tiistai 20. syyskuuta 2011

Apuaaa, pelottaaa...

... mennä enkun tunnille. .-( Pelkään sitä suullista kappaletta. .-( ...PÖH, ei siinä oo mitään pahaa, meen vaan sinne sönkläämään ihan sama. Ajatelkoot muut mitä haluaa, ja ei kukaan edes muista huomenna, jos sekoon pahasti. Kumpa ajattelisinkin noin. .-D Usein mulla on "ihan sama" -asenne, mut enkun tunneilla koitan aina välttää kaikki hirveät tehtävät, joissa tiedän olevani nolo. .-P Potuttaa myös, kun tänään tehdän ruotsin essee ruotsin tunnilla. .-P Sori, jos teitä ärsyttää tää mun itku, mutkun mua oikeesti ärsyttää nyt. . . .

Joo, aloitan uuden kappaleen, jossa puhun jostain muusta. .-> Eilen aloin vähän lueskella ruotsin kielioppia koetta varten, ja kauhukseni huomasin sitä olevan 100 sivua! .-o Ihan hirveesti, miten mä ikinä ehdin oppia kaikki säännöt? Noh, noi kaikki kieliopit on kyllä käyty aiemminkin, ja täl kurssilla ne nyt kerrattiin, mutta en minä enää noita sääntöjä ulkoa muista. .-D Noh, sit koitin lueskella sitä kielioppi samalla kun kattelin voicea, mut siinä kävi vähän hassusti: yhtäkkiä alkoi väsyttää ihan hirveesti (neljän tunnin yöunet vaatii veronsa..), ja sit mä nukahdin. .-D Siinä sitten jonku tunnin torkuin voice päällä. .-D Muutenkin meni välillä vähän enemmän voicen katteluksi kuin kokeeseen lukemiseksi.. hihi. .-D Mieleen on erityisesti jäänyt Take Thatin uusi biisi, tai voicella ne ainakin alko äsken vasta soittamaan sitä, et en sit tiiä, onko miten uusi. .-D
Oli se näköjään joskus viime kesänä tubeen ainaki lisätty, eli aika uusi. .-D Sanotaan nyt vaikka näin, että toi ei olisi jäänyt varmaankaan mieleeni, ellen aiemmin olis Take Thattia kuunnellut. Mikä siinä muuten on, et kun alkaa fanittaa jotain bändiä/artistia, niin sit aina ne sen uudet kappaleetkin on (yleensä ainaskin) hyviä. ? .-o Joo, ni niin, ihan miten vaan.. Ämpältä ei vielä löydy kyseinen biisi, mut katotaan nyt, ehkä joku innostus voisi tulla, jos voice jatkaa sen soittamista ahkerasti. ,-) Voice oli muuten eilen taas nolo, kun sieltä ois pitäny tulla latauslista, niin ne soitti silloin kyllä ihan muuta.. Aina oon voicea haukkumassa, ihanaa, kun huomaan asioiden huonot puolet heti.. .-P Ei se silleen haitannu, mutta kun ne ei perjantainakaan soittanu sitä latauslistaa. .-o Ja en mä latauslistaa mitenkään fanita, muuten vaan tein huomion.. Sais tänään soittaa 100% rockin tilalla jotain muuta, en rockista oikeen pidä, ni ärsyttää, kun sitä tulee kahtena päivänä viikossa mun läksyjen teko aikana. .-D Paitti oon sieltä bongannu kyllä kaksi hyvää rokki-biisiäkin. .-3

Aah, masussa tuntuu kurjalta, jännitän sitä enkun tuntia, jonka alkuun on enää.. 25 minuuttia, hyi. .-/ No mutta onneksi sitä tuntia menee varmaankin alusta vähän pois, kun tarkistetaan läksyt. ,-) Ja ei siinä suullisessa kappaleessa oo pelkkiä suullisia tehtäviä, vaan mukana on myös kuuntelutehtäviä ja pari lyhkästä tekstipätkää. .-) Huh, masukin rauhoittui, kun aloin miettiä näitä "hyviä" puolia. .-D Sit mun ymmärtääkseni meillä on huomenna enkun tunnilla kuuntelukoe, ni silloin ei ainakaan voida jatkaa sitä kappalettakaan. ,-) Vai muistankohan mä nyt väärin, toivottavasti en. .-D Mulla on huomenna muuten toisessakin enkussa kuuntelukoe, mut se on vaan harjotus, et ei tarvii stressata siitä. .->

Jaah, eipä kai nyt tuu enää mieleen mitään hienoa, jos oisin ahkera, voisin mennä kokeisiin lukemaan, mutta entä, jos laiskottaa...? Ehkäpä mä menen, tai sit meen kirjottamaan yhtä mun toista postausta, joka on kesken. .-D Mut joo, eiköhän tässä ollu tarpeeksi angstia tälle päivälle. .-D

Kysymys lukijoille:
Mietitkö enemmän asioiden huonoja vai hyviä puolia?
vaihtoehto 1: huonoja..
vaihtoehto 2: hyviä .-)

Ei kommentteja: