keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Syömään oisin...

...menny, mut en sitte mennykään, kun rupesi ärsyttämään se, mitä ne mun edellä kävelevät puhui musta... Ni tulinpa sit koneelle, haha. Selailin huvikseni muutaman viimeisimmän kirjoitukseni ja vilkuilin noihin kysymyksiin tulleita vastauksia ja totesin, että oon ihan eri mieltä kaikkien kanssa. .-D Mä laitan aina (yleensä ainaski) ekaksi sen vaihtoehdon, jonka ite vastaisin, ni kaikki vastaa kakkosen. .-D Mut mitäs siitä, kaikki saa olla ihan mitä mieltä haluu. Pöh, kohta jatkuu enkun tunti (mul on siis ruokailu enkun tunnin välissä). .-P Harjotellaan passiivia, se on aika helppo juttu (oon niin monta kertaa harjotellu sitä x-D), ni rentoa silleen. Haluisin kyl, et kerrattaisi jotain niit muita kielioppeja enemmän, kun en osaa niitä. Mut toisaalta on kivaa, kun käydään noita helppoja asioita uusiksi. x-) Hmm, ekalla tunnilla meillä oli ruotsin kuuntelukoe, enpä nyt tiedä, miten meni.. Arvailla sain monta kertaa, toivottavasti arvasin sit oikein. ,-D äÄh, pitäisi varmaan mennä tonne enkun luokan luo... jOo, menen, mut tuun vielä takas. ,->

---
Hihii, jälleen lisäilin musapalkkiin hyviä biisejä lisää. <3 Aina vaan keksii lisää. .-D Enkun tunnilla oli sitten niin helppoa, osasin hyvin, eikä menny ku pari juttua väärin, kun se ope tuli kattomaan. .-) Joo, mä vaan hirveesti etuajassa sain ne tehtävät tehtyä. ,-D Sitä on huomattavasti nopeampi, kun ei pölise koko ajan kaverin kanssa ja kun kuuntelee, mitä ope puhuu, ni sit osaa ne tehtävät. ,-) Pahus, huomiselle tuli läksyksi kääntää enkun kappale, eikä mulla ole sitä kirjaa mukana... Sit toisesta enkusta tuli tehtäväksi kääntää kanssa kappale, mut se on sit vasta perjantaille. perjantaina myös enkun sanis, hyi. .--P Tällä viikolla on kyllä onneksi ollu vain yksi sanakoe, ni en oo koko aikaa joutunu niitä opiskelemaan. .-D No jos tekisin taas vaikka topin, en oikeen keksi mitään kivaa. .-D

Top 3 jäätelöt:

1. En syö oikeestaan muuta jäätelöä kuin suklaata, muista tulee huono olo.. .-P Joten siksi suklaa pääsee ekaksi. .-D
2. Pienenä tykkäsin hirveesti sellaista trio-tuuteista, missä oli mansikkaa ja vanilijaa + suklaakastiketta. .-3 Kai sellasia yhä myydään? Kun isi ostaa meille nykyään vaan yhtä halppismerkkiä, ni ei oo tullu mieleenkään noi triot. .-D
3. Toffeeta syön välillä, jos ei oo muuta jäätelöä. .-)

Miksi mulle tuli nälkä? .-q

Mitä tää nyyt on? Kun mun kerrankin tekisi mieli mennä kavereita.nettiin, ni se sivu ei suostu näyttäytymään. >.--P Mulla alkaa jutut loppumaan, ymm... Voisin mennä tekemään sitä mariokart-haastetta, kun aika monet oli "innoissaan" siitä. .-D En kyllä valmiiksi varmaankaan saa, mut vähä alottelisin. ,-) Huh kun haukotuttaa ja maha murisee. x-D

Kysymys lukijoille:
Kumpi "puolisko" tästä postauksesta oli kivempi? (väli merkattu ---) Tajusko joku? .-D
vaihtoehto 1: --- -merkin yläpuoli
vaihtoehto 2: --- -merkin alapuoli

Ei kommentteja: