perjantai 27. toukokuuta 2011

Apua, paljon...

...asiaa, mutta vähän aikaa. .-D Tai onhan mulla tota aikaa melkein tunti, mut sit ei jää aikaa enkun kokeeseen lukemiselle.. No, mitä välii, sain muutenkin ihan tarpeekseni enkusta kertaustunnilla... Mulla meni melkein tunti, kun vastasin kommentteihin. .-DDD Ja joo, samalla luin Honeyn sähkäriä ja keskustelin Annan kanssa mesessä, että ei ollut mitään häiriötekijöitä. ,-D

Aamulla oli siis ruotsin koe, ja mielestäni osasin asiat tosi hyvin. .---o Ihan ihmettelen taitojani. Ei kuitenkaan vielä pitäisi innostua, usein käy niin, että kun luulee jonkun jutun menneen hyvin, se meneekin huonosti. .-p Hiltsu tuli istuu mun viereen ruotsin kokeessa. x---3 Hirveetä ja kivaa. .-D Aina, kun vilkasin kello kyläsin Hiltsuaki. x--> Sit siinä oli ekana 3 luetunymmärtämis tehtävää, ni mulla meni niiden tekoon melkein tunti. .--o Ainaki pari kohtaa sain varmasti oikein, muut meni sit vähän arvailemalla, kun en oikeen saanu tolkkua siitä ruotsista... .-p Sit kieliopit meni kai ihan hyvin ja sanastosta osasin kaikki muut paitsi paria tehtävää. .-D Toiseen liittyi kaikkia ilmastonmuutokseen liittyviä sanoja, joita muuten eilen yönä opeteltiin Annan kanssa mesessä. .----D En kyllä oppinut siinä oikein mitään, mutta kivaa oli. .-D (mikä se palautuspullo oli??? en vieläkään muista. .-/) Sitten Anna kehitteli kaikkia muistisääntöjä niihin sanoihin, niin tuli mieleen yksi muistihommeli, jonka avulla opettelin kerran yhtä sanaa. .--D En muista yhtään, mikä se sana on, mutta muistisääntöni muistan suunnilleen. .--D Se menee näin: seppo ja tupe ratsastavat kuviollisella mönkijällä. .--D Jotenkin se sana kai muodostui noiden sanojen alkukirjaimista, mutta en kyllä muista mikä logiikka tossa oli. .---DDD

Juu, sit oli enkun kertaustunti ja pidettiin kuuntelu koe. Se meni ihan sika huonosti mulla, ärsyttää. .---( Mun just pitäisi saada kaikki mahdolliset pisteet, jotta pääsis läpi, ja nyt menin mokaa ton kuuntelun. .-<< Sen kuuntelun jälkeen ope kertoi oikeet vastaukset, ja mul oikeesti meni kahesta ekasta melkein kaikki väärin, pari kohtaa korkeintaa osasin. .-p Sit ne muutkin meni ihan väärin, ääää! .-( Sit vielä ärsytti, kun se ope vaan: "ei ois pitänyt ottaa tätä kuuntelua, täähän oli aivan liian helppo.." Mä oikeesti meinasin ruveta itkemään, kun meni niin huonosti. .-----D Se open tarkoittama helppous näkyi mulla vaan siinä, että ymmärsin ne kysymykset ja vastausvaihtoehdot melkein kaikki, mut ei siitä paljon apua oo, pitäisi ymmärtää sitä puhettakin. Ää, nyt se ope naureskelee mun huonolle suoritukselle. En oikeen tiiä, onko mulla enää mahiksia päästä tätä kurssia läpi, pitäiskö vaan jättää lukematta kokeeseen ja tulla ens vuonna kolmatta kertaa uudestaan yrittämään..? Jäi ärsyttämään toi kuuntelu nyt niin paljon, ettei tee mieli ollenkaan avata enkun kirjoja. .--D Kai sitä vaan ois yritettävä. Mun mielestä ois reilua tehdä huonoenkkusille lellitymmät kokeet, koska tää on ihan epäreilua, kun noita kokeita vaikeutetaan kuulemma koko ajan, ku jotkut hiket on niin hyviä.... Pitkästä aikaa kunnon angstia. .---DD

Äh, tuli paha mieli, nyt puhun jotain iloisempaa. .---> Hmm, mitäs iloista keksis...Viikonloppu!!! Ihanaa, ei koulua huomennaaa <3 tulee jonas <3 tulee selviytyjät <3 tulee myytinmurtajat<3 saa nukkua<3 Ah. .-D Ohom, mä jäin kirjottelee tota sähkäriä ja unohdin tänne pölistä. .-D Ei mulla oikeestaan enää mitään tärkeää asiaa ole, silloin aluksi vain tuntui olevan hirveesti asiaa. .-D Mua ärsyttää, kun tää hiiren rulla vikisee. .-x Ei oo kivaa. .-p Muutenki toi hiiri on tyhmä, siinä on likaa, ja se on kamalan iso! Kotona on niin pieni hiiri. <3 Äh, jotain ois hyvä vielä keksiä ennen ku lähen ässään. Mä vaan lösöilen tässä tuolilla, istun sillee leveesti. ...D Tää on pelottavaa, oon ihan yksin täällä, kaikki on lähteny jo pois. .-o Paitti just tohon tuli joku istuu. .----D Hui apua, simsselyjen, taikapölyn ja cr:n kuvien kaselumäärä on 99% täynnä. .-D Apua, musta tuntuu, et kohta ne taas katoo... Vaihtuukohan toi katseluaika sit kun kuukausikin, luulis (?). Ni ei montaa päivää ois kuvat hukassa. .-) Iloliemen prosentit näyttää 84, eipä niitäkään kuvia enää kauaa voi katsella. .-p Joo, mutta nyt mä taidan lähteä ässään. .-) Ja tuun kyllä varmaankin kirjottelee viinkonloppuna, jos nyt ehin vaan. .-D

Kysymys lukijoille:
Kumpi?
vaihtoehto 1: Ruotsi
vaihtoehto 2: Enkku

3 kommenttia:

honey kirjoitti...

hui kauhee.. se on pelottavaa jos istuu yksin jossain huoneessa koulussa :D

anna kirjoitti...

Mun mielestä se on just sillai, että kuukauden loppuun on se katselu "kielto", mut sit kun kuukausi vaihtuu, niin ne kuvat tulee takas =) En mee varmaks vannomaan, mutta saattaapi näin olla. Muakin suututtaa noi englannin kuuntelut... Itekin meinasin kerran alkaa parkumaan luokassa kun meni niin huonosti <(

Kasa kirjoitti...

Jes, vihdoin saan kommentoida googletilin kautta, koulun koneis oli varmaan vika. .-D

Honey: Jep. .-D

Anna: Juu, minä aloin muistella, että ennen ne kuvat on siinä kuukauden alussa palanneet. .-> Jep, noi kuuntelut on kyllä niin tyhmiä. Oisimpa mä kuuro, silloin niitä ei tarttis tehdä. .--D Tai voisin olla enkun tunneilla kuuro, en muulloin. .-p Voi sinua. .-/