torstai 5. toukokuuta 2011

Öö, ymm...

...en keksi mitään hienoja alkusanoja. .---D Tänään on ollut ihan mukava päivä, vaikka alussa ei siltä näyttänyt... Opo tunnilla en joutunutkaan esittämään mitään, koska meillä meni siitä tunnista niin paljon aikaa niiden töiden tekemiseen, ettei kaikkia ehditty esittää. ,-D Mutta mä joudun sit maanantaina... .-p No, sen ajan murhe sitten. .---D Kheh, kun Hiltsu meni esittämään, niin mä kyläsin vaan Hiltsua, enkä yhtään sitä sen työtä. .---D <3 Kökkö, tajusin muuten, että Hiltsu istuu siellä opoluokassa melkeen mun vieressä!!! .--o Hui.

Juu, sit opotunnin jälkeen meillä oli infoa noista ensi vuoden kurssivalinnoista. Kivaa oli, kun siinä mun edessä istuo kolme tän koulun söpöintä poikaa, joten katseltavaa riitti. x---D No jes. Mut aika hienoa, et ne on kavereita, niin usein näkee aina useamman kerralla. x-D No jes, menee vähän yli... E, mutta yksi puuttui, ei siinä ollutkaan kaikki mun suosikit. .--( Joo, säälittävää kyläillä kaikkia, mutta minkäs teet. x---D Sit ärsytti, kun on kuulemma niin, että jos jaksossa on alle neljä kurssia (kuten mulla melkein kaikissa) niin eipä saa enää opintotukea tai matkarahastusta, koska ei muka opiskele kunnolla, jos on niin vähän kursseja. .-o Että jee, mitäs mä nyt teen? Täytyisi varmaan sen opon kanssa kattoa niitä, jotta saisi 4 jokaiseen. .-p Ihan epistä, mitä vikaa on löysemmässä tahdissa, mä tykkäisin. Sit jätin tarkotuksella liikan pois, koska sovittii Fikun kanssa, että käytäisi se yhdessä sit joskus. .--D Fikukin tulee siis lukioon. Meille tuli muuten nyt jo ihan sattumalta sama yh:n (mikskä tota ainetta kutsutaan, pää lyö tyhjää???!!) kurssi. .-D Toivottavasti sille opelle sit käy, että me luetaan samasta kirjasta, koska ei viittisi kahta samaa kirjaa ostaa. .-D

Ens vuonna tulee varmaan koulun käynnistäkin vähän siedettävämpää, kun saan Fikusta kaverin, ni ei tarvii aina yksin olla. .-) <3 Oikeesti, en vaan osaa tutustua uusiin ihmisiin, enkä saa kavereita. .-( Ja muutenkin mulle on jostain syystä tullut huono maine tjn, ni kaikki ihan yleensäkin välttelee mua. .-/ Lisäksi oon älyttömän ujo, enkä uskalla mennä juttelee kellekään. Mutta itsepähän päätän kohtaloni. .-p Ei mulla oo elämäni aikana ollut kuin pari kaveria, mutta nekin ovat hyljänneet minut. Tai toisen kanssa olen vielä väleissä, mutta me ei ehditkä koskaan näkemään, koska niiden äiti ei pidä musta ja Fikusta, eikä anna sen kamun tulla meille kovin usein. Ja sitä paitsi, muutenkin se menee kaikilla lomilla sen kaukana asuvan poikaystävän luo.. huoh... En ees enää jaksa ehdotella tapaamisia tai mitään, koska ei sille ikinä käy. .--/ Onneksi netissä olen simssin avulla tutustunut moniin ihaniin ihmisiin, jotka piristävät elämääni. Mesessä on just parhaat jutut Ciessen, Annan ja Yunin kanssa. <33 Ah, minä herkistyin ja rupesin itkemään x'''-3 Ämpältäkin tulee Jacopon surku-laulu, ei ihme, että itken. .-D Mutta oikeesti, ihanaa, kun olen tutustunut mukaviin ihmisiin, jotka ovat puolellani milloin missäkin "taisteluissa". .-->

Viime aikoina olenkin ollut melkein useissa taisteluissa ärjymässä. .---D Ensin oli se Xaldin-juttu, nyt on sitten Tuulin blogissa joku simssiliinin vihaus menossa. .--D Kaikki alkoi, kun sinne tuli jotain vauvoja lissuilemaan ja juttelemaan ikäviä. No, sitten minä en ollut päässyt kommentoimaan, koska oli se netti katkos, ja siellä alettin jutella "simssiliinikin on laskeutunut noiden pissisten tasolle, kun ei enää kommentoi, vaikka on vakiolukija!" (kukaan ei ole suoraan sanonut noin, tiivistin vain lyhyemmäksi asia. .-D Joo, sit minä pahastuin siitä, että minua haukutaan pissikseksi, vaikka tavallaan tiesinkin, että se on leikkiä, mutta pitää noille vauvoille opettaa vähän netin sääntöjä. .-D No, sitten, kun olin puolustautunut, niin tuli joku taas valittamaan, että "simssiliini ottaa asian liian vakavasti, itse hän on ärsyttävä yksisilmäisine hymiöineen.." Että eilen taas valvoin kirjoittamassa vasta isku kommenttia. .---D Noloja vauvoja oikeesti, ketkään järkevät ei hauku toisia ärsyttäviksi tai pississiksi, varsinkin, kun siihen ei ole mitään syytä! Joo, menee rajuksi. .---D

Kökkö, kerran päätin, etten tee enää "pelkkää tekstiä" -kirjoituksia, mutta en minä oiken mitään piristystä keksi. .--( Taidan muutenkin alkaa lopetella, pitää mennä vastaamaan Iloliemen kommentteihin, jotta saisi sen osan julkaistua ehkä jopa tänään. ,--) Joo, huomenna taas kirjoittelen lisää (2 vapaa tuntia!!!!! <333)

Kysymys lukijoille:
Ärsyttääkö pelkät tekstiätekstiätekstiä-postaukset?
vaihtoehto 1: Joo, on ne vähä tylsii..
vaihtoehto 2: Ei, ne on just kivoja!

2 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Nice, tässä postauksessa oli jotain erityisen kiinnostavaa .-O

Kevät tuo mukanaan sateita ja sotia .-D Ei yksisilmäiset hymiöt ole ärsyttäviä! Sanoisin, että kaksisilmäiset ovat ärsyttäviä, kun ne ovat niin käytettyjä. Tuollainen haukkuminen on todella inhottavaa .-( En oikein tajua, miksi ihmiset käyttävät pissis, lissu tai homo tyylisiä sanoja... Eivätkö he tiedä sanojen merkitystä? Jos joku sanoo jotain vaikka pissikseksi, niin itseni on aika vaikea ottaa se todesta, koska pissiksethän hokee tiettyjä sanoja ja on sellasia Paris Hilton tyylisiä. Eikä ne, joita sellaiseksi haukutaan tällä tyylillä, yleensä ole.

Tyhmää, kun se kaverinne äiti ei pidä teistä! Ette te ainakaan ole antaneet minulle sellaista kuvaa, että olisitte ärsyttäviä. Minullakin on aina vähän ollut ujousongelma, mutta kun käytiin tossa syksyllä tutustumassa alueen kouluihin, niin sain jotenkin sen ujousvaiheen pois päältä, kun olin jotenkin tiukkana itselleni Ü Ajattele, että ne on vaan ihmisiä... Jos ei muuten, niin kuvittele niille kaikille vaikka Fikun tai jonkun muun läheisesi naamat .-D

Ps: Minä kun laitan aina joitain asioita, joista haluan kommentoida, muistiin Googleen, niinkun laitoin "Neuvo Kasaa", niin siitä tuli joku ihmeen Länsi-Pasilan kouluneuvonta .-DD

//Sana: asessi

Kasa kirjoitti...

Repesin tolle kouluneuvonnalle. .-DDDDDD Oho, jaa oikein erityisen kiinnostavaa? .-D Jes. No niinpä, kaksisilmät on kyllä niin kuluneita.. Mutta jokainen käyttäkööt niitä, mitä haluaa. .-) En osaisi enää palata kaksisilmiin, automaattisesti tulee yksisilmäinen. .-D Ja muutenkin, kun sillä haukkujalla ei ollut edes mitään syytä alkaa riehumaan.. Niinpä muuten, tyhmää käyttää just noita sanoja. Mä ite aina käytän tota "lissua", mut en sen varsinaisessa merkityksessä, mikä varmaan just aiheuttaa sekaannuksia.. Isinkin lempinimi on Lissu-isi. x-D Hän ei siis käyttäydy mitenkään lissusti, mutta muuten vaan kutsun häntä noin. .--D Nii. .-( Se johtuu siitä, koska sen kaverin perhe on lestadiolainen, ja sille on hirveen vakavaa, jos kuunnellaan jotain musiikkia tai katotaan elokuvia. Sit aina kyllä tehdään niin, kun se kaveri on meillä. .-D Ja muutenki, se äiti varmaan luulee, että me ollaan opetettu se kuuntelemaan epäsopivaa musiikkia, mutta se on kyllä oppinut sen toiselta lestadiolais kaveriltaan. Tää menee jo sekavaksi, parempi lopettaa. .-D Hehe, ai että kaikki olisivat Fikuja? .-D Jännää. Se voisi olla ihan järkevää, mutta en vaan silti jotenki kehtaa jutella kellekään. .--< Joo, ihan sama. Kiitos kommentistasi! <3