tiistai 31. toukokuuta 2011

Jeeeeee, ihanaaaa...

... tiedossa ei pitäisi olla enää mitään hirveyksiä. .--->>> Ei huoleta ees se enkun koe enää, olin opolla, ja se sano, et jos ei mee läpi, ni kolmatta kertaa vaan sille kurssille. .-D Se lisäsi sen sinne jo varmuudeksi. Tavallaan en haluis päästä läpi, koska pitäisi olla 4 kurssia/jakso, ni sain tosta enkun kurssista neljännen siihen jaksoon. .-D Muuten pitää hakee rehtorilta joku lupa, et saa olla kurssei vähemmän, mut mä en osaa. .-< No joo, mut kivaa, kun ei enää siis tarvii murehtia siitä enkun kokeesta. .--) Pelkäsin, et joutuisin uusimaan sen kesän aikana, mut mieluummin käyn sen kurssin uusiksi. .-D Nyt mulla on sit tässä aikaa hengailla koneella muutama tunti. .----D Sit alkaa joku ryhmänonjaajan lyhyt tilaisuus, ja sit me juostaan viesti koulun ympäri. .--D Joka luokalta on viesti joukkue ja köydenveto joukkue. En kuulu kumpaakaan. .-D Hihi, Hiltsu on varmaan toisessa. .--3

Kökkö, mä en pidä mun hiuksista. .-/ Otsahiuksien joukossa on sellasia ihmeen lyhkäsiä hiuksia, ja nyt ne jostain syystä tunkee erilleen niistä muista hiuksista, ja näyttää tyhmältä. .-/ Koitin vessas äsken niitä vähän asetella, mut taas ne varmaan lentää. .-D Hei hui, mun piti käydä kattoo, onko Honey vastannu sähkäriini. .-D Luukku jumittaa... .-/ Haha, vastaus on tullu! *lukee* *vastaa viestiin* Noni, sit taas blogin pariin. .---D Hmmm, mitäköhän minä nyt pölisisin... Meni jotenki into kirjottaa, kun se sähkärin kirjotin. .--D Ahaa, joo, nyt keksin!

Aliksilla oli sellainen jännä vaihto-oppilas juttu, jossa Yun yp lahjoittaa yhden siminsä jollekin, ja sitten tämä toinen taas antaa vastalahjaksi jonkun simeitään Yunille. .-D Ja oh, tämä vaihtarin antaja päätettiin arvonnalla, ja minä voitin!! Minulla on aina huono onni arpajaisissa. .---D Yun eilen jo lahjoittikin siminsä minulle, täytyy päättää, kuka Iloliemien tytöistä menee tilalle. Harmi silleen luopua jostakin, mutta on sekin sitten jännää, kun simini tullaan näkemään Yunin tarinassa. .----D Eilen sit bodyshopissa vähän kateltiin, että minkälaiselta se Yunin sim näyttää meidän ihoilla, niin kyllä Yun vähän kauhisteli ihon värin tummuutta. .-D Joku Iloliemen sim saa sit kokea kalpenemisen. .-D

Toivottavasti Yun ei pahastu siitä, että lainasin Roosan kuvan blogiini. .-> Tuo siis tulee meitin simssii. .--D

Huuh, mulla on kylmä. .-< Ihan yhäkkiä tuli. Nälkäkin on... Enkä keksi kirjoittamisen aihetta. .-D Haa, teen topin. ,-) Jaahas, pitäisi mennä kuvia ilmeisesti etsimään. .----D Kattokaa seuraavan Top listan aihe:

Top 3 Allun paidat

1.

Allulla on mahti ilme. x--) Joo, mutta siis, pitkän pohdinnan jälkeen päätin, että tämä on Allun hienoin paita. .-> Allulla on usein vähän tuon näköisiä paitoja, niin olen tottunut tuohon yhdistelmään. .-D

2.

Olen tottunut myös siihen, että Allulla on valkonen paita. .-> Tästä kuvasta tulee aina mieleen Suomi. <3 Siis se biisi. .---D Allulle sopii valkonen. .---3

3.
Oho, tää tuli yllätyksenä, en tienny, että Allu käyttää noin värikkäitä paitoja. .----D <3 Ei vaan oo jotenkin Allun tyylinen, niin joutuu kolmannelle sijalle. Muuten oisin kyllä ekaksi laittanu, oonko jo kertonut, että tykkään siitä, kun miehet pukeutuu pinkkiin? x--)

Tää oli kyllä haasteellinen, kesti kauan miettiä. .-D Piti vaihtaa toiselle koneelle, tolta, missä ´äsken olin, oli liian hyvät kyläys mahikset, ja häirii, jos kaikki kattoo, ku katon Allun kuvia. .---D Kuulostaa selkeältä... Yritän aina pitää salassa ihmisiltä, mitä fanitan. Tai siis sellasilta, jotka tuntee mut. .-D Ei mua häirii, että jokun netissä olevat tietää. .-D Kuiteski joku tuttu lukee salaa tai jotain. >.-o

Allu näyttää täs kuvassa ihan Hiltsulta. .-ooo
Tai siis ei sillee, mut jotenki mulle tulee Hiltsu mieleen tosta kuvasta. .---D

Joo, pitäsköhän vähän rauhottua, oon kirjottanu tänne jo jonku aikaa. .--D Kukaan ei varmaan jaksa ees lukee tätä loppuun. .-D Vois kyl pitää tauon... KULLANKAIVAJA! Sitä mä pelaan! Tääl ei oo oikeen ketään joka näkis, ni kehtaan pelaa. x-)) Hoho, sain ekalta tasolta rahaa 2267! Kaiheen paljo, en varmaa ikinä oo saanu noin paljo. .--D joo, jatkan. Kauheeta, aina, kun joku kävelee ohi mun täytyy vaihtaa sivua, en haluu, et kukaan näkee, että pelaan. Vaan pojat pelaa Arcades kullankaivajaa, ei tytöt ikinä koulus. .-D Voi eeeeei, tohon mun taakke tuli ihmisii koneelle, en kehtaa enää pelata. .--< Byääh. Jäi kyllä pelimieli päälle, mä meen pelaa kännykällä! .---D Että pieni tauko kirjotuksessa. .->

---
Hahaa, meiän luokka tuli jaetulle kakkossijalle Hiltsun luokan kanssa viestissä. .--D Kivaa. .-> Sit köydenvedossa meidän luokka oli kyllä nolo. x-D Mut en mä meiän luokkaa ees kannattanut, tylsiä tyyppejä siellä. Reiluu. .-D Tuli kyl jotenki hyvä mieli siinä, kun katteli niitä kisoja. Ärsytti vaan, kun siinä vieressä pörräsi ampiainen, ni pelkäsin sen käyvän mun kimppuun. .-< Mut onneks se pysytteli musta kaukana. ,--)) Pelkään ampiaisia, varsinkin, kun ne tulee sisälle. .-s Sit aina vangitsen niitä ikkunan väliin, ja sit on ärsyä, kun taytyy pitää ikkunaa kiinni muutama päivä, et se amppari kuolee. Joo, oon ampiaisten ja hyttysten murhaaja. >.-D Oon kyl viime aikoina säästäny hyttysiä, ja päästäny ne ulos tappatta, oonpas reilu. .-D

Kävin kavereita.netissä kattomassa, ja osuipa silmiini viime vuoden tolta juoksupäivältä kirjottama päiväkirjamerkintä. .--D Kopsaan sen tähän, lol, kun noi kaksisilmät näyttää tyhmiltä. .-D

2.6.2010: nonii, nyt on 2 koulupäivää :D
voi mika, näin äsken hiltsun ilma paitaa xDDD hah, sit vähä repesin, ku lähin kävellee sisälle, ni hiltsu tulee perässä xDD sit se juoksi mun ohi :D oisin saanu osuman, mut en kehannu ottaa :DD kiva, ku mun paitaa on värjäytyny punasella sellanen tahra :D pööh, en jaksais olla koulus, mut en oikee muutakaa tekemist keksi... hah, jo, meen tekee jota muuta :D

Viime vuonna oli siis vähän eri aikaan toi kun tänä vuon. Että Hiltsua kyläsin silloinkin. X--) Oon kylänny sitä kohta kai 3 vuotta..? En osaa laskea. .-D Mul on niin noloja juttuja tuolla päiväkirjassa, onneksi vaan kaverit saa nähdä ne. .-D Siis ne, jotka on rekkautunu, ja oon lisänny ne kavereiksi. Joo, kohta kaikki haluu mun kavereiksi, jotta pääsee lukemaan noita. x--D
Mua häiritsee, kun mul ei oo reppua mukana. .-D En ottanu sitä, kun ei oo mitään kirjoja tai muuta mukaan otettavaa. .-D Koko aika hädissäni katon: "apua, kuka on varastanu mun repun??!" ku en ikinä muista, että se on kotona turvassa. .-D Heihei... ei mitään sittenkää. Oisin halunnu näyttää kuvan mun paidasta, mutta googlesta ei löytynyt. ..---< Tää on semmonen Camp Rock paita. .--D No, kun ei kuvaa läydy siitä, ni arvon joku muun cr:ään liittyvän kuvan. .->
Oon kade tolle kisulle. >.--)
Kaikkea sitä keksitäänkin, toikin joku kissan tyyny. .-D Hieno kyllä, haluun samanalisen. x-) Hui hirvee, kuvitelkaapa tilanne: Olet (melkein) yksin hiljaisessa huoneessa. Kuuntelet hiljaisella musiikkia. Yhtäkkiä alkaa soida täysillä musiikkia! Eikä siinä vielä kaikki: SE OLI ALLUN BIISI!!!!! .--o Jollain bileet, ku kuuntelee noin kovalla. .---D Harmi, ei se ehtiny soida ku hetken, Kysymys lukijoille: mut tulin silti hyvälle mielelle.<3
Tätä biisi ne soitti .--) En tästä nii hirveen innostunu oo, mutku Allun laulu on, ni ei se huono voi olla. <3 Miksi mun fontti vaihtu yhtäkkiä? >.-c Vissii johtu tosta sydämestä, jonka kopsasin mesestä. .-D No, tulkoot sit tällä, en muutenkaa enää kauaa oo koneella. Lol, nyt ne kuuntelee täysil jotain muuta musaa, ja mua ärsyttää, kun se kuuluu mun ämpän yli. .-< Ääh, mitäs tekisin... Haluisin pelaa, mut en kehtaa .-D Vois tietty lähtee jo ässään... .-> Mut sielläki on tylsää, jos menee etuajas..

Nyt kaikki lähti, mut enpä taida jäädä pelää, pitäs ässään jo mennä, jäin vähän laiskottelee. .--D Moikkkaa.


Kysymys lukijoille:
Roosa vs Allu
vaihtoehto 1: Allu!
vaihtoehto 2: Roosa!

3 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

You are happy now, aren´t you?.-)

Paaaljon onneaaa vaan, paaljoon onneaaa vaan, paljoon onneeaaa Kasa ja Fiiku, paaaljon onneaa vaan! (Ja Iltsujen avaaminen välikseen sai netin hidastumaan .-P) Älä vain luovu Jessikasta! Et saa! Roosa Ala-Tuuhela saapuu mukaan Iltsuihin! Ja seuraavaan osaan jo, joohan, joohan?* koiranpentuilme *

Vau, siulla menee tosi hyvin Kultsinhamuajassa! Minäkin pelasin sitä eilen ja sain jotain 5000 rahaa, kunnes hävisin .-( Ennätykseni ,-)

Eikä, ei tuota Suomen Allu-kuvaa, se näyttää siinä ihan joltain nallelta joka flirttailee x-D

Iso katti .-D

anna kirjoitti...

Vain itsevarmat miehet pitää pinkkejä paitoja! =D Ihan tuohon gold mineriin liittyen, että en ole päässyt mitenkään siitä 13 levelistä eteenpäin, ärr! Mahtia, koeviikko on ohi! *tuuletuksia*

Kasa kirjoitti...

Hunis: Yes, I'm so happy. <3 Kiitos kovasti, olin kyllä ihan ihmeissäni, kun Yun ilmoitti minun voittaneen arvonnan. .-D En tiedä vielä, kenestä luovutaan, tehdään siitä kysely Iloliemeen, tai sit Yun saa päättää tai jotain. .-D Ei Roosaa vielä tulla näkemään, kestää hetkinen.. .-< Haluisin kyllä jo Roosalla pelata. .-> Mikähän mahtaa olla minun ennätys Kultsissa.. Ainakin yli 40 000, en muista .--D Harjoittelet vaan päivittäin, niin saat hyviä tuloksia. .--D Nalle-Allu. .---33

Anna: Hihi, niinpä! <3 Voi sinua, minä olen päässyt yli 20 tason .---D Jee *tuulettaa Aiskan kanssa* .--))