tiistai 4. lokakuuta 2011

Hitsi, mä...

...oon hikke! No joo, kaukana siitä, mut noista kokeista, mitä nyt oon käyny hakemassa on tullu tosi hyvii numeroita (mun mittapuun mukaan)! Kummastakin enkun kokeesta sain kutosella alkavan numeron, ja maybe mä saan myös kurssiarvosanaksi kutoset! En oo ihan varma vielä, miten se ope pöyristää 6-, nostaako kutoseen vai antaako vitosen. .-D Mut vaikka tulis vitonen, ni oon silti ylpee itestäni, koska toi oli ensimmäinen enkun kurssi, josta pääsin läpi ensimmäisella yrityksellä!! .-D Muut kurssit oon siis käyny kahteen kertaan ja saanu niista numeroksi vitosen, ni jos nyt kävis niinkin jännästi, että saisin kutosen tosta, ja vielä ekalla yrittämällä läpi! Sit se kertauskurssin koe ei menny ihan niin hyvin kun odotin, mut kutosen saan siitä arvosanaksi sille kurssille, joten hyvinhän se meni. .-> Sit tää oli kanssa suuri ihme: mä sain matikan kokeesta 8-! Parhaiten mennyt matikan koe lukiossa. .----D <3 Kurssiarvosanaksikin sain kasin, joten hienoa on. .-> Elikä mä sain matikasta ja enkusta numeron paremmat kuin mitä yleensä saan. .-D Tarkottaakohan tää sit sitä, että ruotsissa laskee, kun se koe oli ihan kökkö... Ku se ope ei oo vielä niitä tarkistanu, ni en sit yhtään tiiä, miten meni.. Pääsispä läpi, pääsispä... Tää on outoo, ei mulla ennen oo ollu ongelmia ruotsin kanssa, toi koe vaan oli jotenkin liian haastava mulle. .-P Osasin mielestäni kaikki kokeeseen tulevat asiatkin, mut kokeessa on sit osannukaan. .-< Mut mut, hyvin mulla tää koeviikko kaikenkaikkiaan meni, kun sain niin huippu numeroita mulle vaikeista aineista! .-D

Voiih, tää biisi on soinu tän päivän mun päässä...
(outoo, en tää bloggerin videonlisäys-homma ei jostain syystä löytäny sitä oikeeta musiikkivideota, vaikka sen pitäis tulla haussa ekaks.. ) Eilen mentiin Fikun kanssa cdon.comiin, ni siitä sattumalta etusivulta löyty toi Hurtsin levy. .-D Noo, siitä saatiin sit inspis mennä Hurtsia kuuntelemaan, ja toi biisi jäi nyt päähän. ,--3 Saattaa tosin johtua siitä, et tosta biisistä soi pätkä Voicen mainoksessa, jossa tarjottaa lippuja ton Hurtsin suomenkeikalle. .-D En oo Hurtsia mitenkään hulluna fanittanu, mut mitä noita sen kappaleita on voicelta tullu, ni vois olla ihan kiva päästä sinne keikalle. Mutta turha toivo, isi ei suostu viemään, enkä osaa yksinkään matkustaa julkisilla. .-P Mut oon kyllä päättäny, et sit joskus kun Jonas Brothers tai Backstreet Boys tulee suomeen, ni sit kyllä menen! Bäkkärithän oli suomessa just muutama vuosi sitten, ja silloin oikeesti suretti, kun en päässy kattomaan. .-( Mut Voice oli ihana sinä niiden keikkapäivänä, ja soitti tunnin ajan pelkkiä Backstreet Boysin biisejä, se oli huippua! Varsinkin, kun silloin oli vielä hidas netti, ni niitä musavideoitakaan en ollu aiemmin nähny, ni oltiin Fikun kanssa kyllä niin innoissamme ja nauhotettiin niitä. .-D Nyt tuntuu niin hölmöltä, miksi nauhottaa, kun näkee youtubesta aina kun jaksaa vaan katsoa. .-D Mut silloin oli kyllä mahtia, uih. <3
Ihihii, tulkaa suomen taaaas <3 .-3

Hmm, mitähän mä sitten vielä kertoisin. Kerron vaikka mun käsistä, niille on tapahtunut paljon. .-D Noh, ensinnäkin, mulla on oikean käden peukussa hirveä pattirakko, ja etusormessa sellanen "löysä" rakko, jonka revin auki, ja joka alkaa kirvellä ikävästi, jos siihen osuu vesi. .-P J a nämä rakot sain niinkin kummallisesti, että kumitin ruotsinkirjaa tyhjäksi. .-D Mun pitää kumittaa kaikki ne mun tekemät tehtävät sieltä, et Fiku voi sit käyttää samoja kirjoja.. Sormien lisäksi myös kumit kärsivät, siis ne oikeesti meni palasiksi, kun niillä kumitti. .-o Tosi outoo, kun mä viime vuonna kumitin mun enkun kirjoja, ni ei silloin kumit hajoillu tai tullu rakkoja, mut nyt käy niin. .-< Sit toinen kurja juttu, joka koskee kirvelevän rakon omaavaa etusormea: Sunnuntaina oltiin Fikun kanssa auttamassa isiä puutöissä, ja sit niissä hommissa mun pitkä etusormen kynsi katkes. .-s Ei onneks verta tullu tai mitään, mut mua ällötti silti, kun se katkes niin läheltä ihoa.. .-s Tätä mä oon pelänny siitä asti, kun aloin kasvattaa pitkiä kynsiä, ja nyt se kävi toteen: katkesAI! .-< Noh, siinä sitten päätin lyhentää muutkin kynnet, koska ois näyttäny tyhmältä, jos mulla on vaan yksi pitkä kynsi. .-D Tai oli mun kaikki kynnet pitkiä, mut oikeen käden etu- ja keskisormi vei kyllä voiton, ne oli sika pitkät (jopa pitkiä kynsiä fanittava Fiku oli sitä mieltä, että ne oli liian pitkät). Ja muutenkin musta tuntuu, että tuun paremmin toimeen lyhyiden kynsien kanssa, joten ehkä se on sit hyvä näin. .->

Random kynsiaiheinen kuva, jonka googlesta sieppasin. .-D

Ohoh, kohta tässä on menny eka vapaatunti! Mulla on siis tiistaisin kaksi ekaa tuntia koulua, ja sit kaks vikaa vapaata. .--D Mun ämpänkin akku on näköjään lopussa, jeees. ,-D Saan kuunnella sitä toista ämppää, jossa on parempaa musaa. .-> Tai kyllä mä tänkin ämpän biiseistä pidän, mutta sillä toisella on kaikkia uudempia suosikkeja ym, kun tällä on kaikkia vanhoja biisejä vaan.. Mutta näihin liittyy monia muistoja, varsinkin ysiluokalta. .-3 <3 Mumut, mä vähän pohdiskelin, että mä voisin tehdä noita läksyjä täällä koulussa, ettei sit kotona tarttis kaikkea. .-D Kun on kahta lukuainetta, niin niistä tulee paljon tehtävää, ja oon hidas, joten mulla kestää läksyissä. En mä nyt heti kummistaa oo läksyi menos tekee, kunhan vaan mainitsin... Mietin, etä voisin taas tehdä topin, eipä mulla näitä ehdotuksia enää montaa ookaan. .-D

Top 3 Allun ilmeet
Jes, oon oottanu, et saan tehdä tästä! .-D Nyt siis katson vain ilmeitä...

1.

Tää ilme on jotenk jäänyt mun mieleen tosi hyvin, vaikka vaan jonkun kerran katsoin tätä kuvaa joskus aikoja sitten. .-D Kun sattumalta sen nyt löysin googlehausta nyt, ni olin heti varma, että tää pääsee ekaksi. .-D Ihana ilme. .-3

2.


Tää ilme jotenkin hurmasi mut, joten oli pakko ottaa. .-D Tykkään sivuprofiili-kuvista, ja tää oli aika onnistunut kuva. .-33 No en keksi mitään hienoa perusteluja. .-D

3.

Sit tähän loppuu ihan perus-hymy-Allu. .-3 Allu on parhaimmillaan hymyillessään. .'--3 Muutenkin tykkään Allussa juuri siitä, että se on aina niin hymyilevänä sen musavideoissa ja sellaisissa. .-) Sit just tollanen pieni hymy on kiva, ei sellnen tekaistu (no eikö tälläset pose-kuvat oo tekaistuja? .-D Olkoot vaan, joka tapauksessa Allu näyttää mun mielestä luonnolliselta tossa. .-3)

Voi hitsi, kuuntelin äsken ton Hurtsin Stayn, (kun ämpästä loppui nyt se akku, enkä jaksanu kaivaa repusta toista ämppää, säästän patteria automatkalle, kun koneella ollessa voi kuunnella kuulokkeilla tubesta. ,->) ja tuli jotenki haikee olo, kun seurasin biisin sanoja samalla, surullinen biisi. .'-/ Mä rupeen oikeesti kohta itkemään, hitsi... Ääh, tän jälkeen en enää voi kuunnella tota itkemättä, tuntuu ihan siltä... Kidutan itteäni ja kuuntelen tota biisiä uudestaan... <''3 Ja taas silmät meinaa kostua kertosäkeen kohdalla, ääh.

"We say goodbye in the pouring rain
And I break down as you walk away.
Stay, stay.
'Cause all my life I felt this way
But I could never find the words to say
Stay, stay."
Kopsasin sanat täältä.

En yleensä oo tälleen herkistyny. .-o Siis oon mä kyllä itkeny joitakin biisejä kuunnellessa, mut.. No en tiiä. .-D Huhhuh, nyt en enää viittii enempää itkettää itteeni, vaihdan biisiä. .-) Ääh, nää Hurtsin biisit on kaikki jotenkin niin masentavia. .'-< Pitäisi varmaan vaihtaa bändiä... Noh, nyt tuli mieleen yksi biisi, joka on voicelta soidessaan jääny mun mieleen, jos vaikka sen kuuntelis. .-D

Hitsi, onneks ette nähneet, miten väärin mä kirjotin ton bändin nimen ettiessäni tota biisiä. x--D Löyty sentään etsimäni biisi, joten ei tässä hätää. .-D Piristi kyllä oloa bändin vaihto, heti sain nauraa hyville kirjoitustaidoilleni. .-D Jaa, kenenköhän piti mennä tekemään läksyjä.... En mä enää ehdi, ihan sama, vaikka oisin tässä koneella. .-D Ai Mika, mun piti vastata niihin Iloliemen kommentteihin, ihanaa, kun oon hyvä muistinen. .------D Ei varmaan saada tänäänkään sitä osaa julkastua, kun kommentteihin vastaaminen viivyttää.. .-P Mut parasta painua hommiin nyt. .->

Kysymys lukijoille:
Backstreet Boys?
vaihtoehto 1: .-(
vaihtoehto 2: .-)

Ei kommentteja: