!!! .---D vissiin harjottelee noi abit sitä esitystään. .-D <3 Vähänkö kivaa. .-D Taidan ottaa ämpän pois, kun noi soittaa ihan täysillä musaa. .---D Mut miks ne näin aikasin, ku niiden esityksen pittäis alkaa vasta 20 minuutin päästä?.. Apua, pitäsikö mun menä varaamaan mulle ja Fikulle hyvät katselupaikat? No kai sen ehtii sit myöhemminkin. Hiltsua vaan aateltiin mennä kattomaan, se taitaa olla esiintymässä ,-D Ihan niinku kuulisin sen puhuvan tuolla alakerrassa... Tai sit kuvittelen. .-D Ääj, en pysty keskittymään enää mihinkaan.. Mikä se nenäsana oli? impertition en minä muista x-P impertinent, oho. .-D No, meni toi alku ihan oikein, kehe. Mä taidan kyl alkaa kohta lopetella, jos noi alottaa ton esityksensä. .-D

---
Ei ne soittanu Allua siinä esityksessä. .-< Mut muuten oli kyl kivaa katella niitä (=Hiltsua) ,-) Kiva, kun Fikukin vaan huutaa "Hyvä Hiltsu!", ni kiva jos joku tajuis ketä Fiku tarkottaa. .-D Kun siis Hiltsuhan on meidän keksimä salanimi, josta ei moni tiedä... ,-D Vois varmuudeksi keksiä jonku muun nimen. .-D Mut ei se ois enää sama asia. Mun kurkkua kutittaa koko ajan ja pelkään, että saan yskäkohtauksen. .-( Tarttis käydä ostamassa jotain kurkkupastilleja tai kantaa vesimukia mukana, ni saisin vältettyä yskäkohtaukset mutkun ei mulla nyt ole niin... Oliko se nenäkäs impertinent? *rullaa ylöspäin* Jes, oikein, olen oppinut yhden sanan. x-D Jos jaksaisin kaivaa sen sanalapun repusta ni voisin alkaa harjotella jotain muuta sanaa... Mut .. eiku kyllä muuten kaivan! Rohkeasti=saucily. Saucilysaucilysaucilysaucilysaucily... Joo, voin opetella ehkä mieluummin itekseni, etten tänne kaikkea kirjota. .-D Mut siis oppiihan siinäkin, jos kirjottaa sanan tarpeeksi monta kertaa.. ,-) Huoh, maanantaina olis sit taas toinen sanakoe, pöh..Et heti kun pääsen tästä eroon, saa alkaa uusia lukemaan. D--. Luin äsken, ja opin muutaman sanan, jes. .-D "osaan" nyt ehkä n. puolet sanoista. No en kyllä ihan niin paljon. .-D Mä opin kyllä ny niin hyvin noita sanoja, et voisin vaikka mennä lukemaan niitä, ni jos mä hylkään koneen hetkeks.. .-D

---
Moii taas. .-D Kiva, kun Fikun piti lähteä kesken tunnin hammaslääkäriin, ni se pelkäsi koko päivän oven avaamista, kun täällä lukiossa on vaikeat ovet. .-D Mulla oli vapaa tunti silloin, ni totta kai mä halusin olla näkemässä, saako Fiku oven auki... Oisittepa nähny sen ilmeen,  kun Fiku sai oven auki. .---D Fiku ihan ihmeissään oli ei se ollukaan kauheeta. .-D Enkun opiskelukin sujuu ihan hyvin, mulla on vaan.. 40 sanaa oppimatta. .-P No mutta ei se niin vaikea tehtävä ole niitä oppia, enköhän mä ehdi. .-) Tänään ei varmaan tarvii mennä nostamaan pottujakaan, kun maa on niin märkää. Kun eilen mulla meni paljon läksyaikaa pottumalla, ni en ehtiny opiskella noita sanoja sillo.. Mut nyt kun tuli noi potut puheeksi, ni täytyypä kertoa tämmönen juttu. Isi tuo aina traktorin sinne pellolle, et sinne voi sit lastata niitä täysinäisiä perunakoreja, ni sit isi laittaa radion siel radios päälle silleen että se kuuluu sinne pottumaalle, ni jo kahtena päivänä on soinu tää biisi, kun ollaa oltu nostamassa perunoita. .-D
Toi taitaa olla joku pitkä versio, mut ei se varmaan haittaa. .-d Sillon kun toi tuli voicelta en ollu niinkään innoissani, mut nyt oon innostunu enemmän. .-D joo, mutta mun täytyy alkaa lopetella, 10 minuutin päästä alkaa matikan tunti, ja aattelin vielä opiskella ennen sitä. .-P

Kysymys lukijoille:
Ootko keksiny joillekin tyypeille salanimiä?
Vaihtoehto 1: Juu-u
Vaihtoehto 2: Enhän minä

Ei kommentteja: