perjantai 20. toukokuuta 2011

Oho, mulla...

...onkin tänään nimipäivä. .----D En ois tajunnu, ellei kummi olisi laittanut onnittelu viestiä. .---D Saa nähdä, muistaako kukaan muu. .-D Fiku tuskin, isistä en tiiä, mummo ehkä. .--> Mua pelottaa, aina välillä tästä jostain läheltä kuuluu joko "piip". Kuitenki koneeseen laitettu aikapommi, ja kohta se räjähtää, ja mulle käy huonosti. .--( Pitäiskö varmuudeksi mennä tekee läksyjä? Mulla on enkun tehtävät vielä tekemättä, ja mul on enkkua tänää. .-p Sit on myös kemiaa, saa nyt nähdä, miten selviän siitä edellisen tunnin poissaolosta. .-D Isikin ihan innoissaan alkoi keksiä tarinaa auton hajoamisesta kesken matkan, ja laitto mulle poissaolon syyksi autovika. .-D Mä oisin kyllä voinu selittää, että katoin lukkaria väärin, mut ihan sama, ku isi haluu noin tehdä. .---D Meen kyllä kohta tekee niitä läksyjä, pelottaa olla täs koneella. .--o Hui hitsi mä säikähdin, ku tulostin meni päälle. .-DDDD Huhhuh... Ai, korvaan särkee. .-( Ja vielä on melkein 3 tuntia aikaa tunnin alkuun = kuuntelen ämppää siihen asti. .-p Paitti jos jossain kohtaa pitäis tauon kuuntelussa ja lukisi vaikka kokeisiin. Eilen vähän alotin äikän tyylisuuntahistorian lukemista. Maanantaina siitä koe. .-p Ja sit samalla vielä kielioppikoekin, hyi. .-p Sit on tyhmää, kun mä en mennyt äikän teatteriretkelle, niin joudun mennä ylimääräselle äikän tunnille. Ei siinä silleen mitään, mutta toivottavasti ei tehdä mitään pelottavaa. .--o

Heihei, mun piti kertoo tää ihan ekana, mutta unohdin. .--o Jonas-sarja alkaa tulee neloselta!! <3 Se siis kertoo Jonas Brothersista, tai jotain, en oikeen kunnolla tiiä. .-D Mut siis JB siinä pääosassa on, tosi ihanaa. .--) Ihan sattumalta lehestä katoin, onneksi huomasin. .-D Ihanaa, kesälle katsottavaa. <333 Sit alkaa myös Diili, jes. .-D Onhan noita kaikkia suomen diileja ym tullu, mutta minä katsoin vain Trumpin Diiliä! <3 Viime kausi oli just hyvä, Backstreet Boysit oli esiintymässä yhdessä jaksossa. .--D <3

Ihii, ihana JBni. <33

Juu.. Ciesse toivoi eilen mesessä, että tekisin Top 3 Michaelin biist -listan tänään. Jospa minä toteutan hänen toiveensa. ,--)

Top 3 Michael Jacksonin biisit

1. Jostain syystä mieleeni on jäänyt erityisesti Bad kappale, jota Ciesse jossain vaiheessa ahkerasti jakeli mesessä. .-D Ei hassumpi biisi, joten saatoin valita sen ekaksi. .-D
2. Tokaksi valkkaan Beat Itin. Fiku kuuntelee aina Fall Out Boyn versiota siitä biisistä, joten on jäänyt mieleen. Miksun versio pn kyllä parempi!! ,--)
3. Jaah, en millään meinaa keksi kolmatta. .---D No, otetaan vaikka Smooth Criminal, viime viikosta jäi mieleen. ,-)

Ja nyt kaikki saavat katsoa ja kuunnella listani ykkösbiisin:
Meillä on Ciessen kanssa ain hirvee kiistely kaikesta, mm tuosta, kun mä kutsun Michaelia Miksuksi. .-D Hyvä lempinimi, eiks oo? .-D Toinen kiistelyn aiheemme on ollut, onko yhdessä kuvassa olevat ruskeat klöntit sämpylöitä vai lihapullia. (Ne on lihapullia!!)

Sain vähän luettua tota äikän tyylisuunta juttua, nyt olen lukenut 20 sivua. .-D 50 sivua jäljellä... .----p Jäiks, eihän tässä oo enää kuin 15 minuutta kemian tunnin alkuun, niin se aika kuluu, kun on vapaa tunteja. .-D Vois olla tänääki pois, ei yhtään innostaisi mennä sinne. .--( Vissiin aiheena jotain ryhmätöitä, ja ne kai alotti niitä jo viimeksi, kun mä en ollut paikalla. Inhoan ryhmätöitä, ihan vammasia. .--< Mieluummin tekisin yksinäni...

---
Hihii, koulu on loppu! .--) Enkun tunnilta päästii 10 minuttii aikasemmin, kun opella oli menoja. ,--) Saatiin enkun sanakokeet, sain 19/28.. Vähän kökösti meni, mutta ei se mitään. .-D Meni nyt paremmin ku viime vuonna ton kurssin sanikset. .--) Kemman tunnillakin vaan tehtiin kertaustehtäviä, ja mun selitys rikkinäisestä autosta meni läpi. ,--) Ihanaa, viikonloppu alkaa, mutta ei ihanaa, kun mun pitää lukeee kokeisiiii .-( Enjaksa, en jaksa, en jaksa, no en oikeesti jaksa. Vois alkaa lopetetella, pitää ässään taas kävellä, ku isi tulee hakee. .---) Ja muistakaa, kenen nimipäivä tänään on!! ,--)

Kysymys lukijoille:
Kumpi?
vaihtoehto 1: Miksu
vaihtoehto 2: Michael

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ne ovat sämpylöitä, Michael on Michael eikä Miksu ja sen kappaleen nimi on Smooth Criminal eikä Cmooth Criminal. Bad on mustakin hyvä biisi ja Smooth Criminal. Äh, en tiedä vaihtaisiko Badin takas soittoääneks. HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄ KASA!!!♥♥♥♥♥♥

anna kirjoitti...

Hei joo! Paljon nimpparionnitteluja! =) Mullakin on ihan lukemisinto maassa ja oikeen aina meinaan suuttua, kun yritän pänttää jotakin =( Mutta kyllä me siitä koeviikosta selvitään! =)

Kasa kirjoitti...

Ciesse: Haha, arvasin, että kirjotan jonku nimen väärin. .-D Koitin tarkasti kattoo, että menis oikein, mut ei sit menny.. No, en jaksa korjata, luulkoot kaikki mua noloksi, kun en osaa kirjoittaa biisin nimeä oikein. .---D Kiitos kiitos, johan sinä mesessä onnittelit. .--3

Anna: Kiitos. .--33 Jep, ärsyä kun on koeviikko. .--< Ärh, miksi vikoille kouluviikoille pitää joku koeviikko laittaa, ei silloin huvita lukea. .-p Toivottavasti selvitään. .--)