torstai 19. toukokuuta 2011

Nyt teen...

...silleen, että avaan välilehtiin kaikkea, mitä pitää tehdä, ja siihen tulee tää blogi, Honeyn viesti ja Iloliemen kommentit. .-D Joo, blogihan tärkeä onkin. x-D Sit teen näitä silleen vuoronperää, että eka kirjotan vähä blogii, sit Honeyn viestiä, ja vastaan pariin kommenttiin. Sit alkaa taas alusta, eli blogi. .-D Jooh, eiköhän tässä oo jo blogiin kirjotusta, meenpä tekee seuraavaa asiaa. ,--)

Kökkö, tää koulun koneen muistio on ihan kökkö, siinä liikkuu se alajuttu, jolloin ne rivi jatkuu vaan, eikä vaihdu seuraavaan. .-D Nolo kone, täytyy sit wordiin vastaa noihin kommentteihin... Normisti kirjoittaisin vastaukset sähköpostiin, mutta enhän mä nyt voi, kun kirjotan siellä toista juttua. .-D Huhhuh, Jaden kommenttiin vastaamisessa kestää aina kauan, niin pitkiä kommentteja kirjoittelee. .--D Meni hirmusti aikaa siihen, minun täytyy pian varmaan lopetella, sillä äikän esseet pitää saada tänään valmiiksi, ja minun pitäisi suunnitella sitä, että tunnilla saisi nopeasti sitten kirjoitettua. .--) Mutta ei hätää (vai onko. .-D), kirjoitus ei lopu tähän, minulla on iltapäivällä toinen vapaatunti vielä, silloin ehdin kirjoittaa. ,--) Vaikka enkun läksyjä kyl olis... Olkoon, minä en välitä! .-D
---

Ruuoka välkkä! <3 Meillä oli ruotsissa kuuntelukoe, ja sai mennä istuu minne huvitti. Sitten mä olin menossa yhdelle paikalle, mut sit Hiltsu tuli siihen viereen, ni mä en kehdannukkaa. .----D Mun mielestä on ihan tyhmää, kun noi kuuntelukokeet tehdään silleen, että kaikille annétaan kuulokkeet, ja sit niiden kautta pitä kuunnella. Vois ihan hyvin vaan kuunnella sillee, että kaikki kuulee... .-D Sitten, kun alettii kuunnella, ei mun kuulokkeista kuulunutkaan mitään, ja säikähdin. .-s Mut sit tajusin kyl melko heti, että en oo laittanu off nappulaa pois päältä, ni johan alkoi kuulua. .---D En oikeen osaa sanoa, miten se meni. En paljon mitään ymmärtänyt, mut jos ees osasin arvata oikein. .----D Mä oon huono arvaamaan...... Sellaisen huomion tein, että neljäs kysymys oli helppo joka kohdassa. .---D Sitten nyt tossa äikän tunnilla kirjoteltiin esseitä. Siitä mun esseestä tulee kyllä ihan sönkkö ja surkee. .-( Mä oon vaan niin väsynyt, enkä jaksa välittää...

Yhessä vaiheessa mulla oli sellanen hyvä asenne, että en tänään murehdi huomisen vammasia asioita, ne on sit sen ajan murhe. Mutta nyt mä oon huolissani melkein kaikesta hirveesti etuajassa, ja se masentaa, kun koko ajan pelottaa joku. .-// Koeviiko huolettaa, maanantaina jo eka koe, en oo alottanutkaan lukemista..... Onneksi nyt ei oo reaaleja kuin yksi, joten ei tarvii hirveesti lukea kirjasta mitään. Mutta sitä enemmän pitää opetella ulkoa, esim. enkun ja ruotsin sanastoa.. Hyihyi. Eilenkään en saanut mitään aikaan, tein läksyjä hirveen hitaasti samalla, kun kattelin voicea. .-D Pitäs vaan se telkku sammuttaa, ni sais paremmin keskityttyä, mutta en minä jotenki jaksanu... Ois hirveesti tehny mieli vaan heittää kirjat lattialle ja syödä karkkia. .-D Hirvee karkinnälkä mulla. .-( Juuh, mutta siinä läksyjä tehdessä ja videoita töllätessä jäi yksi musavideo erityisesti mieleen jostain syystä:
Ihan ekaa kertaa kuulin sen eilen, joku siinä oli, että jäi mieleen asti. .---D

mmmmm, tänään oon yksin kotona muutaman tunnin päivällä. Tekisi mieli koneelle tulla, mutta ei ehkä kannattaisi.... Arg, ärsyä. .-( Huomenna pitäisi jotenki selittää se mun ekan tunnin lintsaus opelle. .-D Noo, enköhän mä jonku tekosyyn keksi. ,--) No jee, just kirjoitan esseetä, kuinka tollaset valehtelijat on noloja, ja sit ite oikeen edustan niitä. .---D Mikäs siinä. Mulla on vielä noin yksi sivu kirjotettavana, saa nähdä, saanko sen täyteen. Lol, jotku kuuntelee koneelta musaa äänet päällä. >.--( Häiritsee mun ämpän kuuntelua. Hehhee, minäpä teen top 3 listan, miksen heti kekannut!!

Top 3 maailman parhaat asiat

1. Ehdottomasti musiikki! Se auttaa mua jaksamaan, ja kouluunkin tulen, koska välkällä saa kuunnella ämppää. .-D On myös ihanaa fanittaa jotain bändiä/artistia, siitä tulee iso ilo. .-D <3
2. Varmaankin nettituttuni, varsinkin ne, joiden kanssa tulee pölistyä mesessä myöhään yöhön asti. <3 Mikään ei ole ihanampaa, kuin mesessä jutella kaikenlaisesta järkevästä tai vähemmän järkevästä. .--D Yleensä saan myös kunnon naurut. <3 Apua, oisko pitäny laittaa tää ekaksi? .-D No, myhöistä nyt..
3. Kaikenlaiset pelit. .--D Olen riippuvainen peleistä, enkä osaisi elää ilman niitä. .---D

No jes, mahtava kuva Mario & Sonic at the Olympic Winter Games -pelin "lissuhahmoista" .-D

Jaahas, mistäs sitten kirjoittaisi..Mua nolottaa, kun toi kuva näkyy tossa. x-D Kuitenki joku kävelee ohi ja huomaa ja nauraa. .-(

Jaahas, taas vastailin noihin Iloliemen kommentteihin, ja kirjoitin Honeyn sähkäriä eteenpäin. .-D Ei minulla varmaan oikein mitään asiaa tähän ole. Tai onpas, tai ei mitään, en jaksakaan kertoa. .-p

Kysymys lukijoille:
Kumpi video on parempi?
vaihtoehto 1: Oona
Vaihtoehto 2: Niko

3 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Minullakin on aina miljoona välilehteä auki .-D
Epistä, teillä on ruoka välkkä, meidän koulussa niitä ei ole yksinkertaisesti millään luokalla (paitsi joskus ykkösillä... Höh, pienempiä aina palvotaan .-( )

Tuo Oona video on hauska, kun Ulla vaan aina vastaa sellaisella "örkki"ilmeellä.

En nyt pidempää kommenttia tee, kun kohta pitää päästää äiti Skypeen ja ennen sitä pitäisi vielä saada luettua Pandoran lipasta -->

Xaldin kirjoitti...

Heh Oona video eksyi mesestä tänne .-D

Kasa kirjoitti...

Hunis: Joo, mullakin on niitä aina niin paljon, että kone menee ihan jumiin. .--D Häh, milloin te sit syötte, jos ei oo välkkää? .-o Hehe, joo, Ulla on just hyvä. .----D

Xaldin: Mistä se Xaldin on tänne eksynyt? .-oo Niinhän se Oona eksyi, latasin sen ämpällekin. x--DD Ihana biisi. x-)