sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Täällä valvon...

...vaikka kello on jo yksi. .---D 

(Juuh, kävi niinkin mahtavasti, että eilen illalla/yöllä kun yritin tätä julkaista, alkoi blogger vammailla. Tää on oikeesti ihan vammanen... Blogger siis. .-DD Kuvitelkaa lukiessanne, että olen julkaissut tämän yöllä. .-D)

Normaalia minulle, valvon aina myöhään viikonloppuna. .-D Tai eihän yhdeltä vielä niin myöhä oo, mut katotaa mitä kello on, kun saan tän kirjotuksen valmiiksi. .---D Harjailen tässä views hampaita. Hihi, olin ettimäs kuvaa mun hammasharjasta, ni löytyki tämmönen kuva. .-D
(Kuva kadonnut...)
JB<3
Tänää tuli muuten se Jonas ohjelmakin, mut siitä kerron myöhemmin (jos muistan), tuolta kuvan sivulta löytyi hauska testi, joka mun on tehtävä! .---D Laitanpa tähän soimaan jonku Jonas Brothersien biisin, ni päästään paremmin tunnelmaan. ,-)



Kuka olet Jonasseista??



Nicholas Jerry Jonas (Nick)

() Minulla on diabetes (tein muuten terveystiedon tutkielman diabeteksestä, koska Nickillä on se. .-3)
(/) olen syntynyt 1992 (Melkein, 93! Eiks siitä saa puolikkaan..?)
() hammasharjani on keltainen (no pahus, pinkki se on. .-p)
(/) Minulla on koira nimeltä Elvis (simssis on Elvis-koira, puolikas?)
() Lempivärini on sininen
() Minusta voisi tulla USA: n presidentti
(/) Lempiruokani on Pihvit/paistit
(/) Kouluaine josta pidän vähiten on matematiikka
() Minulla on luonnonkiharat hiukset
(/) osaan jongleerata

2½/10

Joseph Adam Jonas (Joe)

(/) Kaatuilen paljon
() Minulla on ruskeat silmät
() Minulla on mustat hiukset
(x) Olen oikeakätinen
() Olen syntynyt 1989
() pidän näyttelemisestä
() Lempijuomani on appelsiini gatorade
() Lempieläin on apina
(x) Lempilomani/juhlani on joulu
() Nautin juoksemisesta

2½/10

Paul Kevin Jonas (Kevin)

(x) "Tyhmä huumori" saa minut nauramaan (.----DDD)
(/) osaan soittaa kitaraa (hyvin) (wiin kitara pelis oon hyvä .--D Joo, vähän eri asia, mut tos ei sanottu mitä kitaraa ,--))
() Minulla on kolme pikkuveljeä
() Olen syntynyt 1987
() Lempiruokaani on sushi
() Lempilautapelini on monopoly
(/) Lempiaineeni koulussa oli/on historia (On se iha kivaa)
() lempijuomani on kahvi
() Lempitelevisio ohjelmani on heroes ja lost
(/) Vihaan banaaneja (En sillee vihaa, mut en yleensä haluu syödä, ku isi tarjoo)

2½/10

Haha, oon kaikkia yhtä paljon. .---D Kevinis oli vähän vaikee saada tasatilanne, mut en halunnu syrjii sitä, ni piti valita siihenki kivasti. .-)) Etin viel toisenki kuvan Jonaseista. .->
Awws, mun pojat. .--3
Eikä, vähänkö mä haluun tämmöset!!! --->

Kengissä on siis JB:n logo, laitan sen vaikka tähän isompana vielä:


Noni, ehkä vois puhuu jostain muustakin kuin vain Jonas Brothersista, mut minä tykkään kyllä heistä pölistä. .--) Oon siis viikonloppuna yksin ollut, tai ilman Fikua, kyllä vanhemmat kotona on. .--D En oo oikeestaan mitään hyödyllistä saanut aikaan, on ollut vähän laiskaa... .-D Enkun kokeeseenkaan en oo paljoa lukenut, jää huomiselle hirmusti hommia. .--s Tänää voicee katellessa vähän tein kertaustehtäviä ja suomensin yhen kappaleen, ja nyt illalla oon nettitehtäviä jonkun verran tehnyt. Oon kyl huolissani tosta kokeesta. .--s Onhan huominen vielä aikaa, täytyy sit silloin taistella. Mä en oo viikonloppuna ahkerimmillani. .---D Ihanaa muuten, enää neljänä päivänä mentävä kouluun! Laskin mukaan todistusten haunkin. Keskiviikkona ei oo koulua, koska opet tarkistaa silloin kokeita, joten se on sit vapaa päivä. ,--)

Tänään tuli toi biisi voicelta, ni päähän jäi. .-D Ei yhtään hassumpi, vois lataa ämpälle. ,-) Oon koko illan kuunnellu Panic! At The Discoa, sellasta sekotusta. Just lähti alusta soimaan. .-D Aika hetkessä ehtii 45 laulua kuuntelee. .-o Myös Ready To Go ja I Write Sins Not Tragedies on on ihan hyvii, ku oon näitä täs kuunnellu. .-D Pahus, meseläiset lähti kaikki nukkumaan, ja minä yksin jäin. .-p Yleensä oon se, joka jää vikaksi meseen. .---D Joo lol, taaskaan tunnisteisiin ei saa huutomerkkiä laittaa, tyhmää. >.-( Hui, kuuntelempas mä kovalla musaa, pitää hiljentää, isi nukkuu. Oohoh, kello on 2, mä oon tunnin jo kirjottanu. .------D Jatketaa!

Ööh, mitäs pitäisi sanoa... .-D En tiedä kannattaako tätä ottaa esille, mut on nyt mielessä pyöriny... Yun suuttui mulle mesessä, kun kerroin sille, että naureskelin yhdelle kehnohkolle sims-tarinalle. Sit Yun vaan sanoo, että sen mielestä sellanen on ilkeetä ja on tyhmää tehdä niin tai jotain. Minkä mä sille mahdoin, että se tarina nauratti mua? .-D Yun on nyt kuitenki ärjynä mulle, ja harmittaa, kun en saanut sovittua asiaa, koska Yun ei ilmestynyt meseen. Jo toinen riita lyhyen ajan sisällä Yunin kanssa. .--s En oikeesti kohta uskalla sanoa sille mitään mun mielestä hauskaa juttua, koska Yun jostain syystä suuttuu siitä, ja pitää sit mykkäkoulua mesessä. .-< Aloin miettiä, että pitäiskö vaan koko aika mielistellä kaikille ja esittää mukavaa, et en suututtais ketään. Mulla on jo valmiiksi vähän ystäviä, en haluaisi suututtaa niitä muutamaa, joihin olen vähän paremmin tutustunut.

Miksi musta tuntuu, että hoin koko ajan tuota Yun sanaa tossa edellisessä kappaleessa? .-p Sitä paitsi minä ja Yun kerran yhessä naureskeltiin yhdelle tarinalle, ihan ku sillä ois oikeus nauraa niille, mutta mulla ei. .-o Mulle jäi tosta paha mieli, itkin oikeesti silloin illalla nukkumaan mennessäni, kun jäi mieltä painamaan tuo asia. .---( Sit tänään aamulla kun heräsin, oli toi Yun-juttu heti mielessä, ja tuli se muutaman kerran päivän aikanakin häiritsemään. Fikukin varmaan suuttuu mulle, kun suututin Yunin.

 Joo, nyt saa jäädä toi asia, puhun äkkiä jostain mukavasta, et jään hyvälle mielelle. .-) Tulee vaan sillee parempi olo, kun kertoo jollekin mieltäpainavista asioista, tai ihan vaa kirjottaa, tai jotain kummiski. .-D 
Oon koko viikonlopun pelaillu Arcadessa Kullankaivajaa. .-D Sit kun mainostan sitä mesessä, ni kaikki muutkin alkaa pelata, tai no, Anna ja Ciesse ainaki. .-D Se on oikeesti hyvä peli, vois pelaa yhen kerran. .--) Laitan soimaan Hurtsia (Hunista .-D), oon siihen Sunday-biisiin kiintynyt. .---3 Joo, nyt pelaan. .-D 

Kökön myyrä, en saanut sitä pyydystettyä, niin kuolin. .-( Pääsin tasolle 13 vaan. .-p En kyllä jaksa uutta peliä alottaa. .-D
Sit toinen peli jota jonku verran pelailin on tämmönen pupun kasvatus peli. .-D Vois sitäki vielä erän ottaa... Ciesse ainakin innostu tästä. .-D Äh, en nyt voita millään, täytyy louvuttaa. .----D Huhhuh, minua väsyttää, eikä ihme, kello onkin 3 jo. .---D Nyt äkkiä sammuttamaan kone, ennen kuin äiti huomaa, että valvon ja tulee huutamaan. .-s Ei mua sen huuto pelota, mut isi herää siinä, ja sen pitäisi saada nukkua, koska sillä on niin paljon kaikkea hommaa. .-( Joo, heippa ja hyvää yötä. .---D

---
Aamun viisauksia: Ihan hyvä, etten saanu julkastua tätä eilen, olin väsyneenä kirjotellut vähän tymiä juttuja, ja nyt sain otettua ne pois. .--D

Kysymys lukijoille:
Kumpi noist peleist on parempi?
vaihtoehto 1: Kultsi
vaihtoehto 2: Pupu-peli

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva postaus taas :) oon huono kommentoimaan, en keksi ikinä mitään.. :D

-Evening
tyhmä blogger ei anna mun kommentoida mun nimellä, ärsyttää :(

Hunajainen kirjoitti...

Tämä oli tosi kiva postaus, paljon kuvia ja muuta .-)

Mie arvaan jo varmaan, mille legacylle sie naureskelit. Annatko jonkun pienen vinkin, niin tiedän että arvaan oikein? Se on aika ristiriitasta, saako sille nauraa vai ei. Harmi että tuli riita .-/ Itelläkin välillä kun on suututtanu jonkun tyypin niin välillä aina pelottaa mennä sivulle, jossa on sen kanssa riidelly .-P

Hei, oliko se Jonas ohjelma sellanen jossa ne söi jotain perunamuussia ja lihapullia? Mie kun kattelin telkkua, niin törmäsin johonkin ohjelmaan jonka nimi oli Jonas ja aattelin, että varmaan se. En ite siitä kauheesti tykänny .-P
Ihunat kengät <3
Ei saa hymyillä, koska Nickillä on sairaus! Nyt Kasa saa kaikkien vihat ylleen .-D No en mie vihainen ole.

Hihhii, olen julkkis! Enkä ole koskaan kuunnellut levyäni...

//koodisana: bergin

Kasa kirjoitti...

Evening: Kiva kuitenkin, että kommentoit. .-> Joo, tyhmä blogger ei anna minunkaan nyt kommentoida silleen kunnolla. .-<

Hunis: Oi, kivaa kuulla. .-D Pitäisi kirjoittaa useemmin yöllä. .-D En nyt oikein ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos nauran jollekin jutulle. Ja minusta ainakin on parempi, että itekeseni naureskelen kuin menen sinne sivulle nauramaan. Ja mistä kaikki muka voi tietää, mille olen nauranut, kun en ole kertonut sitä missään julkisest? .-D Outoa. Yun ei onneksi enää vihoittele asiasta. .-) Tais ne syödä siinä jaksossa jotain, ja jos kerran oli sama nimikin ohjelmassa, niin varmaan puhutaan samasta. .-D Minusta tuo oli just hyvä jakso. <3 Kukaan ei pidä Jonas ohjelmastakaan kanssani, taidan olla outo, kun pidän asioista joista muut eivät. Juu, ihanat kengä tosiaan, haluisin sellaset. .-> Enhän ole hymyillyt Nickin sairaudelle. .-o Totesin vain, että sain siitä inspiksen diabetes-aiheeseen. Toisaalta, en edes lopulta tehnyt "Nickin diabeteksesta" vaan siitä toisesta, aikuistyypin diabeteksesta, vai mikä se nyt oli... Harmi, ettet ole kuunnellut. .-D Kiitos kommentista. .--3

anna kirjoitti...

Ärrrrrr. Kirjoitin pitkän kommentin ja tää sekos heti... No juttelen sulle ne kaikki jutut sitten mesessä =) Mutta sellaista halusin huomauttaa, että ne kullankaivajapelin otukset on possujaaa! =D

Kasa kirjoitti...

Voi, tyhmää. .-( Blogger sekoilee aina. .-p Myyriä ne on. .----D Kaikki on eri mieltä... .-DD