perjantai 15. huhtikuuta 2011

Aurinko lämmittää...

...mun jalkoja. .---D Ikkunasta tulee valoa, ja mun housut on ihan kuumat, en kauaa enää viittii olla tässä koneella, tulee kuuma!! .-p Enkä muutenkaan ehdi kauaa olla, mun pitää nyt oikeesti tehdä ne läksyt.. Eilen meni kotona vähän laiskotteluksi, en edes avannut ruotsin kirjoja, ja jäi taas ne verbit lukematta. .--/ Oha tässä vielä viikonloppu aikaa, mutta epäilen, etten sen aikana ehdi kaikkea oppia. No, tässä on kyllä ihan mukavasti aikaa, mun tunti alkaa vasta 11.20, joten 2 vapaa tuntia putkeen!! .--D Ruotsin sanojen lisäksi pitäisi enkkuakin lukea, mulla on sellainen kutina, että ens viikolla tulis siitäkin sanakoe... .-p En enää ikinä ota enkkua ja ruotsia samaan jaksoon, siitä tulee ihan liikaa sanakokeita. .-D

Ärsyä, ärsyä, ärsyä, miksi ne wii pelit ei jo tuu?? .-/ Yun kertoi mesessä tilanneensa lauantaina, ja hänen tilauksensa saapui eilen. Jos mennään ton logiikan mukaan, ni ne meiä tilaukset pitäs tänää tulla, mut jotenki tuntuu, että meitä syrjitään, ja ne ei tuu . .-( Sika ärsyä, oon koko viikon oottanut niitä, ja nyt ne ei meinaa ehtiäkään viikonlopuksi. .-/ Mun kurkkuki on tänää tuntunu kipeeltä, se tästä nyt puuttuiski, että tulisin kipeeksi. .-D Sit en vois ees pelaa Sing ittii, jos ääni menee. .--( En haluu tulla kipeeksi. .-/

---
Nyt oon tässä läksyjä tehnyt ja sanakokeeseen lueskellut. Kurkkukipukin on hävinnyt. .--> Mulla on aika useinkin aamulla vähän sairas olo, mut se menee sit kyl ohi päivemmällä tai jotain. .--D Oijojoijoioooooh!!!! Kattokaa!! ---> kliksis <---- Meiän oli tarkoitus ostaa toi peli samalla kun noi muutkin, mutta niitä ei ollut yhtään myynnissä silloin. Mut nyt on tullu. .-----D Pahus, ois pitänyt vähän viivästyttää sen tilauksen tekemistä, ois saanut samalla postimaksulla tilattua. .-p Mutta onneksi sitä on nyt tullut lisää. .--) Aateltiin alkuun, että toi on jo sen verran vanha peli, joten sitä tuskin ihan heti hommataan lisää, mut nähtävästi on hommattu. .-D oi, oon tosi innoissani .----)))) Uih, Hiltsulla on aurinkolasit 8--) Joo, tollanen välihuomio, kun Hiltsu tosta ohi meni. .----D Ei ton pelin biiseistä tunneta muita kuin Camp Rockin biisit, mut ei se haittaa, eiköhän ne muutkin menis. ,--) Mut tosi siistiii <3 Harmi vaan, että isi ei varmaan heti suostu uusia juttuja tilaamaan. .--p

Ääh, tää on paha tilanne: wilma väittää, että mun tunti alkaa 11.20, lukujärjestys taas sanoo 11.45. .-o En tiedä, kumpaa uskoa. .-< Noh, onneksi tästä koneelta näkee sinne luokan ovelle, niin huomaan, milloin kaikki menee sinne (ellen tuojota koneen näyttöä liian innoissani...) . Ärh, mun pitäisi hakea bilsan koe, mut en jotenki kehtaa. .-< Ois jo aikoja sitten pitäny hakea, mun koe on siellä varmaan viimesenä. .---D Sit tääkin on vähän outo tilanne: kuulin, kun jotkut puhui, että filosofian ope olisi laittanut wilma viestin, että kokeet on tarkistettu. No, minä en oo saanu mitään wilma viestiä .-o Awws, Jeesus!!!! <3 Eilen kävi muuten tosi tyhmä juttu tohon Jeesukseen liittyen. .---D Mä kävelin oven luo silleen nurkan takaa (etten nähnyt sitä ovea heti) ni sit kun avasin sen, ni Jeesus tuli sieltä just, ja mä meinasin törmätä siihen. .----D Sit vaan ootin, että Jeesus meni ohi, ja aloin hehettää itsekseni. x---D Huhhuh, pitää rauhottua.. Ei se tunti nähtävästi alkanut 11.20, tai sit porukat meni luokkaan, ja laitto oven kiinni, mut luulis, että oisin huomannu. .-D Ja mitäs pienistä, jos menee väärään aikaan tunnille, voisi sanoa, että menin vahingossa syömään (vaikkein syö koulussa. .-D) ni siitä ei välttis tulis myöhästymistä. .--)

Aah, mun korvat on kipeet, oon kuunnellu liikaa ämppää. .---D Alotin 8, nyt kello on 11.26... En tuhoa korviani x-) Mutta mä luulisin nyt, että tässä oli tämän päivän kirjoitus, nyt voisi lukea ruotsia vielä ennen tunnin alkua.. Hyvät viikonloput <3

Kysymys lukijoille:
Rasitatko korviasi kuuntelemalla musaa kovalla?
vaihtoehto 1: Joo-o...
vaihtoehto 2: Enhän minä

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Tosta lopusta tuli vaan mieleen, että pelkään ihan kamalasti saavani tinnituksen eli turmelevan korvani jotenkin. Siksi mulla onkin sellaiset isot kuulokkeet, mutta en pidä niistä nykyään, joten pitäisi varmaan tuunata nekin uuteen uskoon. Ja hei, tulihan ne teidän pelit sitten kuitenkin tänään, teitä ei siis syrjitty! =')

Kasa kirjoitti...

Joo, olen minäkin miettynyt, että pitäisi hiljempaa kuunnella, mutta sitten on ihan tylsää, kun ei kuule musiikkia kunnolla, niin menee kovalle "vahingossa". .-D Ryhdyhän tuunailemaan! ,---) Jep, tulivat sentään, ehdin jo pottuilla, kun ei ollut tullut ilmoitusta, että tilaus voidaan noutaa postista, mutta ne olikin lähettäneet sen kotiin asti. .----D