keskiviikko 31. elokuuta 2011

Taas "pitkän"...

...tauon jälkeen kirjotan. .-D Lol, miksi aina keskiviikon vapaatunnilla tääl käytävillä on porukkaa, enkä saa rauhas olla. .-< Ja heti kun valitin, ni kaikki lähti. x.-D Nyt voin hiljentää ämppää, soi just muuten tämmönen biisi:
Tää on jotenki ihana biisi. .-3 Kivat sanat (siltä osin kun ymmärrän) ja sillee. .-D Varmaan suosikkini Steven biiseistä. .->

Mutta juu, tänään on vähän kaikenlaista ollu. Saatiin ruotsin sanakokeet takaisin, ja mä sain 18½/20! Tosi hyvin! En oo tänä vuonna kertaakaan saanu noin hyvää! .-D No joo, tämähän oli vasta toinen ruotsin sanakoe... Sit oli enkun sanis, joka meni vähän huonommin, koska mulla oli vaan yksi päivää aikaa lukea siihen (mun päähän ei jää sanat niin lyhyessä ajassa). Ärsyttää, laitoin yhteen kohtaan ihan oikean sanan, mut sit viime hetkellä menin vaihtamaan siihen väärän sanan. >.-/ Ois voinu se sanakoe loppua 30 sekkaa aikasemmin, ni saisin pisteen paremman. .-P Kun noi sanakokeet on meillä puolet kokeesta, sit oikeen siihen kunnon kokeeseen tulee pelkkää kielioppia, ni täytyy nyt näihin saniksiin panostaa, koska en osaa kielioppia. x-P Mut onneksi, kun tää on toi kertauskurssi, ni siinä kerrataan kaikki helpot jutut, kuten aikamuodot ja sellaset helpot jutut. x-D Oon kyl nolo, jos en nyt osaa, koska noi aikamuodot käytiin ykköskurssilla, ni oon käyny sen kaks kertaa, ja tää on toinen kerta, kun yritän ton kertauskurssin läpi päästä, eli oon neljään kertaan harjotellu samoja asioita, enkä vaan tajua. .---D No oon mä nykyään kyllä PALJON viisaampi, kuin ekaa kertaa ykköskurssille tullessani. .-D En silloin tienny, mitä eroa on kesto- ja sillä normilla preesensillä, ja nyt osaan MELKEIN käyttää niitä oikein. .-D

Pöh, äiti menee johonki laulamaan sen kuoron kanssa, ni sit joudutaan koulun jälkeen kesoon jäämään. x--P Haluisin kotiin tekee läksyjä, muuten mulla menee niihin koko ilta. .-D No mut mennään sit vissii robbarii ostaa Fikulle sen himoitsema kynsilakka ja kirjastosta mennää lainaamaan Fikun äikän tuntia varten yks kirja.. Mähän voisin muuten tehdä autossa läksyjä, mut kun enkun kirja on kotona, ja siit pitäisi suomentaa kappale. x--P Mut onhan mulla ne monisteetkin, jotka tuli läksyksi, niitähän voois tehdä.... Ääh, ärsyä. .--D Mun masullakin on joku ongelma, ei oo oikein hyvä olo... No, ehkä se vielä menee ohi. .-D Voi hitsi mulle tuli hyvä mieli, kun Honey oli tuolla edellisen kirjoituksen kommenteissa kehunut mun hiuksia. .-->  Honey siis näki mut silloin eilen, kun ne tuli tänne lukiolle taas tunnille. .-D Mä en Honeyta ehtiny näkemään, ehkä ens kerralla.. .-D

Huh, kohtahan on taas torstai, miten aika menee näin lujaa? .-o muistan, ku silloin etin niitä sanoja siihen mun enkun esseeseen. .-D Tänään kirjotettiin muuten toisella enkun kurssilla kans essee. Piti kirjottaa vähintään 200 sanaa, ihan hirveetä, ennen on ollu aina vähintään 150 sanaa, ja jos mulla on tuskaa keksiä 150 sanan edestä asiaa, ni arvatkaa miten käy, jos pitäisi taikoa jostain vielä 50 sanaa lisää... mut minä sain sen 200 sanaa täyteen, just ja just ennen tunnin loppua. .-D Valkkasin sellaisen kirjotus aiheen, mis piti kertoa, mikä tekee kodista kodin, ja siihen sit jotain sönkläsin. .-D

EEEIIII! Mun ämpältä olis just alkanu soimaan Allua, ja minäpä laittaa musaa kovemmalle, ni näyttöön tuli lukemaan "Low power" >.---/ Lol, ärsyä olisin halunnu kuunella Allua. .-< Mur, mulla ei oo vaihto patteriakaan mukana. .-< Onneksi on toinen ämppä, ja siinä akkua, mut silti.. Noh, ens kerralla sitten saanki kuunnella Allua lujaa, kun vaihan uuden patterin. <3 Kheh. ,--D Noh, vaikken Allua voi kuunnella, niin kuvia ainakin katella. ,--D
On se nätti. .-3
Mut mä alan lopetella, enköhän sit huomen taas saavu kirjottamaan. .-D Tää on niin outoa, ennen mä ehdin kirjottaa joka koulupäivä välkillä, mut nykyään en ehdi ku 2-3 kertaa viikossa. .-o

Kysymys lukijoille:
Onko sulla sisaruksia?
Vaihtoehto 1: Joo
Vaihtoehto 2: Ei

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Heh, me tosiaan nähtiin sut :--D Ja itekki ihmettelen miten huomen voi olla jo torstai, kun vastahan oli maanantai? :--o Aika menee oudon nopeesti :'--D

Mun teki muuten jotenkin mieli laittaa tohon kysymykseen "emt" X--D Mut en kuitenkaa viittiny :--D heh.

Heidi kirjoitti...

Tuli nyt mieleen, että mulla oli muuten ihan samanlainen tilanne enkun sanakokeessa, laitoin ensin oikean sanan, sit mietin "nää, ei se toi voi olla" ja vaihoin sen yhteen toiseen sanaan.. sit ku katoin kirjasta mikä on oikein niin tietenkin just se mitä en laittanu :--P Yleensä tälläset ei häirii mua, mut tää jäi ärsyttämään koko loppu päiväks :--D

anna kirjoitti...

Mäkin sekoilin tänään enkun sanakokeessa 8( Ne on aika kamalia, varsinkin kun saa tietää siitä vasta puoli tuntia ennen tunnin alkua =D Tuli vähän kiire lukaista ne läpi! Mutta kiva, kun hiuksiasi kehuttiin =)

Kasa kirjoitti...

Evening: No voi että, miksi enkussa pidetään sanakokeita! No onhan niistä hyötyäkin, kun sit oppii niit sanoja ym, mut ne vaan ärsyttää. .-D Ja se vasta ärsyttääkin, kun tekee tyhmän virheen. .-< Voi meitä. .-D

Anna: Sinäkin sekoilit sanakokeessa, mikähän sekoiluaalto nyt on liikkellä? .-o Mä en puolessa tunnissa ehtisi oppia paljon mitään. .--D Juu, onhan se kehujen saaminen kivaa. ,-3