keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Täällä taas...

...olen kirjoittelemassa. .-D Meillä on ruokavälkkä silleen, että aluksi ollaan vähän aikaa tunnilla, sit syömään ja sit taas takasin tunnille. .-D Mä söin varmaan jossain viidessä minuutissa, ni kiiruhdin koneelle. .-D Ruokana oli (kai) kanakeittoa, ja mä en niinkään keitoista välitä, joten söin annoksestani pelkät kanan palat ja perunat, joten ei siinä kauaa menny. .-D Oispa toi enkun tunti jo ohi. .-P Se on mun vika tunti tänään, ja sit mulla on vapaatunti, jolloin pääsen kirjottamaan. .-D Mä oon viime päivinä ollu tosi innoissani tästä blogista. c--x Mut joo, jos vaikka pölisisin tästä päivästä jotain. .-D

Ekalla tunnilla oli ruotsia, ja me saatiin viime viikolla tekemämme kuuntelukokeet takaisin. Ja mulla meni niinkin hohdokkaasti, että sain 11/35 pistettä.. .-D Monivalinnoissa sain ihan hyvin vastailtua, mut sit ne avoimet kohdat meni aika kökösti, 1/10. .-D Mua hävettää olla tuolla ruotsin ryhmässä hyvien kanssa, se opekin varmaan ihmettelee, miksi olen siellä. .-D Mutta onhan 11 pistettä ihan hyvä, kun noi kai tulee kokeeseen mukaan, jos oon oikein ymmärtäny. Sit ruotsin tunnilla tehtiin kuuntelutehtäväni, ni pelkäsin koko aika, että se ope kysyisi multa, mut ehkä se nyt ton mun kuuntelukokeen kehnosti menemisen perusteella tajuu, että mä oon huono enkä mielelläni haluu vastata tai jotain. .-P Joo, ja sit se ope päätti, että pidetään sanakoe perjantaina , ei jaksaisi.. Onneksi kun tää jakso loppuu, ni ei sit oo enää näin paljon sanakokeita, kun mulla oli kieliä nyt niin paljon .-D

Sit oli kaks enkun tuntia, käytiin kielioppia, ja mä en tajunnu oikeen mitään. .-P Mulla on menny nyt noi viimesimmät kieliopit ihan ohi, enkä tajuu niitä, vaikka yritän kovasti. .-P Aloin miettiä, että kuinkakohan käy, pääsenkö ensi yrittämällä enkusta läpi. .-D Kun tähän mennessä oon saanu ne kaikki kurssit käydä kahteen kertaan, ja vasta tokalla kerralla oon päässy läpi. .--P Sit saatiin sanakokeet takasin enkussa, mä sain 13/20. Huonoiten tähän mennessä menny sanakoe tolla kurssilla, mut puolet sentään sain oikein. .---) Sit toisessakin enkussa saatiin sanakokeet, ja minä sain siitä.. tittidiii: 20/20!!! .-D Oikeesti, vähänkö oon hyvä. x-D Se ope oli kyllä vähän lellinyt, koska ei se nyt ihan täydellisesti menny, mut kivaa kuitenki. .-) Äääh, multa loppui akku ämpästä. .-/ Vois koneelta kuunnella musaa, jos kehtais.... Hmm. Jos mä kuuntelen .-D Hih, aloin kuunnella yhtä ihanaa biisiä, jota en oo vuosiin kuunnellu .''-) No okei, kerrotaan sit teillekin, kun pyysitte:
Otin nyt lyrics-version, kun se video on tyhmä. .-P  Tai niinku siinä puhutaan välissä. .-D Hitsit toi oli mun lempilaulu joskus .. seiskallakohan mä olin, voi että. .-3 Äh, tekis mieli kertoa yks juttu, mut en mä nyt kerro kuitenkaa. .-D Äh, mut nii, enkun ope ilmoitti, että huomenna pidettäis sanakoe, hyi. .-( Eli mulla olisi nyt sekä huomiselle että perjantaille sanakoe, en jaksaaaa. No mut ne on vikat sanakokeet, nytku jaksais taistella.. Mitähän mulla on muuten ens jaksossa... Hissaa, bilsaa, äikkää ja matikkaa.. No ei toikaan nyt houkuta, mut on toi kivempi jakso kuiteski. .-) Kökkö mua ärsyttää, kun en saa jostainsyystä kommentoida googletilillä näil koulun koneilla. .-( Nytkin kun yksi sanoi blogissaan, että jos laittaa kommenttiin bloginsa osoitteen, niin hän tulee katsomaan, mut en mä pystyny kommentoimaan. .'-/ Hitsi mua nolottaa, kun kuutelem musapalkistani musaa, ni sit aina kun vaihdan biisiä niin mun blogin värikäs sivupohja erottuu aika kivasti. x-D Hohhoh, täytyy varmaan alkaakin lopettelemaan, aikaa meni hirmusti kun yritin tapella ton google-tilin kanssa, ja hävisinkin vielä, joten hukkaan meni. x-(

Kysymys lukijoille:
Onko teil kokeita ollu nytten?
vaihtoehto 1: Onhan niitä .-P
vaihtoehto 2: Ei oo ollu

Ei kommentteja: