torstai 22. syyskuuta 2011

Kamalasti porukkaa...

...käy nykyään mun blogissa! .-o Eiliseenkin kysymykseen oli tullut seitsemän vastausta, musta se on jo aika paljon. .-D Vielä kun saisi ne kaikki seitsemän kommentoimaan, niin olisi vielä jännempää. .---D Tosi jännää juu. x-D No en mä edes oo niinkään kommenttien perään, se olis aika pelottavaakin, jos jotkun sata kommentoisi joka päivä. .-D Mieluummin pieni lukijapiiri. .-> Ja muutenkin, kun näissä mun postauksissa ei ees (yleensä) oo ees mitään intoa, jotain hölmöjä juttuja vaan kirjoitan. .-D Mulla on kyllä muutama suunnitelma "järkevälle" postauksellekin, mutta oon vähän hidas niiden kanssa.. .-P

Mutta juu, nyt saa riittää tosta asiasta, kerron mieluummin eilisestä! .-D Oltaisi eilen menty koulun jälkeen ostamaan mulle kirjoja seuraavaan jaksoon, mut sit mulle tuli yhtäkkiä sellanen unohdus, enkä enää muistanukaan, mitä kirjoja tarviin. .-o Ois vaan pitäny kirjottaa ne paperille muistiin... .-D Juu no, sit menin Fikun ja isin kanssa ässään ja ostettiin herkkuja. .-D Keskiviikkona on ns. "sipsi-ilta", kun isi menee lenkille  (tai lenkille ja lenkille, oikeesti ne istuu vaan kahvikupin ääressä. ,-D) sen kaverin kanssa, ni isi antaa mulle ja Fikulle aina sipsipussin, kun se ei oo meitä ruokkimassa.
Kappas, löysin kuvan sellasesta sipsipussista joka ostettiin. .-D

Sit nähtiin ässässä myös Nick-poika. .-D Me kutsutaan sitä Nick-pojaksi, koska se näyttää (tai oikeestaan näytti) Nick Jonasilta. .-D Se on leikannu nyt kaljuksi, mikä harmittaa mua ja Fikua. .-( Sit isikin vaan sanoo, että kun vanhenee, ni hiukset lähtee, juu, niin Nick-pojalle onkin varmaan käynyt.. ,---D

Sit kun päästiin kotiin, niin isi teki meille ruokaa, elikkä työntää jotain mikroon. .-D Hampurilaiset se tällä kertaa lämmitti, ja me kateltiin Tinttiä samalla kun syötiin. ,-D Mulla olikin ollu jo ikävä Tinttiä, kun ei moneen päivään olla katottu. .-o Tai siis kun me ollaan muita vanhoja kasetteja kateltu. .-D En muuten vieläkään oo saanu sitä Tintti dvd:tä, jota halusin jo sillon kun koulu alko. >.-0 Noh, mä ja Fiku sit päätettiin, että isi ostaa sen mulle joululahjaksi. .-) Harmi, ku ´n jouluun on vielä niin pitkä aika. .-/


Sitte olikin opiskelua salkkareisden alkuun asti. .-P Mä luin enkun yhtä kielioppi juttua, ja tajuun sen ihan hyvin kai. .-D Se enkun koe onkin ihan eka koe joka mulla tulee, et sitä ois kiire lukea. .-P Kun nyt sais kieliopit kuntoon, ni sais luettua sitä sanastoa jonku verran. Ollaan me muutamasta kappaleesta onneks pidetty sanakokeet, ni siinä on jääny mieleen. .-) Mut vielä on kaks kappaletta ihan kokonaan opettelematta... Nooh, onneksi mulla on vielä viikonloppu aikaa, ni ehdin varmaan hyvin. ,-) Sit ehdittiin nopeasti käväsemään koneellakin illalla, ja julkastiin Camp Rockiin osa. .-D Olikin taas ollut sellanen kolmen kuukauden tauko sen tarinan kanssa.. Sit mä opetin Fikulle enkun sanoja, kun se ei millään muistanut, mitä käytös on englanniksi. Niinpä mä kuunnellutim sille tän biisin, ja toivon mukaan se nyt muistaa. .-D Pitäis kysyä, kysynki kun se tulee äikän tunnilta. ,-)


Sit kateltiin Diiliä, jostain syystä se alkoi puoli tuntia myöhemmin kuin yleensä, mut ei se silleen haitannu. Nyt sit vaan ärsyttää, kun Diili jää tauolle. .-/ Mut sit selvis, että Myytinmurtajat palaa viimein tauolta! .-D Tai tuli siinä ihan kesän alussa muutama random jakso, mut jostain syystä niitäkään ei tullu montaa. .-l No mutta nyt on kivaa, alkaa ihan uudet jaksot, ja Grant kin on mukana. .-3 Kun niissä jaksoissa, mitä viimeksi tuli, ei ollu Grant ollenkaan siellä, ni oli tylsää. .-P Tai ainaki luulen, että se on siellä, kun siinä mainoksessa joka nähtiin oli Grantkin. .-) Hihii, en malta odottaa ens keskiviikkoo, koska silloin ne alkaa. <3
Tollanen random-kuva Grantista, jonka löysin. .--D

Sit tänään ei oikein oo mitään jännää vielä ehtiny tapahtua, koulussa oon ollu ja sellasta. Ja oli rento päivä, kun oli vaan yksi tunti. .-D Mut se oli enkkua ja oli se kuuntelu... Muistan hämärästi kuulleeni tuon kuuntelun aimminkin, ni siitä oli apua, varsinkin avokysymyksissä, kun muistin osaan vastaukset. .-DD Monivalinnoissakin pysyin siinä ekassa osiossa mukana, mut ne loput meni vähän ohi... Sit sen kokeen jälkeen käytiin oikeat vastaukset läpi, ja mun laskujen mukaan oisin saanu pisteitä 5/14 monivalinnasta.. Ja sit en viel oikeen tiiä, miten se ope pisteyttää ne avokysymykset, mut saatan saada ehkä 6 pistettä niistä, aika hyvin. .-D Ainakin paremmin meni kuin edellinen kuuntelukoe. .-)

No kökkö, julkasin tän vahingossa, kun piti tallentaa.. .-D Noh, kirjotan nyt äkkiä tän loppuun, ei kukaan huomaa. .-D Eikä mulla ees ollu mitään hienoa kerrottavaa enää, varmaan kohta muutenki pitäisi siirtyä koulukirjojen pariin... Tai hei, mä voisin tehdä enkun tai ruotsin nettitehtäviä tässä koneella!! Joo! .-D Hieno idea. .-D Mut mä varmaan nyt sitten lopetan.. Ja luultavasti saavun huomennakin pölisemään, mulla ei oo aamulla koetta, joten siinä on semmonen kolme tuntia sit hengattava täällä koulullä turhaan, mut eipä se nyt haittaa. .-D

Kysymys lukijoille:
Onko sulle tärkeää blogin suosio?
vaihtoehto 1: Joo, haluun blogilleni paljon lukijoita! .-D
vaihtoehto 2: Ei nyt silleen, omaksi iloksi kirjoittelen mieluummin. .-)

3 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Mienkin pitäisi varmaan hankkia kirjoja sitten tästä seuraavaan jaksoon, ettei sitten niiden kanssa mene liian viimetinkaan. Itse en ole muistanut koko Tinttiä vaikka sirä on FSTltä tullutkin, oon katsellut vain Moonlightia DVDltä.
Vielä sellainen kömmähdys, että kun miellä oli nyt ensimmäiset vapaatunnit, niin päätin kokeilla lukion hienoa kahviautomaattia (joka tekee myös kaakaota etc.). Tosin kävi niin kuin arvelinkin, eli en osannut masiinaa käyttää ja minttukaakao meni ritilästä alas :( Eikä tietenkään ollut varalle toisia 70 senttiä mukana :P
Anyhoo, menempä tästä syömään kurkkupastilleja ;D

honey kirjoitti...

toivottavasti et pelästyny kun tultiin moikkaamaan :D näytin varmaa aika mielenkiintoselta ja sönkötin :DD mut evening ensin kysy et mentäskö moikkaa vihdoinki sit se luuli et sanon ei mut sit sanoinki joo ja se meinas estellä mutta lopulta päästiin siihen :DD et joo.. :DD

Kasa kirjoitti...

Jade: Juu, kirjat kannattaa hankkia ajoissa. .-D Kerran mulla kävi silleen, että kirjojen tilauksessa kesti, ja sain sitten olla viikon ilman ussan kirjaa, ja jostain syystä me oltaisi tarvittu sitä kirjaa jokaisella tunnilla, millon mulla ei sitä ollu. .-D Voi hitsi, mäkään en yhtään oo muistanu niitä ruotsi-Tinttejä (kai ne tulee ruotsiksi?) katella, vaikka oon suunnitellu. Oppisin (ehkä) vähän kieliä siinä, osaan nimittäin aika hyvin ulkoa ne kaikki jaksot, kun suomeksi oon nähny. .---D Voi kurjuus, kun kahviautomaatti kiusasi. .-( Täällä meidän lukiossa ei sellaisia hienouksia ole, mutta yliksellä meillä oli sellanen monipuolinen kahviautomaatti, en tosin ikinä sitä käyttänyt. .--D

honey: Juu tota, kyllä mä silleen hätkähdin, että apua, mitä tapahtuu, kun siinä niin keskittyneenä opiskelin. .-D Etkä sinä pahasti sönköttänyt. ,-) Siinä tosiaan jännityksessä voi seota. .-D