maanantai 30. toukokuuta 2011

Nyt pitäisi...

...kai olla iloinen, kun kokeet on ohi eikä ole enää mitään pelättävää, mutta en ole. .-< Enkun koe oli vaikee, tuntuu jotenki etten päässy läpi. Aika loppu kesken, ni heitin vaa vastaukset yhteen luetunymmärtämiseen, tuskin se tulos ois kyl parempi ollu, vaikka oisin ajatuksella yrittänyt. .-D Ajattelen aina väärin. Onhan tässä toivoa, mut meni se kyllä sen verran huonosti, että huolettaa. Ärh, sit pitäis käydä oponki luona juttelemassa, se oli laittanut viestin, että olin kuulemma säätänyt kurssivalintojen kanssa. .-D En sit ikinä opi tekee niitä, toi oli jo kolmas kerta, kun opo joutuu tekemään ne mun puolesta. .----D Varmaan meen sit vaik huomenna, on jotenki ärjy mieli nyt ton enkun kokeen takia, ni en viittis mennä pottuilemaan sille opolle. .-D Jos toi ei nyt mee läpi, ni joskus ens viikolla olis uusintakoe, mutta arvatkaa huvittaako mua mennä kesken loman jotan enkun koetta uusimaan. .-( Konseptipaperikin loppui, ni ei viittis uutta ostaa yhden kokeen takia. .-p Noh, saattaahan tässä olla vielä toivoa, yleensä oon väärässä. .-D

Ääh, en keksi mitään sanottavaa. .-D Ärsyttää olla täällä koululla, haluisin kotii mennä. .-< Mut vähän paha, kun ei kulje mitään kyytejä. Tuli yhtäkkiä jotenki heikko olo, meen istuu hetkeks...

Joo, täällä taas. .-D Pelasin lepotauollani monta peliä Backgammonia, ja hävisin kaikki. .---D Tyhmä peli. .--p Mun kännykässä on ihan tylsiä pelejä, ja mua ärsyttää se! Matopeli kuuluu kännykkäpeleihin, eiks nii? Ja mulla ei oo sitä. .--<  Mul on vaan golf, sit joku autopeli ja toi baggis (keksin lempnimen äsken. .-D)
Näin kivan kuvan löysin, kun laitoin matopelin hakusanaksi. .---D Arcadessa on muuten yksi hyvä matopeli, mut en kehtaa pelata, kaikki näkee. .---D Oi, nyt teksi mieli pelata kullankaivajaa... Oon peliriippuvainen. x--) Sinnittelen vielä muutaman tunnin, kotona sit....

Hihi, Fiku soitti äsken ja sano, et niitten koulu loppu jo, ni pyysin sitä tulemaan tänne lukiolle. .---D Sil menee varmaan jonku aikaa tänne tulossa. .-D Mut et täytyis saada varmaan kirjoteltua ennen sen tuloa. Ym, mitäs sitte kirjottaisi .-----D Heihei, nyt keksin, tänää tulee Salkkarit! Alkaa ne uusinnat, hauskaa. .-D Oon nähny noi jaksot kyl jo, mut tykkään kattoa uudestaan, nyt tajuu paljo paremmin kaikki ne jutut, olin silloin vähän vauva, enkä ymmärtänyt noista juonikuvioista mitään. .-D Vilkuilen koko aika taakke, en haluu, et kukaan kylää mun juttuja. .---D Olin just ettimäs jotain Salkkareihin sopivaa kuvaa. x-D No voi että, arvoin kuvan, ja tuli Ismo. x----D Joo, tietysti mä sen tähän laitan, vaikka siinä vieressä ois ollut nätimpikin kuva. .-D
Nyt mua häiritsee, kun toi Ismo kattelee mua kun kirjotan. x-D Just yks opekin käveli tosta ohi, toivottavasti se ei nyt luule, että mä fanitan Ismoa, kun sen kuvia kattelen. .---D Ismo on ärsyttävä hahmo, aloin vihata sitä, kun se ei halunnut palkata Tanelia töihin tumman ihonvärin takia. .-< Taneli oli paras hahmo Salkkareissa, harmi, kun se ei enää oo siellä. .---< Viime kesän uusinnoissa nähtiin se vikan kerran. .--< Sit myös Miro oli yks mun suosikki, tyhmää, kun sitäkään ei enää oo.. Onneks se tulee kohta noissa uusinnoissa takas!

Huih, Fiku soittelee, että se saapuu pian, mä varmaan lopetan nyt tähän tällä kertaan. .-D

Kysymys lukijoille:
Katotko Salkkareita?
vaihtoehto 1: Joo
vaihtoehto 2: En

2 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Olin tossa ihan rauhallisesti luomassa Simssissa perhettä, kunnes muistin, että Kasan blogihan on vielä tsekkaamatta.

Varmaan kivaa, kun kokeet on ohi .-)
Iskänkin kännykässä on golf-peli, luultavasti sama kun siulla (olen hävinnyt paljon iskän tunnuksen rahoja, kun olen niin surkea siinä ja silti sitä pelailen >_<).

Eikös Salkkarit lopu??? Kun kattelin Seiskan (.-P) kantta ruokakaupassa, niin siellä oli teksti "Salkkareiden huima päätösjakso".

Huomaa, että puhuin TAAS omista jutuistani!

Hehee, pakko mennä jatkamaan sen perheen luontia, että pääsen jatkamaan kieroja puuhiani ,-D

Kasa kirjoitti...

Vastaanpa äkkiä sulle, enneku meen opon kaa juttelee. .-D Onhan se kivaa, täytyy vaan enää murehtia läpi pääsemisestä... Mun golfissa ei ole rahoja. En mäkään sitä osaa pelata, mut välillä tulee sellaisia golf-innostuksia. .-D Niinhän ne Salkkarit loppu, mutta kesän aikana näytetään uusintana niitä ikivanhoja jaksoa. .-D Apua, älä liikaa kieroile. ,-))