keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Pelailen kultsia...

...ja mesetän. .-D Ja nyt kirjoitan myös blogiin. .-D En mä oikeestaan ees mesessä puhu, toimin vain Ciessen ja Sepon viestien välittäjänä. .-D Seppo aikoo hankkia kolmoseen lisäreitä, ja haluaa nyt tietää kaikkea niistä, jotta osaisi hankkia hyviä lisäreitä. .-D Huhhuh, kello on jo tosi paljon, Fikuhan tulee kohta koulusta!! Minä heräsin vasta 12.  .------D Nukuin aika pitkään. Heti herättyäni ryntäsin pelaamaan Mario karttia, ja sit koneelle tulin musaa kuuntelee. .-->
Repesin tolle kuvalle. .-DD
Keksin niinkin upean idean eilen, että voi kuunnella tota kansiota, missä on kaikki biisit, jotka on ladattu tubesta koneelle. .--D Pottu, tuli joku Keshan biisi, jota mul ei oo ämpällä, ni ihmettelin alkuu mikä tää on. .--D Ei kyllä mua innosta, Fiku haluu aina kaikkii tollasia. .-D Okei, on mulla yks Keshan biisi ämpällä, mut mut... No, ei Fikukaan kyllä ymmärrä niitä mun suosikkeja... Vaikka me pääosin tykätään samasta musiikista, ni kyllä molemmilla on sit omiaki suosikkeja. .-D Nyt kyllä nolaan Fikun, kun kerron, mitä sillä on ämpällä. .---D Tämmönen löytyy siltä:
Niitten luokalla kuunneltii ruotsin tunnilla toi biisi, ja kaikki innostu siitä. .-D Sit ne kuunetelee sitä usein ruotsin tunnilla. .-D Tai jotain. .-D

Byääh, kuolin tasolle 14. .-p Räjäytin vahingossa 2 isoa kultaa, ja sit yritin epätoivosesti myyriä pyydystämällä tienata tarpeeksi. .-D Siitä kyssäri-säkistäkin sain vaan 1 rahan >.-o Pelaan uudestaan. .---D

Ah, on tää kyllä kivaa, kun ei oo koulua tänää eikä huomenna. <3 Muistan tän saman päivän viime vuonna, kun opeilla on tää kokeiden tarkastus päivä, joka on vapaa, ni silloin just oltii opittu lataa musaa, ja sit kirjottelin Puskien osaa ja kuuntelin uusia biisejä. .-D Se oli kivaa. <3

Nyt kävi kyllä hassu juttu:


Ka Sa sanoo
allu 2:n mr a soi nyt

Ciesse and Vattu sanoo
mul kans .-O

Ka Sa sanoo
.------------D
oikeesti

Ciesse and Vattu sanoo
joo

Ka Sa sanoo
 aika hyvä sattuma

Ciesse and Vattu sanoo
jep


.----D Toi oli siis mun ja Ciessen mese keskustelusta palanen. .-D Fanitetaan yhessä AJ:n (Allu 2) Mr A biisiä. .-D

 On se kyllä hyvä, tota kuunnellessa tulee hyvä mieli. <3  On jo pari kertaa pelastanu mun masentuneen mielen. .-D Ja sellainen juonipaljastus, että tuo tulee joskus hamassa tulevaisuudessa olemaan Iloliemen osan lukumusiikkina. ,--) No ei oo totta, taas tulee toi Nic Klic vai mikä onkaa. .---D Vois vähän monipuolisemmin laittaa biisejä. Toi mediaplayer.

Kävin taas Kavereita.netissäkin, ja lisäsin pari Allu-suosikkia mun ->profiiliin<-, kuka löytää molemmat? ,--) Puuttuu aika monta muutakin hyvää laulajaa tuolta listalta, mut en oo kovin innokkaana jaksanu päivittää tuolla... Vois joskus yrittää taas innostuu tosta paikasta. .-D Joskus joka päivä kävin tuolla. .-o Joo, mutta, koska taas puhuin Allusta, on hyvä syy laittaa hänetä kuva tähän. ,--)
Hei, minä haluun tollasia postimerkkejä!!!!!

Jooh.. Fiku tulee kotii. .-o Menipäs tää päivä äkkiä. .---D No jee, mulla on ikkuna auki, ja tääl pikkasen tuulee: yks juliste irtos seinältä. .-----D Tai ei se sellanen kunnon juliste ollut, sellanen pienempi kuva, mut silti. .-D Mä oon kyl aika huonosti kiinnittäny noi, tippuilee niitä seinältä aika usein ihan ilman tuultaki. .-D Kerran unissani otin yhden kuvan irti seinältä. .-o Äh, isi käskee mennä syömään, kai pitää mennä sit... Eiköhän tää kirjoitus ollut tässä, moikkkaa. .-->

Kysymys lukijoille:
Jos sulla olisi Allu-merkkejä, kirjottelisitko kirjeitä?
vaihtoehto 1: En! Minä pitäisin hyvät merkit itelläni <3
vaihtoehto 2: Tietty

4 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Se ämpällä oleva Kesha biisisi on luultavasti se Cannibal Palmereiden seiska osasta, koska sanoit laittaneesi sen ämpällesi?
Miullakin kävi huonosti Kultsinhamuajassa, kun olin juuri päässyt 10 tasolle, niin olisi pitänyt kerätä melkein 3000 dollaria ja jäi melkein 2000 puuttumaan ajan loppuessa! Dynaamiittitynnyrit ovat todella ärsyjä.

Alkaako sukunimesi muuten Sa:kirjaimilla?

Nice postaus .-) Nyt lukemaan sähköpostia -->

Kasa kirjoitti...

Niin oli, vaikka on Fikulla muutakin Keshaa ämpällä. .-D Jep, ne on tylsiä, kun niihin aina osuu. .---D Alkaa sukunimeni niin. ,-) Kiva. .-)))

Anonyymi kirjoitti...

MÄPÄ TIEDÄN KASAN EKAN NIMEN, TOISEN NIMEN JA SUKUNIMEN!!!!

Okei nyt normaalisti. Mä haluun kans tollasii postimerkkei, en ikinä lähetäis niitä minnekkään. Toi Allu kakkosen biisi on kyl kiva .-) On meil opeet profiilit kavereita.netissä <3<3<3<3<3<3

HÄÄKAKKA JA VESSA KASALA + SUOMI<3
ja keksiyöö

Kasa kirjoitti...

Ciesse on taas vauhdissa. .-D Jep, ois kyllä siistii, ku olis tommosii Allu-merkkejä. <3 Enkä varmana lähettäis niitä kellekää, pitäisin itelläni. ,--) <3 On se kiva biisi, ja meillä on upeat profiilit. ,--)

HÄÄKAKKA JA VESSA KASALA + SUOMI<3
ja keksiyö