perjantai 6. toukokuuta 2011

Joo, tota...

...ei tuu mitään erikoista alotettavaa mieleen. .-D Bloggeriin kirjautuessa mielessä on kaikkia hauskoja aloitusksia, mutta vastatessani kommentteihin unohdan kaikki. .--D Pitäisi joskus tulla kirjoittamaan tänne alku, ja sitten vasta vastata kommentteihin. .-D Kun olin kirjautumassa, niin olin ihan sekasin: ensin meinasin kirjoittaa sähköpostin tilalle simssiliini, sitten mun väärän sähköpostin. .-D Menee sekasin, kun on monta sähköpostia. .-p Ööh, mulla ei edes ole mitään asiaa, mitäs nyt sitten kirjottaisi..? .-p En oo tehny enkun läksyjä, pitäisköhän? En jaksais, siinä on käännettävä lauseita englanniksi, ja niissä on outoa sanastoa, enkä osaa! .-( Vois kyl käyttää nettisanakirjaa. .-) Tekiskö... mm.. no, yritän ainaki. .-D

Noni, tein. Aika hutasesti kyllä, ehkä kuitenkin sit vaan sanon "emmä tiiä" jos ope kysyy multa. .-D oon kohta tunnin seisonu tässä, huhhuh. .-o No lol, taas vuodatus väittää, etten muka oo kirjautuneena sinne, vaikka olen.. Aina koulun koneella se heittää mut ulos sieltä. .-D Ää, housut valuu koko aika, äryttää, kun mulla ei oo vyötä. .--p Oon rikkonut mun molemmat vyöt. .-D No, enköhän mä joskus lihoa, ja sit pysyy housutkin jalassa. ,--) En liiku ikinä, niin pakkohan joskus on lihota. .-D Pitäisiköhän mun olla huolissani terveydestäni? En jaksa, tylsää. .--D Täytyy tänään muuten muistaa näyttää sille kemian opelle mun poissaolo selvitys, aina unohan, tai sit ei tuu sopivaa tilaisuutta. .-D Ja ärsyttää, me mennään tänään enkussa suulliseen kappaleeseen, missä pitää keskustella englanniksi pienissä ryhmissä. .--/ Multa ei onnistu edes suomeksi keskustelu, sit pitäis vielä enkuksi puhua... Huoh. .-p Tuli muuten nyt mieleen, että ens vuonna Jeesus opettaa mulle enkkua. .-DDDDD <3 Jos se siis jatkaa täällä vielä opena. Sit muuten voidaan yhes Fikun kanssa kylätä Jeesusta, tehtiin niin silloinkin, kun se opetti meitä yliksellä, ku mä olin ysillä ja Fiku seiskalla. .-D

Ai että, ysi luokka oli aivan parasta aikaa. <3 Mulla on kännykän kalenteri täynnä mrkintöjä niiltä ajoilta, laitan aina kännykkään muistiin kaikkia hyviä tapahtumia. .---D Sillon tuli melkeen joka päivällä jotain, nykyään ei ees tapahdu mitään kivaa koulussa, ja kotijuttuja en yleensä jaksa laittaa. Hehe, mäpä vilkasen, mitä on tapahtunut tähän aikaa ysillä,
eli 6.5.2009 "Paluta tt:n essee", "Enkun koe". Jaa, no jopas nyt on mukavia muistoja joo. .---D Muistan ton esseen, kirjotin sen polkupyöräilystä, ja taisin jopa jonkun ysin saada. .--)
Katon jonku toisen päivän. 14.5.2009: "Yks vaan laulaa ja ok tulee". Eikä, toi oli tyhmä juttu. .--D Siihen aikaan mun kylättäviin kuului yksi poika, jota me kutsuttiin ok:ksi. Toi tapahtu ulkovälkän jälkeen, kun käytävässä ei ollut ketään, ni sit mä aloin vaan laulaa ämpällä tulevaa biisiä. Sit katoin taakse, ja huomasin, että ok oli ollut siinä mun takana. x----D Ei nolo.
Lisää! 2.2.2009: "Mitä kello on nytte?" Kun yksi Fikun kaveri kysyi multa "Mitä teil on nyt?", niin vastasin "Se on 12.30" Sit ne vähän ihmetteli, ja sanoi, ettei kysyneet kelloa. .-D Ihan selvästi se sano mitä kello on nytte!! Minä kuulen aina oikein. x-D

Joo, eiköhän riitä, tuskin ketään kiinnostaa, mut ite tykkään palata näihin muistoihin. .--3 Kyylään koko aika vuodatusta, josko olisi tullut uusi kommentti sinne, mutta ei. .-/ Joo, kaikki on nyt koulussa, tuskin kukaan silloin kommentoi. .--D Sit joskus yhden jälkeen on kiva mennä kattoo, kun kaikki alakoululaiset vauvat (en hauku vauvoiksi, minulla on vaan tapana käyttää sitä sanaa puhuessani lapsista) ovat tulleet kommentoimaan koulusta päästyään. X-3 Hoh, musta tuntuu, että pitäisi mennä välillä istumaan, selkää särkee. .--D Meen tekee läksyjä, jippii mitä tekemistä... Tuun kyllä vielä kirjottelemaan, tässä vielä n. 2 tuntia ennen kuin kemian tunti alkaa, enkä todellakaan aio tehdä niin pitkään läksyjä. .----D Juu, ruotsin läksyt odottaa. .-p

---
Nyt on ruotsin läksyt tehty! Oli just kiva tehtävä, piti vastata galluppiin, joka liittyi tv-ohjelmiin. .--D Sit siinä kysyttiin lempi tv-ohjelmaa, niin minä vaan luettelen siihen kaikki mitä katson. .----D Yeah, tosi siistii. Ärsyä, kun kaikki katsomani ohjelmat ovat tauolla, tykkäisin katella, mut ei oo katottavaa. .-(
Yhyy, mulla on varsinkin Rantavahteja ikävä. .--( Ai että, mä pidän tosta halikuvasta. <3 (kirjotin eka halukuvasta x-DDDD) Jee. Ärsyä vaan, kun piti ottaa pieni ja sumea, koska iso olisi mennyt yli. .-p Suositelkaa mulle jotain ohjelmaa, haluisin saada enemmän katottavaa!

Hei, mulla on kyllä joku vamma, en keksi mitään kirjoitettavaa! .-0 Kannattaisi varmaan mennä tekemään äikän läksyjä, ne on maanantaille. Ärsyä, kun opotunti tulee mun maanantain vapaa tunnille, niin en pysty silloin tekemään läksyjä, ja pitäisi kaikki nyt saada tehtyä, muuten joudun kotona tekee. .-( ai, korvat ei kyllä tykkää. .-p
 .-D yritin ettiä kuvaa mun vanhoista pinkeistä kuulokkeista, ja löysinkin kuvan meiän pinkistä radiosta. .-D Jee. Höhhöh, mä meen niitä äikän läksyjä nyt tekee.. Hyvä pitää välillä tämmösiä nettitaukoja, sit jaksaa taas ahertaa läksyjen kanssa. .-->

---
No jes, jatkan taas tavaroiden tiputtelua lattialle. x-D Enkun tunnilla mun pari ei ollut koulussa, ja ope käski mun siirtyä yhen toisen kanssa tekee tehtäviä. Sit kun nousin, lensi mun enkun kirjan välistä pari pareria lattialle. Tyhmää siitä tekee se, etten aluksi itse edes huomannut mitään. .-----D Siinä vaan tyytyväisenä tein tehtäviä, ja lopulta kun palasin paikalleni huomasin mun paperin maassa, ja nostin sen. .-D Sit mul oli toinenkin papru maassa, mutta en huomannut sitä heti, ja sit ope tuli nostamaan sen ja antoi mulle. .-D Sit niitten tehtävien oli tarkotus olla suullisia, mutta enpä kovin hirveesti keskustellut. .'--D Koko enkun tunnin mun päässä soi tää biisi:
Toivottavasti toi on kunnon versio, en koulun koneella viittis kuunnella .-p Huhhuh, onpas kello paljon, pitää lähteä tästä ässään. .-D Mitenköhän saan taas keskeytettyä mese keskutelun Ciessen kanssa, vaikeaa, kun vauhtiin pääsee. .--D Oon muuten tehnyt sellasen huomion, että Jeesus kyylää mua aina kun kävelee ohi. Sit se on tyhmää, kun mäkin kylään sitä. .-DD No jes.

Kysymys lukijoille:
Kumpi?
vaihtoehto 1: Halu
vaihtoehto 2: Hali

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Valvotaan sit koko yö ja ollaan mesessä. Yritän juoda paljon limsaa(vaikka hammaslääkäri ei tykkää), että pysyn hereillä!. Ton sun kommentoitijutun mukaan en oliss ala asteella ,-). Mä en kato ikinä pääse yhdeltä paitsi specialtapauksissa. Pääsen joka päivä kahdelta. Pisin päivä on 6 tuntia, lyhin 5 tuntia. Kyl mä taidan nimetä sen tamavauvan Alluks. Sen iskän nimi on muuten Lucas ja se on Mametchi. Sen äiti on semmonen mato, Hanatchi xD

Hunajainen kirjoitti...

Tässä kirjotuksessa oli 3 asiaa, jotka jäi tosi hyvin mieleen: Jeesuksen ja sinun kyylausjuttu, "Se on 12:30", ja "halukuva" Ü Jooh, herrojen välillä on varmaan jotain, kerta halukuva on... .-D


Vihaan vöitä, kun ne menee aina rikki! Kerran yksi pinkki vyöni rikkoutui kolmessa päivässä, ja tässä mustassa "pääreikä" on todella levinnyt, eikä vyö enää pysy kiinni, kun se reikä on niin iso .-P Käytän tätä vyötä liikaa...

Cao mia!

Nätti radio tossa kuvassa Ü


//hylental Tulee mieleen purkka .-O

Kasa kirjoitti...

Ciesse: Hehe, oltaiski koko yö valvottu. .---D Me Fikun kans valvottii lauantaina johonki puol viiteen asti, ei ois viel silloinkaan väsyttäny, mut aateltii mennä nukkumaa. .--D Joo, mä puhuinkin niistä kaikista ykkösluokkalaisista, vaikka välillä menee vähän vanhemmatkin vauvoiksi. .----D Mulla oli aliksella kans julmaa kutos luokalla, joka päivä puol kolmeen, vitosella tais olla pari lyhyempää päivää. .-) Jes, hyvä Allu!

HÄÄKAKKA, VESSA KASALA + SUOMI JA YÖKEKSI!!! <3
(meinasin unohtaa vessa kasalan. .'''-----DDD)

Hunis: Jes, hyviä asioita jäi mieleen. .--D Se Jeesus oikeesti kylää mua. .-o Ehehe, halukuva. x-DD No niin, tyhmät vyöt. En enää jaksa ostaa uusia vöitä rikottavaksi, joten joudun pitämään sitten valuvia housuja. .---D Jee, kivaa. .--D Pidän kaikesta pinkistä, myöskin siis radiostani. .-3