tiistai 17. toukokuuta 2011

Höhöhö, tänään...

...en varmaan kovin paljoa juttele, pitäisi opo tehtävä saada valmiiksi 20 päivään mennessä, joten koitan sitä hommailla tässä samalla... Mutta nyt ruokavälkällä en vielä jaksa, vapaa tunnilla sit. .--D Hirveesti läksyä enkusta ja ruotsistakin, yhhh... Ne kai teen sit kotona, mutta missä välissä ehdin aloittaa kokeisiin lukemisen? .-s Eilen mun piti alottaa, mutta tein enkun läksyt sika hitaasti (etsin sanastosta sanan noin viidessä minuutissa. .-D) ja sit olinki pari tuntia mesessä, ja sit menin jo nukkumaan. .-o Että niin aika rientää... Huomenna muuten enkun sanakoeki, varmaan luen koko päivän siihen, enkä ehi lukee muuta. .--p Alkaa niinkin mahtavasti, että heti ens viikon maanantaina äikän koe, sit kemma, ja enkku ja ruotsi... Ääh, ei jaksais enää, voisin mennä jo lomalle. .---D eilen laskin, et olis joku 13 koulupäivää ennen lomaa, aika vähän. .--o Kesäkesä, tule jooo! <3

Tää päivä on menny sillee ihanan nopeesti. .-) Ekal tunnil äikässä niitä esseitä tehtiin, vaihoin sittenkin aihetta, ja kirjoitan valehtelemisesta. .-D Jee. En nyt tiedä, tuleeko siitä sen parempi, mut ihan sama. .-D Huolettaa kyllä vähän, miten saan konseptillisen asiaa, kai mä vaan keksin jotain. .--D Sit enkussa läksyjä tarkistettii ja tehtiin pari kuuntelutehtävää. Yhessä tehtävässä oli Steve niminen ukkeli, niin mulle tuli tää Steve mieleen. .---D
Steveen tutustuttiin Fikun kanssa Sing it -pelin avulla. .-D Toi Emergency on just hyvä biisi, tosi vaikee laulaa vaan, kun se menee niin matalalta. .--p Ei muuten olla yli viikkoon ehditty laulaa, harmillista. .-/ Kaikkea hommaa.. Saatiin se mikkiki silloin jotenkin toimii, ei yhtä hyvin, mut kyllä sillä laulaa voi. .-D Yun muuten haukkui Steven tukkaa rumaksi tos videos. Ei kai se niin paha oo? .-)

Joo, mutta siis, puhuin enkun tunnista. .-D Sit alettiin käymään kielioppia, aiheena relatiivipronominit. Sit oli sellanen tyhmä juttu, et mä en osannu kirjottaa "which" (meniköhän taas väärin. .-D) sanaa oikein. .-D Sit se mun pari repeili, ku mä pottuilin siinä. .-D

---
Nyt on kemman tunti ohi. Höhlä, ei yhtään innosta, huomenna kemian tunnilla tehdään taas labratyö ja sit kuulemma jotain ryhmätöitä... Vois lintsaa. .-D Ei kyl koko päivää, mut sen ekan tunnin. .-D Jooh, minä tässä koitan tota opojuttua tehdä, pitää Jyväskylän ammattikorkeakoulun sivuilta ettiä lähtöpisteitä ja kaikkea, enkä löydä mistään! .-o Vammasta.. .-p Jätän oikeesti tyhjäksi jotai kohtii, en vaan löydä niihin mitään. .----p Sit täs samalla lisäilen mun ämppä-lisalle biisejä sitä mukaan, kun niitä soi. .-D Menee kyllä aika kauan, ennen ku kaikki saan lisättyä, kuinkahan monta biisiä mun ämpällä yhteensä on...? Ei mitään hajuu. .---D Joo, sain yhden asian lisättyä, vois tehdä vaikka top 3 listan. .--D

Top 3 Iloliemen osat

1. Osa 45: Järkytyksiä. Jostain syystä pidän yleensä eniten viimeisimpänä julkaistusta osasta, tällä kertaa siis 45 osa. .-D Osa oli mielestäni onnistunut, ja sitä oli tosi kivaa pelata! Rakastan yliopistoa. <3
2. Osa 40: Öinen metsäseikkailu. Jännäri Petran seikkailuista. .-D Osassa on paljon toimintaa, jota minä ainakin tykkään lukea. Ääh, en minä keksi perusteluja!
3. Hmm.. 43 vai 39??... Sanotaan nyt Osa 43: Ihastusta ilmassa. Tykkäsin osan teemasta. .-3

Blööh, joudunko mä taas tekee tota opoo... No, teen taas jonku pikku jutun, kattoo sit, jos vois taas kirjottaa. .--) Äh, enköhän mä voi tän jo julkaista, tuskin enää tulee mitään. Lyhyt ja tylsä kirjoitus, mutta mitä väliä. .----D

Kysymys lukijoille:
Steven tukka on
vaihtoehto 1: Kiva
vaihtoehto 2: Ei kiva

5 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Tuosta otsikosta tuli mieleena Joulupukki ja Hessu Hopo, kun alussa oli tuo höhötys .-D

Which sana on miullekkin vaikea kun, sekoitan sen aina vahingossa witchiin eli noitaan .-/
Tuo Steveliinin tukka on kyllä aika... järkyttävä, tollanen takkusen ja agnistisen näkönen ja tuo mieleen yhden meiän luokkalaisen.

Uusi top 3 -lista ehdotus

Top 3 lempivärisi

ja

Top 3 Maailman parhaat asiat

honey kirjoitti...

tee kans top 3 lempielokuvat :D vastasin siihen sähkäriin :)

Kasa kirjoitti...

Hunis: Aijaa. .--DD Joo, noi sanat aina sekoontuu. .-p Hö, minusta Steven tukka on kiva. .-3 Lisään toppisi (.--D) muistiin. ,-)

Honey: Oke. ,-) Juu, huomasin sen, vastailen sitten vaikka joskus. .-D

anna kirjoitti...

Minä taas haluaisin kuulla top 3 listasi erilaisista pukeutumistyyleistä niin, että eka laitat ällöimmät/inhokit ja sen jälkeen kivoimmat tyylit =) Pyysin jo tätä aikaisemmin, mutta silloin ne kommentit juuri katosivat... =(

Kasa kirjoitti...

Juuh, selvä. Lisään muistiin. .--)