maanantai 23. toukokuuta 2011

Huhhuijaa, äsken...

... oli äikän tyylisuuntien koe, tai joku. Sitä oli aikaa tehdä 20 minuttia, kysymyksiä oli 40, eli ½min/kysymys. .-o Sit ne kysymykset oli sellasta nippelitietoa, ja oli neljä vastausvaihtoehtoa, mistä piti oikee valita. Saatiin käyttää sentään kirjaa apuna, mut siinä meni aina kauheesti aikaa, kun etsi sieltä. Meni vähän arvailuksi osa, mut toivottavasti arvaan hyvin. ,--) Tän ruokavälkän jälkeen on sitte vielä äikän kielioppikoe, sitä saa onneksi tehdä ihan hauhassa. .--> Tuli vähän paineita, kun kiireellä piti tehdä. .--D Mulla menee nää koeviikon kokeet aika mukavasti. Seuraava koe on keskiviikkona, eli mulla on 2 päivää aikaa lukea siihen. Sit perjantaina on koe, joten mulla on siihenki 2 päivää aikaa lukea. Maanantaina vika koe, ja taas 2 päivää aikaa lukea. .--D Joo, kuulostaa sekavalta, onneksi minä ymmärrän. .--D Apuva, äikän tunnille olis taas mentävä, meni vähän aikaa, kun kirjoittelin Honeylle viestiä. Puhumme hänen veljestään. .--D Ja mulla olikin siitä paljon asiaa. x-) Joo, tuun sit kyl vielä kirjottaa myöhemmin. .-->
--

Aah, tää on aina hirveetä, kun mä tuun koneelle: avaan kaikki sivut, ja sit pitää kirjautua niihin kaikkiin sisälle, ni menee vähän sekasin käyttäjätunnukset ja salasanat. .---D Äskenki olin ekaksi kirjottamssa bloggeiin tunnukseksi mun wilma-tunnuksen (etunimi.sukunimi) ja seuraavaksi kirjoitin: "munmeseosote"@blogger.com .--D ei mulla ees oo tota "blogger" -sanaa missään tunnuksessa, jotenki ihan ajatuksissani kirjotin niin. .--D Sit mulla on melkein kaikilla sivuilla sama salana, mutta se loppu vähän erilainen, ni luukkuun kirjautuessa menee aina väärin. .---D Juu, muttah, äikän tunnilta pääsi lähtemään heti, kun oli sen kielioppi kokeen tehnyt. Ei siinä kauaa mennyt, n. 20 minuuttia etuajassa pääsin lähtee. .---) En kyllä voi koko aikaa olla koneella, oon ihan pihalla kemiasta, joten olisi järkevää lukea sitä... huomenna mulla ei siis ollut koetta, mutta pitää tulla äikäntunnille korvaamaan teatterista poissaolo. Kuinkakohan monta kertaa mä oon kertonu sen? .---D

Outoa, eilen ilmestyi Iloliemeen osa, ja on tullut vasta 4 kommmenttia tähän mennessä. .--o Yleensä on ollut enemmän. .-D Noh, kaikki ovat koulussa, eikä yökukkujia tai aamuvirkkuja ollut tälläkertaa kuin pari, joten siinä syy. Eiköhän niitä sit illalla oo enempi, ku käyn kotona kattoo. .--> Yh, ulkona sataa! Ei oo kivaa. .--( Toivottavasti vähän hellittäisi siihen mennessä, kun pitää kotiin mennä. Bussipysäkilläkin ehtii kastua. .-( No jes, yksi mun yläasteenopeista tuli äsken kysyy: Missä on kanslia? Sit sen jälkeen se tunnisti mut, ja sano perään: Moi. .--D Jes, aina kaikki tulee multa kysyy neuvoja. .--p

Ohhoh, Simsseilyjen kysyttyjä ladattuja päivitin niin innokkaasti, että meni aikaa siinä. .-D Tässä olisi vajaa tunti aikaa lukea kokeisiin, minäpä taidan mennä. .--/ Tällaista tämä on koeviikolla. .--p

Kysymys lukijoille:
Kumpi sinä oot?
vaihtoehto 1: Yökukkuja
vaihtoehto 2: Aamuvirkku

Ei kommentteja: