tiistai 10. toukokuuta 2011

Hunis antoi...

...kauhean läjän kysymyksiä vastatauksia vaille, joten ilmeisesti minun on niihin vastattava. .-D Kivaa tämmönen, saatte hei ihmiset kysellä kaikkea ihan vapaasti, voin sit aina vastailla. .--3 Joo, nyt lähtee:

1. Mitä tekisit, jos näkisit Allun?
Jaahas, enpä ole miettinyt moista, en nimittäin ikinä usko niin käyvän. .--D Mutta kuvitellaanpa, että Allu ny kävelisi tosta opettajanhuoneesta... Varmaan jäisin kyläämään sitä ihan silmät pyöreinä ja suu auki tai jotain. .-D En varmaan uskaltaisi mennä puhumaan Allulle mitään huonon kielitaitoni takia, ja sitten olisin ärjynä, kun en mennyt juttusille. .-D Ois kyllä aika hienoa nähdä Allu. .-D No niinhän mä näänkin, tässä on sen kuva.
 x-D
Kökkö, en jostain syyst saanu laittaa tohon linkkiä. .-o
 No ei, mut oikeesti, niinku livenä. .---)
2. Entä jos joku sanoisi Allua halvaksi?
Enhän minä sille mitään mahtaisi, jokaisella on oma mielipide. Toki mielessäni ajattelin, että lol, vähänkö vammanen toi. Muutenkin saisivat ihmiset olla hiljaa epäkiinnostuksen kohteistaan, tyhmää pahoittaa toisen mieli haukkumalla tämän kiinnostuksen kohteita huonoiksi. Kai muuten meinasit tuolla "halvalla" huonoa? .-D En ymmärrä edes suomea. x-D Ja taas Allusta kuva. X--3
Ihihi .-3
3. Jos sinun täytyisi kirjoittaa kirja, niin mistä se kertoisi?
Olen joskus itsekin miettinyt tuollaista pienenpänä. .--D Luultavasti kirjassa olisi päähenkilönä samanluonteinen tyttö kuin minäkin, koska osaisin silloin samaistua hänen tunteisiinsa paremmin. Voisin tehdä Anni Polvan Tiina-kirjojen tapaan monta kirjaa siihen samaan sarjaan, ja päähenkilö kasvaisi lapsesta vanhemmaksi. Kirja olisi siis suunnattu lapsille, tai jotain. .-D Olisi myös kiva kirjoittaa isommille "lapsille" kirja. .-) Kun nyt tuli tuo Tiina-kirjasarja puheeksi, laitan kuvan yhdestä kirjasta. Vauva-aikoina luin nuo kaikki, montakohan niitä yhteensä mahtoi olla...?
4. Pahin näkemäsi painajainen?
Muistan todella huonosti näkemäni unet. .--D No, nyt tuli mieleen yksi uni, jossa pelkäsin todella. Mä ajoin pyörällä sellasta tosi jyrkkää mäkeä alas. Jarrut ei toiminu, ja näin, että se tie loppuu pian, ja siihen tulee joku iso pudotus. Taisin tossa kohtaa herätä, en nimittäin muista mitä siinä sitten kävi. .--D
5. Lempivaatteesi?
Varmaankin viime jouluna saamani pinkki pyjama, jossa on sydämen kuvia. Se on ihan yli iso, mutta ihana. <3 Ainoa huonopuoli siinä on, että en voi nukkua kesällä se päällä, koska se on niin lämmin, ja jos tulee yhtä lämmintä kuin viime kesänä, minä paistuisin hengiltä nukkuessani (melkein). .-D
6. Tyhmin tememäsi asia?
Jaahas, näitähän riittää, onnistun aina tekemään jotain tyhmää. .-D Yksi asia, joka minua on jäänyt nolottamaan on se, että joskus ysillä yritin ottaa kuvaa Hiltsusta kännykälläni, ja jäin siitä kiinni. x-( Sain kyllä yhden ihan onnistuneen kuvankin, vielki kännyssä tallessa. ,-)
7. Sims 2 vai Sims 3?
Vähän paha sanoa, en omista kolmosta, ja olen pelannut sitä vain pari kertaa Sepon luona. .-p Onhan mulla kolmonen wiillä, mutta se on vähän eri asia. Sanon nyt kuitenkin kakkonen, kun sen pelin omistan, ja on kyllä tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen. <3 Aion pelata simssiä vielä vanhuksenakin. .----DD
Oma rakas simssini. <3
8. Mitä sanoisit, jos joutuisit sotaan ruotsalaisia (!) vastaan?
Mitäs siihen nyt sanoisi... .-D "Hyi!" Oli ensireaktioni, joten sanotaan vaikka se. En pidä sotimisesta, mutta ei minulla mitään ruotsalaisia vastaan ole, en vain tykkää siitä kielestä. .--D Minulla on yksi ruotsalainen nettituttu, ja hän on oikein mukava. .-) Tai no, suomenruotsalainen hän on, joten ihan suomeksi keskustellaan. .-D
9. Kuka on tärkein ihminen sinulle?
Tärkein.. Sanoisin varmaan Fiku, jos häntä ei olisi, varmaan tekisin itsemurhan, koska olisin aina yksin ja onneton ilman Fikua. Fiku on oikeesti ainoa, joka sietää mua ja ilman häntä meillä ei olisi simssiä eikä wiitä, joten olisi aika tylsää. .-D No en oo varma tosta itsemurhasta, mut oisin sit ainaki tosi masentunut, jos Fikua ei olis. .-p
10. Allu lähettää sinulle sähköpostia, ja sanoo, että sinun täytyy kutsua häntä Alexander Rybakiksi?
Ja mistäköhän Allu saa sähköposti osoitteeni. .-DD No, jos noin kävisi, ehkä lopettaisin Allu nimen käytön, jos Allu kerran niin tahtoo. Joo, jälleen Kuva Allusta. .-DDDD
Aww, tää kuva hurmasi mut. .---3
11. Saat kutsun nörttikerhon vuosikokoukseen?
Voisi olla ihan mahdollista, olen liikaa koneella. .-D Enpä tiedä menisinkö kuitenkaan, ellei se olisi pakollista. Menen laiskasti kaikkiin vapaaehtoisiin paikkoihin. .-D
12. Saatko selkoa tästä: 1h0! 17081391 0n 5357!
Pakko myöntää, en. .-DDDD Saiskos selitystä? .-)
13. Mitä tarkoittaa Mobile vende sushi barato el miércoles?
Öö, ei tietoa. .-< Mitä kieltä toi on? .-D
14. Arvasitko, että se tarkoittaa Mobiililaajakaista myy keskiviikkona halpaa sushia?
Enpä arvannut.
15. Mitä tekisit, jos saisit tietää, että minä olen isäsi? .-D
.-DDD Ääk, olisin ihan nolona, koska täällä blogissa on kaikkea, mistä en TODELLAKAAN haluaisi isäni tietävän. .-D
16. Mikä on uskontosi?
Oon kristitty(sanotaako sen noin?), mutten oo mitenkään hirmu uskovainen. Jeesukseen uskon, koska se on meidän koulussa. .-DD <3
Toi muuten näyttää pelottavan paljon mun koulun Jeesukselta. .-ooo
17. Mikä on lempimaasi?
Hmm, ehkä Kiina tai Japani tai Thaimaa tai Norja.. .--D
[ Click image to enlarge in a new window ]
Allu, suosikki norjalaiseni <3
18. Pelkäätkö, että Al-Qaida kostaa Osmaan kuolemasta?
Öö, en tiedä tosta jutusta yhtään mitään. .-D En kai.
19. Haluat kuulemma kissan. Minkä rotuisen?
En minä tiedä mitään rotuja. .-o .----D Siis, sellanen tavallisennäköinen. .-D
Haluisin just tuon, koska se on ollut Jacopon sylkyssä. .--3
20. Onko tämä hölmö kysymys?
Ehkä vähän, mutta mikäs siinä. .-D

Huhhuh, jopas kesti vastata näihin, yli tunti siinä meni. .-o Okei, meni varmaan puol tuntia pelkästään siinä, kun valkkasin Allusta kuvia. x---D Tästä on kyllä kovaa vauhtia tulossa joku Allu blogi, pelkästään siitä kirjotan. .----D Sori, jos kyllästyttää, musta tää taas on kivaa, kun saa "luvan kanssa" katella Allusta kuvia. .-DDD Huhhuijaa. Mulla ois tässä vielä 20 minuuttia aikaa hommailla läksyjä, mut arvatkaa vaan huvittaako? .-D Huomenna olisi se ruotsin sanis, jäi ikävästi siihen lukeminen vähälle. .--pp Hyhyi, kai mä meen vaik sitä ruotsii lukee.. Sit pitää bussilla kotii ja kävellä, koska Fiku jää ostamaan ysienjuhlia varten kamaa. Joten mä meen bussil kotii hommiin. .-/ Joo, minä meen nyt äkkii opettelemaan pari sanaa ruotsia. No, motivoidyn sillä, että Allukin osaa puhua ruotsia, siksi minunkin kannattaa. .-D Joo, ja --->täs<---- vielä mahtava kuva, toi mullekin hyvän mielen. .--D En saanut kopioida sitä. >.--/ Oho, niin se aika rientää, enää 10 min aikaa. .--D Täytyy mennä. .-((((

Kysymys lukijoille:
Oliko tämmönen kysymyksiin vastaamis postaus kivempi kuin normi-postaukset?
vaihtoehto 1: Joo, kivaa vaihtelua .--)
vaihtoehto 2: Jaa.. en ny tiiä, tykkään enemmän lukea arkipäivän sekoiluistasi .--D

3 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

En tarkoittanut Brianilla viime kirjoituksessa ketään: Se vaan näyttää .-D

Kiva, kun vastasit! Noita vastauksia olikin kiva lukea. Jos 20 oli liikaa, niin aion aluksi laittaa 100!!!

Nololla varmaan tarkoitit, että et halua isäsi lukevan hääkakka, Allu, koulu ja muita juttuja? .-D Minäkään en halua, että vanhempani lukevat blogejani, mutta kerran ilkeä isi kävi lukemassa Palmereitten ykkös osaa .-<
Awws, ihanalta kuulostaa tuo pyjama! Simssissähän on teineillä se pinkki sydän maxispyjama?
Ehkä se onkin Jeesus...? Oh my, en edes viitsi kertoa ajatuksiani, uskonnollinen historia toistaisi itseään, ja sinä olisit siinä osallisena!
Pelottava painajainen! Itsekkin näin kerran saman tapaista: Se oli ihan seko uni, ja olin jossain vuoristossa pyöräilemässä. Sitten yhtäkkiä lensin toiselle puolelle sitä, ja huusin "Hyvästi iskä ja äiti, mä rakastan teitä!" .-D Sitten päädyin jonkun vanhan papparaisen luokse, joka teki minusta orjansa...
Olen taas blogin valloitus puuhissa, kun omista jutuistani puhun .-D

Seuraava postaus, sitä odotellessa -->

//shani

Anonyymi kirjoitti...

Ihanii kuvii Allusta <3. Minulla on kakkosen kaikki lisäosat ja kamasetit, mutta silti valitsisin kolmosen, koska mulla on siellä ihanii ladattuja ja perheitä. Lisäks kakkosen lataus ajat ärsyttää. Mukavaa kuulla Allusta juttuja <3<3.

HÄÄKAKKA JA VESSA KASALA + SUOMI<3
(ja keksiyö)

Kasa kirjoitti...

Hunis: Aa. Kato, Allu nimittäin näyttää yhdelt Brianilta. .---D Huhhuijaa, ois kyllä mennyt useampaan osaan vastaaminen, jos olisit 100 tehnyt. .-DD No joo, just niitä, mun blogi on suoraan sanottuna aika nolo. x-D Mä oon pyytänyt jopa isiä lukemaan Iloliemiä, mutta ei se halua. .-< Ei se ihan semmonen oo, mut kiva se simssinki. .--> Nii, hui hitsit, jos Jeesus oiski Jeesus. .---D Alko ihan pelottaa. .-o Hui, kauhee uni. .-<

Ciesse: Juu, niin on. <33 Sinullapas on paljon kaikkea kakkoseen. .-o Ei ne latausajat niin pitkät ole, jos on vaan muutama lisäri. .-D Mukavaa kirjoittaa Allusta. <3 Tästä tulee kohta varmaan "Kasan ja Allun blogi", kun Allu on aina pääosassa. .-D

HÄÄKAKKA JA VESSA KASALA + SUOMI<3
(ja keksiyö)