perjantai 1. huhtikuuta 2011

Täällä sitä...

...vaan kirjoitellaan, vaikka kokeisiin pitäisi lukea. .--D Noh, saahan välillä taukoakin pitää. ,-) Mulla onkin tässä ihan kivasti aikaa, pääsin kokeesta klo. 11, ja isi tulee vasta kolmelta hakee, joten tässä ehtii laiskotella ja opiskella ihan rauhassa... .-p Kauheeta, häpeän mun blogin pinkkiä väriä, aina, kun joku kävelee ohi, täytyy vaihtaa toiseen välilehteen, ettei ne huomasis tota pinkkiä sivua. .-D Enkä muutenkaan olis kovin innoissani, jos jotain mun koulun lissuja tulis tänne lukee j a nauraa mun jutuille. .-/

Mutta joo, se bilsan koe meni kai ihan ok. Alkuun kun sain sen paperin eteeni, ni aattelin, että apua, en mä osaa mitäää! Mutta se tunne meni siinä sit pikkuhiljaa ohi, kun suunnittelu paperille kirjoittelin juttuja, mitä niistä asioista tiesin. .--) Kokees oli 5 tehtävää, joista 3 piti vastata. Kaks tehtävää sain aika helposti tehttyä, mutta sit kolmannen kanssa oli vähän ongelmia, kun tiesin aika huonosti niistä. .--/  Ja oon ilonen, opettelin rehevöitymis-jutun huolella, ja sitä kysyttiin, jeee <3 .--D sit olin myös typen kierron ulkoa lukenu, mut sitä ei kysytty. >.-/ Kysytiin vaan hiilen kiertoa, minkä osasin varmaan huonoiten niistä aineiden kierrosta, mutta vastasin siihen silti. ,-) Myös happamat sateet opettelin jotenkin, mutta niistä ei ollu mitään. .-( Ympäristömyrkyistä oli kauheasti kysymyksiä, ja olin huonosti ne lukenu, ei hyvä... Voi mikko, äsken joku ihminen tuli vaa tähän mun luo kysymään, missä koulun kanslia on. .-D Piti hetken pohtia, en meinannu muistaa x---D Oikeesti, en ees tiiä, missä  rehtorin huone on. .-o Noh, toivottavasti mulle ei tuu sinne asiaa. .--D


No ou jee nää mun kuvitukset, mutta haluun ettiä välillä kuvia, ne piristää. Toiki sopii aiheeseen. .-D Oon kyllä ahkera, luin matikkaa jonkun aikaa, ja sain jopa pari laskua oikein!!! Ne on vanhoista matikan kokeista, mitä se ope antoi. Se laittaa aina samoja kysymyksiä niihin kokeisiin, ni perjaattees pääisis varmaan läpi, kun opettelis niitteen kokeiden kaikki tehtävät ulkoa. x-D Oppimista, juuh... Matikkaa on kivaa lukea, kun siinä voi samalla kuunnella ämppää häiritsemättä keskittymistä. .-D Pitäis kyl filosofiaa alkaa lukee, onneksi koealue on aika lyhyt, vaan joku 130 sivua. Me ei ehitty käydä kaikkea läpi, mutta parempihan se niin on, ei tarvii opetella kaikkea. .--D

Ääh, olisikohan vaan järkevää mennä lukemaan kokeisiin...? Viikonloppunakin kyllä ois aikaa, koska Fiku tekee tutkielmaa, joten ei voi pelata koneella .-p (mutta wiillä voi .---D) Aattelin kuitenki lukea, mutta saa nyt nähdä, miten näille aatteille käy, kun rupeen käytännössä toteuttamaan. .-D

Ainii, Ciesselle tiedoksi, että Suomi soi ämpältäni tänään!! <3 Allu, Allu. <3 .------3

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Vai, että oikein ihminen tuli kysymään tietä kansliaan =D Jotenkin huvittavaa, kun mainitsit kysyjän olevan erikseen ihminen =) Mutta hyvä jos koe meni suht oksti. Itelläni oli tänään se enkkua ja saa nyt nähdä ropiseeko siitä pisteitä kotipuoleen.

Kasa kirjoitti...

No.. niin nyt vain tein. .---D Kyllä sinä saat hyvät pisteet, olet niin hyvä ja ahkera. ,--)