perjantai 8. huhtikuuta 2011

Ihan outoa...

...kirjottaa blogiin kotona. .-o Aina koulussa välkillä yleensä kirjottelen. .----D Hmmm.. ei mulla mitään erikoista asiaa ees ole, kattoo nyt, mitä tulee mieleen, kun tässä koneella häärin sen aikaa, että Fiku tulee koulusta. .-)


Kuuntelen tota nytten. .--3 Ihan kiva biisi silleen. .-D Äär, mun tekisi mieli mennä kattomaan Iloliemeen uusia kommentteja, mutta en viittii. Haluun yhtä aikaa Fikun kanssa mennä, koska sit on ihan tylsää, jos mä oon lukenu ne jo, ja Fiku yksin lukee. .--D



No jopas meni mössöksi hieno png-kuva. .-< En ees saanu keskitettyä sitä, vaikka oisin halunnu. .--p Yritin ettiä googlen kuvahausta (koska ne normi kuvat ois liian isoja) kuvaa osasta 44, joka ilmestyi eilen, joten hakusanaksi laitoin: "lc iloliemi bileet", ni sainkin kuvan Bilenappi-sedästä. x--D Jipii..

 Haha, ton Emptyn jälkeen arvoin hiirellä, minkä biisin kuuntelen, ni tuli joku tämmönen: Smashing Pumpkins Disarm video  (en viittii laittaa videota tähän, koska muuten niitä tulis ihan liikaa. .---D Ei yhtään hassumpi biisi silleen.. Miksi mä kirjotan koko ajan biibi, kun tarkoitan biisiä? .---D

Höhlä, tuntuu jotenkin tylsältä pelata noita vanhoja wii pelejä, kun haaveilen niistä uusista koko aika. .---D Äsken pelasin Mariokarttii, kun netti ei jostain syystä tominut. >.--( Onneksi se nyt kuiteski toimii, mä ehdin jo pelätä, että Ciessen sotasuunnitelma epäonnistuu. .---D Meillä oli sopimus, että mun pitäisi ilmestyä meseen hänen koulunsa loputtua, niin eihän se oisi onnistunut, jos netti ei toimis. .---D

Siinä tollanen random kuva, jonka löysin Mariokartista. .--D Toi Toadin (toi tatti) kalaauto on ihana. <3 Isi muuten eilen suostu tulee lukee niitä cdon.comin "sääntöjä", mut ei vielä mitää tilattu. >.-/ Pakko sen on suostua, sais halvemmalla netistä ku kaupasta, ja sitä paitti pitäisi mennä Hyvinkäälle, koska täältä kotikesosta ei löydy mitään. .--<

Heijjj, nyt mä vasta keksin, että voin mennä mun blogiin ja kuunnella siellä olevia biisejä, ni ei tarvii tota ihme musaa kuunnella. .--D Mulla on aina ongelmana, etten keksi kuunneltavaa, jos meen tubeen. .---D Ämppää en viittii kuunnella, säästelen kerrankin korviani. ,--) Uih, oli pakko jäädä kyläämään Allua Oahissa. <3 Pitkästä aikaa Allukin pääsee taas tunnisteisiin. .'--)


Voi että, mä haluisin tän ämpälle!! En vaan viittii lataa, koska siitä löytyy tubesta vaan hiljasia versioita, ja siit ei ois mitää intoo. .--< Ärsyttää, kun en ymmärrä Espanjaa (mitä tossa lauletaan (?)) Oha noi google kääntäjät, mutta ne kääntää ihan väärin, oon sen jo englantia kääntäessä huomannu. .-p Hei, nyt löysin vähän kovemman version.. ,--) On sekin vähän hiljanen, mut kovempi ainakin. .-) Täs on vaan taas yksi ongelma... Sama juttu kun Allun kanssa. .----D Fiku varmaan vähän ihmettelis tota biisiä... Eikä, nyt oisin löytäny TOSi kovan version, mut siinä laulettiin vaan osa. .--< heh, vois taas tietty salaa lataa. x--)

Awww, eiks toi Jacopo ookkin söpö. .---3 Fiku haukkuu sitä lissuksi tossa videossa. x-( Aina, kun Ismaelia kuuntelen tulee seuraavaksi Jacopo mieleen. .--> Pottu eilen yöllä oli taas bileet Fikun kanssa, kun Fiku vaan yhtäkkiä kysyy: Oliks se Jacopo Sarno vai Sarna? Sit vaan repeiltiin: Jacopo Saarna. .----D Ihan sika hauskaa meillä... .--p Viikonloppuna on muuten Fikulla isoskoulutuksesta valmistumis-jumalanpalvelus tai joku. .-D Että varokaa, se saattaa tulla teidän ripareille isoseks. .---D

Höö, olen tässä vaan istunu ikuisuuden, enkä keksi mitään kirjotettavaa. .--o Noni, Allun Suomi lähti soimaan. <333 Ihihiii, <3 Suuuoomi, feelin in my heaart forever. <3 Kello on puol kaksi, tunnin päästä Ciesse saapuu. <3 Jee. <3 Mä oon sekasin. .--D <3 Joka asian jälkeen sydän <3  Oho, sori, jäin kylää Allua vahingossa. <3 .----D

Joo, nyt on pakko keksiä jotain järkevämpää, tää menee ihan tyhmäksi muuten. .--D Ärsyä, kun pitää kumittaa tosta enkun kirjasta kaikki tedyt tehtävät. .-p Miksei ne vaan vois olla siinä, en mä kuitenkaan mitään opi, kun nään ne vanhat vastaukset joka tapauksessa siitä himmeellä. .----D Vois muuten käydä wilmas kattoo, oisko tullu numeroita kursseista. No lol, ei mitään uutta ollut siellä. .-p Heeii, mä meen Arcadee pelaa!! Jeah. x-) No ärrrn, en löydä peliä, mitä haluisin pelaa! .-< Noh, otin Drillerin, alkuun saan pärjätä sillä. .-D

Hyi, mua ällöttää kevät, koska aina lumien sulaessa hanasta tulee keltasta vettä. .--sss tai ei ny ihan keltasta, mut jotain tän väristä. .-c Sit meidän pitää juoda sitä ja kaikkea. .-s Kuitenkin jotain saastaista vettä, ja me saadaan joku tauti. .---D Hohhoijaa, en pääse tossa pelissä kolmos tasoa pidemmälle, kuolen koko aika. .--p Vois julkasta vaikka tän, ei kai tässä enää muuta... Maanantaina tulen taas kirjottelemaan. ,-----)

Ei kommentteja: