keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Vastasin kauheen...

...pitkästi edellisen kirjotuksen kommentteihin, nyt jäi vaan 20 minaa aikaa kirjottaa tätä. .---D Noh, ehtiihän sit vapaa tunnilla, mutta minulla olisi jälleen niitä läksyjä. .---< Vammasta... Sanakoekin huomiselle, voi mikko sentään, oon vasta ihan vähän lukenu. .-D Ruotsin verbikoekaan ei mennyt mitenkään kehuttavasti, tuli joku hirvee unohdus-kohtaus kesken kaiken, ja sit jäi pari tyhjää kohtaa, ja joihinkin vaan heitin jotain. .---D Mut kyllä mä läpi siitä pääsen, että ei uusia tarvii. .-->

Nettitilanne näyttää edelleen huolestuttavalta, eilen ne Expertin (opin eilen, että Expert kirjotetaan noin, eikä Ekspert x--D) ukot nappasi meidän nettitikun ja lähetti jonneki korjattavaks. .-p Ois vaan voinu antaa uuden tilalle, kun nyt menee sika kauan, ennenku ne lähettää sen takas, koska täällä M:ässä on niin huonot postin kuljetukset (olenko ainut, vai tuntuuko muistakin, että mä haukun kaikkea täällä pusikossa olevaa huonoksi..?). Että saa nyt nähdä, saadaanko nettiä takasin ennen perjantaita, muuten se siirtyy taas ens viikkoon. .--( Vammasta, kohta saadaan kuitenki Iloliemenkin osa valmiiksi, ja sit tulis liikaa luettavAa. .---D No ihan sama. Mul on nälkä, mut en mee syömään, vaik ois ruokkis nyt. .-p

Keksin muuten loisto idean. .---D Mulla on perjantaina 2 vapaa tuntia aamulla, sit on kemiaa, ja sit olis enkkua, mutta se tunti menee joihinki vappupirskeisiin, eli tavallaan mul olis vaan yksi tunti koulua.Eikö ookkin ihan turhaa tulla kouluun yhden tunnin takia, mä jo isille vihjailin, että voisin olla perjantain kotona. .----D No okei, haluun lintsata sen kemian tunnin takia (kyllä mä kouluun voin dataamaan tulla. .---D) koska silloin me mennää labraan tekemään jotain kokeita. .--s Mä en halua mennä, koska..
  • inhoan labratöitä
  • mulla ei oo paria (=ketään, joka tekisi kaiken, ja mä kattelisin)
  • joutuisin siis yksin tekemään
  • ja mä en osaa:
  • sytyttää kaasupoltinta
  • käsitellä kemikaaleja läikuttämättä niitä ympäri luokkaa
  • ym
Joo, mahtavat perustelut.. .-D Mut eiköhän isi anna mun olla pois. .---> Se on niin reilu ja mukava, ja ymmärtää, että joskus on pakko lintsata. Vaikeat ja ikävät asiat on tietysti opittava kohtaamaan, eikä aina voi jättää niitä tekemättä, mutta kai nyt joskus saa huijata. .---D

Äärn, mun kengan nauha on auki! Just solmin sen vähän aikaa sitten, ja taas se on auki. .-( Pitäisi tehdä umppari varmaan. .--D Mua ärsyttää, en oo vielkään käyny hakee mun kaikkia kokeita... Ois vaan silloin heti pitäny, nyt ei tuu mitään. .---D En kehtaa mennä hakee niitä, ne opet kuitenki naurais, ku niin myöhään haen. .-< Oikeesti, kerran yks ope nauroi mulle, kun en saanut ovea auki. .'--D Tyhmää..

Joo, alkaa mennä taas vähän angstiksi, pitäis varmaan lopettaa ja kuluttaa energia läksyihin. .--D Mut ehtishän kotonaki.. .--3 Ei, kyllä nyt on mentävä! Mut... Ei mitään muttia! Jee, kivaa keskustella yksin. .-D Vois wilmassa käydä, en oo moneen päivään käyny siellä. .----D opet alkaa aina huomautella, jos ei käy siellä riittävän usein, ärsyjä. .-p No, ei siel ees ollu mitään tärkeää, vaan viesti teatteriretkestä, jonne mä en aio mennä. .-D Ärsyä, kun tää kone on ihan opettajan huoneen vieressä, ni ne opet kylää aina. .--D Ärsytää myös, että opotunnit alkaa pian, ja siinä varastetaan mun vapaatunteja!!! >.-( Ilkeää, viikon päästä tähän aikaan mulla ei ookkaan nyt vapaata, vaan joudun opotunnilla olla... Sit se alkaa kuitenki mäkättää mulle, kun meidän pitäsi käydä tetissä, tai paremminkin vierailemassa jossain yliopistossa tai jossain vastaavassa paikassa, mihin aikoo lukion jälkeen jatkaa, ja sen on oikeestaan pakko liittyä jatko suunnitelmiin. Mitenkäs minä, kun en yhtään tiedä, mitä lukion jälkeen teen, mihin voin mennä? En mihinkään? .-D Turhaa tommonen, tettiin meno. .-p  Joo, ja sit niistä opotunneista tekee kauheen myös se, et Hiltsu on samassa ryhmässä mun kaa. x---D Eii, kuitenki nolaan itteni sen edes tai jotain. .-< Tänää n muuten ruotsin tunnilla mulla ja Hiltsulla oli eräänlainen kohtaaminen. .--D Mentiin yhtä aikaa hakee luokan edestä tehtävä paperia. Huima kohtaus. x----) Hehhee, nyt kyllä meen tekee niitä läksyjä, vaikka mieluummin oisin kyl koneella. ,-s Noin puol tuntii aikaa tehä ennenku isi tulee hakee. .-) Sori angstaamiseni, pakko purkaa sitä johonkin. .---D Huomenna oon varmaan paremmalla mielellä kirjottelemassa. .--->

Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö kemian tunnilla tehtävistä kokeista (ei siis kirjallisista, vaan niistä toisista)
vaihtoehto 1: En, hyi, inhoon niit
vaihtoehto 2: Joo, ne on kivoi

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Ai, ai =( Mäkin haluisin aina lintsata tai jättää väliin kaikki epämiellyttävät jutut, niin kuin sinä tuon kemian labran. Ei kyllä aina kannata lintsailla tai livistää kaikista inhottavista "kokemuksista" tai jostain =D Muuten teet niin aina =D Sori, kun aloin tässä opastaan jotain elämänihmeitä =P Mutta onko tuo teatteriretki äikänkurssin järjestämä? Me mennään aina joka kurssilla äikässä teatteriin ja ne reissut on aina ihan huippuja! =)

Kasa kirjoitti...

En mä nyt ihan aina lintsaakkaan, mutta on kyllä alkanut jäädä tavaksi tuo 'tosi kauheista' asioista pois jääminen. .---D Pitäisi vaan rohkea olla, mutta en ole. .-< Joo, on se äikänkurssin juttuja, meillä ei niitä usein ookkaan. Teillä on niin kiva koulu, että erilaista toimintaa järjestää. .-D Viime vuonna oltiin koulun kanssa joku esitys kattomassa, mutta se oli niin tylsä, että jätän väliin tästä lähtien kaikki maksullisiin juttuihin osallistumiset, en halua turhuuteen käyttää rahojani. .-D (ja kuiteski käytän sit kaikkeen muuhun turhaan.....)