keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Niin vissiin...

...en oo kirjautuneena. .--o Kun yritin vastata edellisen kirjoituksen kommentteihin, tämä sääti jotain, ja laittoi mun nimen kohdalle anonyymi, vaikka pitäis Kasa olla. >.---/ Blogger tuntuu taas säätävän... No, nyt sit laitan nää vastaukset tähän, ärsyttäis, jos turhaan olisin kirjottanu ne. .-----D

Evening: Oi, kivaa, jos blogini on tosi kiva. Kiitos. .-3

Anna: Jep, niin on. Tänään se ei onneksi ole enää niin kipeä. .--) Ehheh, hyvinhän minä ehdin, ei sitä nyt koko aikaa jaksa kokeisiin lukea, niin voi jotain muutakin tehdä. ,--) Olisi tietty järkevämpää nyt antaa koneen olla ja lukea kokeisiin, mutta ei onnistu minulta. .--p Sinä olet paljon järkevämpi. .-D

No voihan kökkänä, sama juttu, kun koitan kommentoida muiden blogeihin. Mikä täs nyt on, onko vika koneessa vai bloggerissa? En oo ennen tällä koneella ollut bloggerissa. .-D

Huhhuh, ulkona on aivan kaamea sade, sisälle asti kuuluu kauhee ryminä. .--o Mä jo ihmettelin, että mitä on tapahtumassa. .---D Saat oi sade kyllä luvan loppua, en varmana kävele ässään jos sataa. .-D Todella jännää, sain eilen kuulla, että saankin olla yksin kotona viikonlopun. .-D Tai en siis silleen oikeesti yksin, mut ilman Fikua (ja se on sama kuin olisi yksin) koska Fikulla on joku isosleiri viikonloppuna. Että tiedossa.. jotain. .--D Ainaki ehdin kirjottaa blogiini enemmän. .----DD Ja sit mietin, et voisin ehkä tehdä jotain juttua simssissä olevista mun omista perheistä. .-D En sit tiiä huvittaako mua.

Nyt on sit mukavaa, tänään ei oo kertaustuntia, mikä tarkoittaa, ettei huomenna ole koettakaan! Eli voin rennosti ottaa. .---D No joo, en kyllä oikeestaan, olis ruotsia luettava, onneksi tässä on kaksi päivää aikaa lukea. .--) Mietityttää vaan, miten tulen oppimaan kaiken sanaston... No, sit jos jotain jää oppimatta, ni ei voi mitään. .--D Onneksi me pidettiin tolla ruotsin kurssilla pari sanakoetta, ja se ope sanoi, ettei niistä kappaleista tule sitten kokeeseen (ehkä) mitään, joten riittää, kun ne parin kappaleen sanaston opettelee. Kielioppia pitäisi kerrata, oon vähän pihalla niistä. .--s Juu, ja sit aamulla oli se kemian koe, ihan hyvin se kait meni. .--> Meni kyllä osa tehtävistä vähän arvailemalla, mut en tavottelekaan mitään kymppejä. .-D Se oli vaan kauheeta, kun mulla tuli yhtä tehtävää tehdessä kamala sekoonnus, enkä yhtäkkiä muistanutkaan, miten yhden taulukon täyttö tehtiin. Sain sen kyllä lopulta melko oikein tehtyä. .->> Jäin vikaksi sinne koetta tekemään, se on ärsyä. .--D Noloo jäädä sinne viimesenä tekemään. .-/ Sit kun lähdin, en meinannut saada ovea auki. x---D Totesinpa siis, että kemian luokan ovi on vaikea avattava. .-D myös kuvisluokan ovi tuottaa ongelmia. .--/ Aina mä oon säätämässä kaikkien ovien kanssa. x--D Tää biisi soi mun päässä aika pitkään koetta tehdessäni
En ymmärrä, tää biisi on soinut mun päässä siitä asti, kun lauantai-sunnuntai välisenä yönä jaoin sen mesessä ryhmäkeskustelussa. .-D Oli muuten kivaa silloin. ,--> Ihan ok biisi toi. .--) Ohhoh, olen jo tunnin laiskotellut koneella, nyt on kyllä ruotsin vuoro! Meen lukee sitä. .--p Mut tuun kyllä vielä takaisin, joudun neljään asti olee koululla, joten en mä nyt kolmea tuntia jaksa ruotsia lukea. .-----D

--
Siis arvatkaa mitä, minä luin melkein tunnin ruotsia! Olin ahkera! .--) Oli jopa silleen tavallaan ihan kivaa lukea sitä. (miten kokeisiin lukeminen voi olla kivaa???). En kyllä edistynyt kovin paljoa, opettelin yhden kappaleen sanastosta 1/3 ja sit luin yhden pienen kielioppi asian. Mut on seki jotain sentään. .-D Noni, vihdoin sain vastattua siihen Honeyn sähkäriin, tiedoksi hänelle, jos sattuu lukemaan tämän. .-D Mistähän sitten puhuisi... No, voisi top 3 listan taas tehdä. .--D

Top 3 Ciessen sivut

1. Ehdottomasti ekaksi pääsee Dancing Lasha Tumbai, joka on Ciessen blogi. Sivulla on paljon kynsijuttuja, joista en niinkään tosin välitä, mutta on kivaa, kun siellä on Allu juttuja. .--) Ja huomasin äsken ihanan videopalkin siellä, kun kävin osoitetta hakemassa. .--D <3 Tuo on kyllä ehdottomasti paras blogi, jota seuraan. .--3
2. Tokaksi pääsee Ciessen Legacy, LC Wien. On kivaa, kun yhden simin nimi on Alexander (Allu). .--> <3
3. Tälle sijalle jääkin sitten Yllätyspata, joka on blogimainen sims-sivu (kai? .-D) Sivulla ei ole oikein mitään vielä. Vähän epäreilua valita se tähän top 3 listaan, mutta kun Ciessellä on 3 sivua, niin ne kaikki tulevat listalle. .-D

Tässä video, joka on Ciessen DLT-blogin videopalkissa. <3
Aina, kun aion tehdä useamman topin putkeen, menee kaikki voimat sen yhden teossa, eikä huvita tehdä toista. .--p Mutta hei, jaksan sittenkin. x-D Joo, mieli muuttuu... Sit tämän jälkeen on taas pakko palata ruotsin kirjojen luokse, ehin vielä opiskella ennen kuin pitää lähteä ässään. .-D

Top 3 inhokki pukeutumistyylit

1. Hmm, en oikeastaan vihaa mitään. .-D No, itse en ainakaan tykkää pukeutua lösöihin housuihin, ne jotenkin häirii. .-D Housujen pitää olla pillit!
2. Toinen asia, mitä inhoan on lyhyet hihat pitkähihaisessa. .-D Siis, että ne hihat on kutistuneet esim. pesussa. En osaa selittää! Sen saa kylläkorjattua, että käärii pikkasen hihoja, mut paha sitte, jos tulee kylmä.
3. ... No, tää ei tavallaan oo kunnollinen, mutta mua ällöttää, kun jotkut "läski jalkaset" käyttää niitä legginssejä vai mitä ne on. .-DD

Mutta joo siis, en silleen kunnolla inhoa minkäänlaisia pukeutumistyylejä, tossa vaan tommoisia juttuja, joista en pukeutumisessa pidä. .-D Mutta nyt sitä ruotsia lukemaa. .--(

Kysymys lukijoille:
Kumpi toppi oli kivempi?
vaihtoehto 1: Ciessen sivut
vaihtoehto 2: Inhokki pukeutumistyylit

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Jipii! Toteutit minun top kolme -lista toivomukseni! =) Minäkin tykkään eniten pillihousuista =D Mutta jalkani ovat aika isot, niin siksi en käytä paljoa housuja ja se on harmi =( Mutta toivottavasti pääset tässä joku päivä - tai oikeastaan ilta, meseen, niin voidaan taas jutella vaikka porukalla! Se oli kivaa =)

Kasa kirjoitti...

Juu, sinun ehdotuksesi arpoutui tällä kertaa. .-D Mullakin on jalat läskit, vaikka muuten oon ihan laiheliini. .-o Juu, kyllä minä meseen pääsen. ,--) Vaikka tänään! Sit taas vaan kaikki Sepot mukaan. x--D