tiistai 24. toukokuuta 2011

Ai saana...

...ku mun niska on kipee. .--( Oon kai huonossa asennossa nukkunu, tai jotain. Sika ärsyttävää, nyt se on koko päivän sit kipee. Ainaku päätä kääntää sattuu, no täytyy pitää pää paikoillaan. .-D voi kökkö, mulla on tullu tonne tunnisteisiin näköjään "isi tv" .-----D lol, miksei tää voi osata miettiä vähän, jos mulla on kerran tunnisteissa "isi" ja "tv", niin ehkä olen tarkoittanut niitä, enkä ole halunnut mitään isi tvtä. .---D Meen poistaa sen. ,--) Noni, nyt ei oo enää isi tv:tä. .---D

Aamulla oli kivaa, kuuntelin Allu-ämppää, ja soi Allua. .-->
Tää biisi on ihanaaa. <3 Harmi, kun mulla on Allua vain toisella ämpällä, eikä tällä, mitä nyt kuuntelen. .-/ Muuten kuuntelisin Allu ämpää, muttakun muuten menisi aina patteri/päivä, ja isi ei varmaan tykkäisi mun patterintuhlaamisesta. .--D Tarpeeksi usein niitä joutuu vaihtamaan wii ohjaimiin. .-D Seuraavaksi Allu-ämpältä on tulossa muuten Anu Hieta. x--) Kuulin alkua ennenkuin sammutin sen. .-----D Jee. Ämpältä tuli paljon muitakin hyviä biisejä tänään, kaikki uusia, joita en vielä ollut kertaakaan kuunnellut (tai siis olen, mutta en ämpän kautta. .---D).

Tänään mulla ei ollut koetta, mutta täytyi silti saapua se äikäntunti korvaamaan, ja se kävi melkein kokeesta. .-p Meidän piti vastata pariin yo-kokeen tehtävään, ja ope uhkasi vielä arvostella ne. .--o Äkkiä sitten jotain söhäsin siihen. .--) Tuskin ne nyt pahasti numeroa laskeekaan. .-DNyt sitten on tunti aikaa ennen kemian kertaustunnin alkua, joten täällä koneella riehun. .--D No joo, meen kyllä kohta sitä kemiaa lukemaan.. Seppo kertoi eilen mesessä, että siinä kokeessa olisi paljon piirtämistä, just niitä, mitä minä en osaa. .--< En tehnyt ikinä niitä piirrosläksyjä, enkä tunnilla ehtinyt tekemään niitä (koska en osannut, olin hidas) joten en myöskään oppinut. .--D Muutama laskutehtäväkin on kokeeseen tulossa, enkä niitäkään kunnolla oo tajunnu. .--/ Toi ope on kyllä melko mukava, se on kertonut, millaisia tehtäviä kokeeseen tulee, niin osaa sit varautua. .--> Joo, kuka saa tästä kaavasta jotain selkoa?
Pentaanihan se, onko? .-DDD

Okei, toi on yksinkertainen kuva, kyllä mä ton ymmärrän, mut sitten, kun mukaan tulee kaikkia ihmeen kaksoissidoksia ja sivuryhmiä, niin minä menen ihan sekasin. .--p Joo, taidan mennä lukemaan, ehkä oppis jotain sit. ,--/

--

Ai oikeesti, jos pikkasenki heilauttaa päätä, ni tulee sellanen kipukohtaus. .-p Mulla on jalatkin viikonlopun jäljiltä vähän kököt, istutin perunoita, ni siinä jalat väsy. Ihme, kun kädet ei oo kipeet. .--D Mulle tulee aina kertaustunnilla sellanen tunne, etten osaakkaan yhtään mitään, niin kävi myös nyt. Ennen kertaustuntia, kun luin kokeeseen ymmärsin pari uutta juttua, ja ylpeenä innostuin, että hei, minä osaan. .--D Kertaustunnilla menin kyllä jälleen ihan sekaisin, hirvittää huominen koe. .--ss No, toi ope vaikuttaa kyllä ahkeralta säälipisteiden antajalta, ni enköhän mä pääse läpi. .--> Tarviiko sitä aina niin maailman parhaimmalla numerolla läpi päästä, 6 tai 7 riittää. .--D Onhan se aina ilo, kun saa 8 tai jopa 9, mutta ne ei kyllä ole yleisiä.. Alku vuodesta sain jopa ihan hyviäkin numeroita, jaksoin lukee vielä sillo. .--D JEESUS! .--D Hui hirvee, Jeesus opettaa mulle enkkua ens vuonna, ihan hirvittää. .--s En yhtään tiedä sen menetelmiä tai sellasia, joihin vois varautua. .--< Ku noi toiset kielten opet tiiän, mut mut... No, ihan sama. .-D

Hei, mulla on enää 7 kouluuntulo päivää! Ja jos kysyisin siltä ryhmänohjaajalta, saanko olla kotona yhen päivän, ni oiski enää 6... .--D Mut en tiiä, ehkä se ei anna toista kertaa olla poissa (jeesus kyläs mua, ainaki luultavasti, en kehannu kattoo sitä silmiin x--p). Ei kyllä yhtään innostais turhaan tulla kouluun, mulla ei siis silloin oo tunteja, paitti joku lyhyt tähtihetki, mut ei oikeen sen takia innostais kouluun tulla. .--[

Hmm, jotain kerrottavaa olisi vielä hyvä keksiä. .---D Mutta mitä. Hahaa, teen top 3 listan!

Top 3 värit

1. Ei taida tulla yllätyksenä, vastaan pinkki. x--) Se on sellanen ilonen väri, jolla erottuu joukosta. .-D Ja tarkotan sellasta kunnon pinkkiä, en aniliinia tai vaalenpunasta, vaikka kivoja värejä nekin. .-->
2. Liila oli pitkään mun lempivärinä, joten vaikka sen vastaan. .-) Mulla on ihan sairaasti liiloja vaatteita, jotka tosin on jo pieneksi melkein kaikki mennyt. Puheuduin silloin aina liilaan. .-D
3. Hmm, minkä värin minä tähän keksin. .--o Apua, en oikeesti tiiä! .--D Mitäs niitä värejä nyt olikaan... No, sanotaan vaikka musta, vaikken sitä mitenkään erityisesti fanita, tykkään kyl pukeutua siihen väriin. .-->

Vähänkö mä haluisin tämmösen.. .-3

Ja tähän vielä mahtava kuva, joka löytyi googlesta "pinkki" hakusanalla. .---D

Jaahas, tässä on nyt n tunti aikaa ennen kuin isi tulee hakemaan. Pitäisi varmaan mennä siihen kokeeseen lukemaan. .-/ Vielä paljon opittavaa, ehtisinkö mä oppia kaiken? Tai ei ny kaikkea sentään tarvii, mut ees jotain. .-D Ehkä, menen koklaamaan. .--) JES, mun ämpästä on akku lopussa!!! Jos se loppuu, saan kuunnella Allu-ämppää!!! Lopulopulopu. ,--D Joo, moikkaka.

Kysymys lukijoille:
Ostanko tommosen pinkin auton?
vaihtoehto 1: Joo, ja nolaa ittes
vaihtoehto 2: Ei kannata

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Kiva postaus :--) Tää on muutenkin tosi kiva blogi :-D

anna kirjoitti...

Mullakin on ollut joskus tollai, että niska on kamalan kipee, kun sitä ihan vähänki vaan liikuttaa. Se on kamalaa =( En ymmärrä kuinka ehdit tekeen uusia kirjoituksia ja osia, vaikka sulla on koeviikko! Ooo! Ite aijon julkaista uuden osan vasta kun kokeet on ohi =)