maanantai 19. syyskuuta 2011

Jopas kesti...

...kauan lukea & kommentoida kaikkiin viikonloppuna ilmestyneisiin juttuihin. .-D Seuraan liikaa blogeja.. No en ees seuraa paljon mitään, muuten vaan hidastelen tai jotain. .--D En ymmärrä, mulle tuli äsken pakkomielle laittaa kavereita.netissä näkymään kaikki gallupit, joihin oon vastannu. .-D Ku oon pitäny sitä asetusta pois päältä, mut nyt vaan tuli semmonen "täytyy laittaa ne näkymään" -olo. .-D Jos ootte uteliaita, niin tästä pääsette kattomaan, keheh. Tänään kouluun saapuessani kattelin, kun noi tyypit teippaili niiden tavaroita ylioppilaskirjoituksiin menoa varten, ja mietin, että onneksi mulla ei oo nyt syksyllä vielä mitään kirjotettavaa. .-) Koeviikossa on stressiä ihan tarpeeksi. .--D Mulla ei vielä tällä viikolla ookkaan kokeita, mut ens viikolla ne sit tulee, iig. D--. Viikonloppuna opiskelin vähäsen englantia, ja Fiku neuvoi mua laskimen käytössä. .-D Eiks ookkin jotenkin outoa, että Fiku, joka on matikan ykköskursilla neuvoi mua, kutoskurssilla olevaa? .-D Ne oli laskinoppia käyneet läpi. Tai kyllähän mekin tunnilla käytiin, mut en silloin jotenki tajunnu.. Mut nyt on kaikki kunnossa, tulispa tohon meidän kokeeseen taulukkotehtäviä, kun osaan nyt laskea niitä laskimella. .-D

Mulla on lakkaukset kynsissä vähän miten sattuu, rupesin eilen (tai no, tän päivän puolella se tais olla.. .-D) lakkaamaan kynsiä joskus kahden aikaan yöllä, kun tajusin, että on se homma vielä tekemättä. .-D Sit kynsilakan poistoaine oli lopussa, ja mulla oli just tosi tarttuvaa lakkaa, ni taistelin aika kauan sen kanssa, mut sain lopulta pois vanhat lakat ja laitettua uudet. .-)

Kappas, löysin googlehausta jopa kuvan siitä lakasta, jota laitoin. .-D Elikkä tommonen oranssi. .-) Mä haluisin kameran, sit voisin laittaa ihan ite ottamiani kuvia, mut kun en omista ni ei voi mitään.. Toisaalta en mä kameralla paljon mitään varmaan tekis, mut kuitenki. .-D Onhan mulla kännykäs kamera, mut siitä ei saa siirrettyä niitä kuvia koneelle.. Kökköä. .-/ Mun enkun ope muuten sano tänään tunnilla "kökkö", ni vitsi mä ihmettelin, et mistä se sen keksi. .-D Enkun tunnilla oli tyhmää, kun ope kysyi multa enkä mä tienny vastausta. .-( Se on tyhmää olla huono. .-D

Mut nyt täytyy varmaan alkaa lopettelemaan, sainpas tänään kirjoitettua vähän. .-D Hengasin kaikilla muilla sivuilla enemmän. .-D Hah.

Kysymys lukijoille:
Oliks hieno toi lakka?
vaihtoehto 1: Juu .-3
vaihtoehto 2: En oikeen tykänny..

Ei kommentteja: