maanantai 16. toukokuuta 2011

Osaisko joku...

...neuvoa, miten tunnisteita saa poistaa, vai onko se mahdollista edes? Blogger on vammailujensa aikana säätänyt jotain, ja tuossa tunnisteiden kärjessä lilluu näinkin kaunis tunniste:
Ciesse koulu Allu Hunis mese musiikki ämppä
Se sisältää kyllä ihan hyvät asiat, mutta mieluummin olisin ilman. .-D Hohhoh, ärsyä. .-p Ahhah, pääsinkin siitä eroon, kun menin vaan muokkaamaan edellistä kirjoitusta. .---D Jes, ihanaa, älkää välittakö tosta alusta mitään! .-)

Harmittaa kyllä, kun edellisen kirjoituksen kommentit ovat kadonneet. .--< Sain hyviä top 3 -listojen aiheita, ja siinä ne kaikki meni. .-p Muistan kyllä osan, ja laitoin ne sähköpostiini talteen, mutten varmaankaan kaikkia. Pahoittelen. Voitte laittaa uusia, jos huvittaa. .-) Voisinkin vastata pariin nytten heti, innostuin! Laitetaanko muuten top listoissa paras ekaksi vai vikaksi? .-o Noh, ei kai sillä ole väliä, laitan ekaksi parhaan vaikka. .--) Arvoin, ja tämä pääsee nyt vastattavaksi. .-D:

Top 3 omat sims-sivut

1. Ehdottomasti LC Iloliemi! Vaikka se olikin ensimmäinen "nettisäätö" juttuni, on se nyt mielestäni aika hyvin selvinnyt alun ongelmista. .-) Iloliemiä on sika kivaa kirjoittaa, ja on mahtia julkaista sinne osa, kun kommenttia tulee hetkessä niin paljon. .-D Eihän ne kommentit tärkeimpiä ole, mutta on se jotenkin hienoa, kun tarina on suosittu. .-D
2. Simsseilyjä on varmaan toisiksi kivoin tehdä, joten valitsen sen tokaksi. On kivaa julkaista tuommoisia pikku juttuja, joiden tekoon ei mene kauaa. Lisäksi siellä saan sims-juttujen lisäksi kertoa itsestänikin, tykkään siitä. .-DD Jee.
3. Kolmanneksi valkkaan RKC Taikapölyn. Pelaaminen on sika hauskaa, mutta kirjoitus töksyy välillä, varsinkin, kun pelataan eka kauheasti eteenpäin, ja sitten ei muista, mitä vanhoihin kuviin piti kirjoittaa. .-D Taikkikset päihittävät Camp Rockin, koska CR:ää kuvatessa tulee jatkuvasti ongelmia, eikä se ole kivaa. .-<

Siinä äkkiä valkkaamani kuva Iloliemistä.
Linkit sivuihini löytyy tosta sivulaatikosta. Kirjoittelen tarinoita siis siskoni Fikun kanssa, ja Kasa+Fiku=simssiliini, joten sillä nimimerkillä olemme sims maailmassa. .--) Tämän kerron siksi, koska tuon top:in perusteella kuulostaa siltä, että minä yksin tekisin tarinoita. .-D Just eilen Fikun kanssa puhuttiin, kuinka kaikki varmaan luulee, että Kasa vanhempana ja "viisaampana" kirjoittaa kaiken ja on muutenkin pääosassa, mutta näin ei ole. Fiku kirjoittaa oikeastaan enemmän kuin minä, ja paljon paremmin! Parhaat kuvatekstit ovat siis enemmän hänen ansiotaan. .-) Kauhee info tähän. .---D

Eikä, kattokaa, mikä kuva tuli, kun laitoin kuvahakuun "lc iloliemi" .---D
Mitäs se Allu siellä tekee? .----DD Kattokaa vaikka --> kliksisi <--- sivu 3, eka rivi. .---D

Huhhuijaa, kestipäs tuon top listan teossa kauan, en varmaan toista teekkään, että ehtisin muustakin puhua. .--D Tässä on enää n. 15 minuuttia aikaa pölistä ennen ruotsin tunnin alkua. .-p Mua ärsyttää, mun maha on jutellut koko viikonlopun, ja sama meininki jatkuu yhä! Sellasta murinaa koko aika pitää, ja saan hävetä. .----D Apua, me kirjotetaan äikän tunnilla essee, enkä oo sitä mun aihetta oikeen yhtään ehtinyt pohtia. .-p Kyllähän tossa on aikaa, mutta olis hyvä ollut keksiä aihe etukäteen, ettei tuntia menisi hukkaan miettimisessä. Koeviikkokin lähestyy ärsyttävää vauhtia, viikonpäästä äikän koe. .-< Pitäisi alottaa jo lukeminen, olen vähän lösösti opiskellut tämän jakson aikana. .---D Mutta kun ei vaan jaksaaa. .-p Nyt sovin, että tänään aloitan lukemisen!! Viikonloppuna en ehtinyt, kun hommailin sen vammasen opo tehtävän kanssa, enkä edes saanut valmiiksi sitä. .-< Ei jaksaisi tehdä, vois vaan sanoa, etten löytänyt niihin kaikkiin kohtiin mitään. .-D En oikeesti löydä, sika vaikea ettiä tietoja joittenki yliopistojen sivuilta, kun siellä ei sanota niitä kunnolla missään, vaan pitää kaikki paikat tutkia, että jotain löytäisi. .-p

Eh, joo, vois jostain muustakin puhua kuin koulusta. .-D Viikonloppuna tapahtui kaikkea, hirveesti kerrottavaa, enkä tiedä, mistä aloittaisi! No, kun nyt on toi sähköposti tossa auki, niin laitan vaikka sinne tallentamani jutun. ,-) Minun ja Ciessen mese keskustelu. .--D

--
Ciesse and Vattu sanoo:
mä näin susta ja allusta unta
Ka Sa sanoo:
.-------D
Ciesse and Vattu sanoo:
se oli kiva uni
Ka Sa sanoo:
mitä siinä kävi?? .---D
Ciesse and Vattu sanoo:
no te olitte allun kaa 'oikeesti' yhes ja tulitte hakee mua kaupungille koulusta
Ka Sa sanoo:
.----D
Ciesse and Vattu sanoo:
sit mä otin järkkärillä teistä kuvii siel koulun pihal ja lähdettiin
siin sit hengnailtiin jossain kaupungissa kunnes sä suutuit allulle
Ka Sa sanoo:
.-o
Ciesse and Vattu sanoo:
sit allu lähetti mulle pahoitteluviestin sähköpostilla, jossa luki: olenpahoillani etta suutusin ystavasi
olen pahoillani
sit te sovitte ja se loppu siihen kun mä matkustin jonnekksin junalla ja te tulitte saattaa mua
Ka Sa sanoo:
.----D
ihana uni
--

Jooh, hyvä uni tosiaan. .--D Muutenkin meillä oli Allu aiheena melkein kaikissa viikonlopun mese keskusteluissa. .---D Kerron niistä vaikka vähän myöhemmin, ruotsin tunti alkaa nytten, täytyy mennä. .-(

---
Äikän tunnilla esseen kirjottamista, enkä keksi millään aihetta! Meni ekat puol tuntia miettimiseen, mistä kirjoittaisi. .-p Oisi vaan kannattanu kotona miettiä, niin oisi tunnilla päässyt heti hommiin. .--D Hyi, joku tahmakäsi on ollut tällä koneella, näppäimistö ihan tahmainen. .-ss Juu, mutta, siihen esseeseen saa valita suunnilleen ihan minkä tahansa aiheen, ni mä varmaan kirjoitan musiikista, siitä mulla eniten sanottavaa on. .-D Laitan aiheeksi jonkun "mikä auttaa jaksamaan" ja sit kerron, että musiikki on mun apuri. .-> Oikeesti, kouluunkin tulen vain, koska välkillä voi kuunnella ämppää (ja kirjoittaa blogia,-)) .--D Sit aina sunnuntaina ladataa uutta musaa ämpälle. En sit tiiä onko paras aihe, mut ihan sama. Tylsää, kun siellä tunnilla ei saanu kuunnella musaa, ku kirjotti. .-< Höh, tässä on enää 10 minaa aikaa, ei oikeen ehi kertoa mitään.. Mut voihan alottaa, ja sit jatkaa tunnin jälkeen. ,--)

Puhunpa vaikka Euroviisuista. .-D En oo niistä milloinkaan kauheen innostunut ollu, mut jotenki tänä vuonna olin ihan intona. .---D Mun suosikit oli Iso-Britannia, Irlanti ja Ruotsi. Hävettää tunnustaa pitävänsä ruotsin kappaleesta, kun aina lolloan sitä maata niin kovasti. .---p Mut oli se ihan hyvä, jopa niin hyvä, että latasin eilen ämpälle. .----D En osaa sanoa, mikä oli paras, mutta näitä poikia mä jostain syystä kannatin voittoon. .--D
Harmi, etteivät komistukset voittaneet. (hyihyi, mitä mä puhun, toivottavasti Allu ei kuullut) Toisaalta, ei siinä voittajassakaan mitään vikaa silleen ollut, ihan ok biisi. Ei kyllä kovin mieleenpainuva, en muista siitä enää mitään. .--DDD

Mesessä kukuin melkein koko viikonlopun. .--D Tarkoituksena oli tehdä niitä opotehtäviä, mutta meseen aika usein jumituin. .--D Ciessen kanssa oli aika Allu painotteiset keskustelut. .-D Mä sain jostain päähäni, että alan opetella norjaa, ja sitten tekisin Alluun vaikutuksen, kun joskus hänet tapaan. .-D Opettelin pari lausetta, minä olen Kasa taisi olla Jeg er Kasa. En muista enää. .---D No kuiteskin, saa nähdä, paneudunko syvemmin norjan kieleen. .--D Latasin muuten eilen muutaman Allun biisin ämpälle, harmi vaan, että kuuntelen nyt allutonta ämppää. .-( Oon muuten tässä tätä kirjotellessa laittanut muistiin biisejä, jotka on soineet, ehkä teen sen ämppieni biisilistan. .--D Jeejee.

ALLU, ALLU, ALLU! <3

Hyi, ulkona sataa! Mähän kastun, kun pitää kävellä ässää. .-( Mun molemmissa kengissäkin on pohajssa reikä (seppälästä ostetut halppiskengät .-p) joten uskon kastelevani jalkani. .-pp Olis pitäny ottaa sateenvarjo mukaan, mutta enhän minä tajua. .---D Enkun sanakoekin keskiviikkona, pitäisi lukea.... Musta tuntuu, että vietän liikaa aikaa blogini kanssa. .-D

Ja vielä loppuun Ciessen toteamus. <3 .--3

Ciesse and Vattu sanoo:
(L)
pakko sanoo et sun blogi taitaa olla mun lempiblogi



Kysymys lukijoille:
Katoikko euroviisut?
vaihtoehto 1: Katoin
vaitoehto 2: En kattonu

Ei kommentteja: