keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Mä en...

...taas ymmärrä tätä bloggeria. .-p Se on jostain syystä tallennellut mulle tuonne luonnoksia, joita en oo ees tehny. .---o Outoo.. .-D Tai siis, yhdestä mun kirjottamasata ja julkastusta kirjotuksesta tehny kopioita, tai jotain, en minä tiedä! .--D

Kröhöh, oon pahis, lintsasin ekan tunnin, ku en halunnu kemman tunnille. x--) Suunnittelin jo selityksenki, että katoin vahingos lukkaria väärin, et mul ois ollu vapaa tunti aamulla. Luvaton poissaolo siitä varmaan silti tulee, mut ihan sama. .---D Saanpa ensimmäisen sellasenki. .-D Tai oonhan mä ennenki ilman kunnon syytä ollu poissa, mut niihin on isi allekirjottanu, että olin sairaana. .--D Eli ne on siis luvallisia. Ja minäpä lintsaustunnillani tulin vaan kouluun lukemaan enkun sanakokeeseen. .--D Luin tosi huolella, mut en silti muistanu siin sanikses kaikkee. .-( Mut joo... viel ruotsin ja opon tunnit, sit on päivä ohi. .--) Ihanaa, kun toiki on vika opotunti, ne on niin ärsyttäneet mua. .-D Sit huomenna suunnittelin tekeväni sen opotyön loppuun, kun Fikulla on joku isoskoulutukseen liittyvä juttu, ni saan rauhas olla koneella. .---D Ei siitä enää oikeestaan puutu kuin pari juttua, tai no, enemmänkin, mut en löydä mistään vastauksia niihin, ni annan olla.. Kokeisiinkaan en saanut luettua vielä eilenkään, meni oikeesti koko päivä ruotsin kappaleen suomentamiseen ja tehtävien tekoon. .--0 Mulla on joku hitausvamma varmaan, kun oon niin hidas tekee kaikkea. .-( Aina tunillakin kaikki saa tehtyä tehtävät tunnilla, mutta mä en. Sit ope antaa vielä lisää tehtäviä, koska aattelee, et kaikki on nopeita, mut mä ennn. .-pp Höh, 5 minan päästä jatkuu tunti, meen lisää pari biisii tonne biisilistaan vielä ja sitten tunnille... Lyhkänen kirjotus tällä kertaa. .-D

Kysymys lukijoille:
Ootko lintsannu koulusta?
vaihtoehto 1: Joo
vaihtoehto 2: En

3 kommenttia:

anna kirjoitti...

Ehkä teet vaan tehtävät niin huolella, että niihin menee siksi kauemmin aikaa =) Mutta en mäkään kyllä enää jaksaisi panostaa yhtään kouluun, kun kesä on jo niin lähellä! =3

honey kirjoitti...

hahaa! kerrankin jaksoin lukea IHAN kokonaan.. yleensä jää pari riviä lukematta kun sulla tota asiaa tuntuu riittävän mikä on tietty hyvä juttu :DD

Kasa kirjoitti...

Anna: Saattaa johtua siitä, osittain ainakin. Aina kielissä täytyy kaikki sanat varmistaa sanastosta, että varmasti menee oikein. .-D Toinen syy hitaudelleni on välillä myös laiskuus, esim. eilen. .-DD Koulussa pystyn kyllä aika hyvin keskittymään tehtäviin, mutta kotona on toinen juttu.. Niin, tässä vaan tuota lomaa odottaa, eikä yhtään koulu huvita. .-p Tulis jo kesälomaa. <3

Honey: Onnea. .--DD Joo, mä vähän jumitun kirjottamaan ylipaljon. .-p Hmm, meniskö taas kirjottaa.. .-D