maanantai 11. huhtikuuta 2011

Kädet haisee...

kalalta. .--D Se johtuu siitä, että eilen olin pilkillä isin ja Fikun kanssa. Sit sen jälkeen laitoin kalasiin käsiin mun hanskat, joten se kalan haju meni sinne, ja nyt se on jälleen mun käsissä, kun käytin niitä samoja käsineitä aamulla. .-p Ei ne ny mitenkään järjettömän pahalta haise, että kyllä mä kesktän. .--D Siitä onkin aikaa, kun viimeksi oon ollut pilkillä.. Ehkä jotain 2 vuotta. Pienenä tykkäsin siitä ihan hirveesti, ja halusin aina isin mukaan .--D Isi on harrastanu kalastusta kauan, se käy kaikissa pilkkikilpailuissa ja semmosissa. .-D Joskus mäkin kävin niissä isin mukana, mut en enää. Rupesi tympimään, kun niissä on niin pitkä aika, joku 5 tuntia pitää istua ja hytistä siellä jäällä. .--s Tykkään enemmän olla ihan hetken, sillee, ettei ehi kylmettyä. .-D Mä kyllä menestyin siellä ihan hyvin, nuorten sarjassa oli mun lisäksi pari poikaa, ja mä aina voitin ne, ja sain kultamitalin. .----D Vaan kerran hävisin niille, mut oli kivaa aina, kun kaikki naureskeli niille pojille, kun ne ei tytölle pärjänny x--) Sit se kilpailujen järjestäjä hommasi ihan mua varten sinne palkintoja, esim. meikkejä ym. .----D Jes, noi oli kyllä mukavia aikoja. .-->
Kuka tunnistaa kuvassa olevan kalan? No, ahven se on. .-D Oon aika hyvin oppinu tuntemaan kalalajeja, paremmin ainaki ku Fiku. .-D Eilen aluksi, kun isi antoi pilkkivavan käteen, ni olin vähä, että hetkonen, miten tämä siima laskettiinkaan alas ym, mut keksin sit kyl nopeesti, vanhat taidot palasi. .-D Sit ei menny aikaakaan, kun jo ekan kalan kiskoin ylös. Fiku oli kateellinen, kun se ei saanut yhtä paljon kaloja. Sain yhteensä ehkä jotain 60 kalaa. .--D Isi vie ne yhen sen kaverin kissalle. Ihan tylsää, kun meillä ei oo kissaa. .--< Mummolassa oli, mutta sekin kuoli joskus viime vuonna. .'-< Ei se kyllä kovin innoissaan kaloista ollut, nirso. .-D Jaksoi syödä vaan osan, ja loput jätti syömättä. Vähän niin kuin minä, aina jää ruokaa yli. .--D

Jooh, vaihdetaan aihetta. .-D Mua ärsyttää, kun wilma ei toimi, ni en pääse kattoo, mitä mulla on! Tai tiedän, että mulla on ruotsia, mutta en tiedä missä luokassa se on. .--z Muistelen kyllä kerran kattoneeni, että mulla olisi siinä yhessä luokassa ruotsia, no, meen sit vaan sinne luokkaan, jos se on väärä, ni voivoi. .---D Mua ärsyttää, kun ruotsissa ja enkussa ope päättää istumajärjestyksen, ni saa pelätä, että kenen kammotuksen viereen joutuu. .-s Tai ihan muuten vaan pelkään joutuvani Hiltsun viereen, ja sit ois noloo, kun se sais tietää, että oon huono. .---D Muutenki aina oon ihan hermona, jos juodun samalle kurssille Hiltsun kanssa, en ymmärrä miksi.. Tai ehkä ymmärrän, mut.... .--D Apua, apua, mun maha ei tykkää jännittämisestä .-x Ihan yleensäkin inhoan uusien jaksojen ekoja tunteja, kun pitää juosta varaamaan hyvä paikka. .-D  No lol, mitä intoo olla ihan kauhuissaan jostain istumapaikasta, voi hyvänen aika.......

MITÄ IHMETTÄ?? Ihan tosta noin vaan menee näyttö pimeeksi .---o Kyllä se tuli sit melkeen heti takasin, mut säikähdin. .----D Luulin, että joku sähkökatkos tuli. .-D Onneksi tässä bloggerissa tää tallentaa nää kirjotukset, ni ei mene hukkaan. ,--) Vaikka eihän tässä mitään maailman tärkeitä edes ole kirjotettu. .-D

Wihii, eilen tehtiin tilaus cdon.comista. ,--) Isi suostui, jee. <3 Vaikka se sit oli ihan ärjynä koko illan, kun ne meiän ostokset maksoi yhteensä melkein 80 euroa. .--D Ei siinä tullut kuin pari wii peliä, Sims 3 ja Sing it ja sit Mikan levy, kun sai 50% alennuksella. .--D
No jopas oli haastavaa löytää tosta sen levystä kuva, ei millään googelsta meinannu löytyä. .-o Vaikka nykyään ladataankin melkeen kaikki musa vaan suoraan ämpälle youtubesta, ni onhan se ihan reilua maksaakin niistä. .-D Ongelmana vaan on, ettei kaikkea haluamaansa löydä kaupoista, ei ees tuolta cdon.comista. .-p
Awws, Mika on kyllä ihana. .--3 Mika on ollut tosi tärkeä mulle aika monessakin asiassa: Hän johdatti mut pois suomalaisen iskelmän fanituksesta, ja sen jälkeen en ole suomalaisen musiikin fanittamiseen palannut. .-D Hyi, mun mielestä suomessa tehdään huonoa musiikkia, asuisimpa jossain paremmassa maassa. .---D Mikan värikäs tyyli sai muakin kokeilemaan värejä, ja mun nykyinen pukeutumistyylikin on Mikan ansiota. .--> En nyt mitenkään ihan hirmu värikäs ole, mutta kuitenkin. .--D Joskus aikoja sitten loin itteni simssiin, ja Mikan mun mieheksi x--) Jes... Sit me saatiin 10 lasta, ja siitä alkoi Mikaliinien suvun leviäminen. .--D Mika Mikaliini. <3 Kuitenki kävi julmasti yhessä kohtaa, mun oli tarkoitus pitää meidät ikinuorina elämänlitkun avulla, mutta Mika meni kasvamaan ilman lupaa vanhukseksi. .--/ Sit kasvatin ittenikin. .-D Tällä hetkellä Mika on kuollut, vain minä elelen yksin siellä meidän pinkissä talossa. .'''--( Tai no, taisi siellä kotona vielä pari meidän lasta olla. .---D No jee, jäin taas menneitä tarinoimaan... .-D

Hei, taas tämä näyttö sammui itellään! .-o Minä en tykkää siitä yhtään. .-< En ymmärrä mitä on käyny, mutta alettuani käyttää vain yksiä huosuja, on farkut koko ajan valumassa. .-o Aiemmin pidin siis kaksia housuja päällekkäin talven kylmyyden vuoksi. Onko ne housut venyny, vai minä laihtunu talven aikana. .-o jopa nämä ahtaimmat housut tuntuu löllöiltä nyt. .-o En vyötäkään omistä (ja näissä ei oo ees vyölle paikkaa..) millä saisi huosut pysymään paikallaan. Tai omistan, mutta ne on rikki. .-s Apua, apua, 20 minan päästä alkaa ruotsin tunti, jännittää hirveesti. .---D Tää on tyhmää, mun maha alkaa kuitenki sit jutella kesken tunnin. .-s Se ei voi olla hetkeäkään hiljaa, sit saan koko ajan hävetä sen ääniä . x-/  Alan vaikka lopetella tältä erää, mutten vielä viittii julkasta, kattoo nyt, jos saapuisin toisellakin vapaatunnillani kirjoittelemaan. ,---)

---
Huomataan taas, miten järkevä olen. Juuri tuossa aiemmin sanoin, etten julkaise tätä, ja heti sitten julkasin .--p Että ajattelen tekemääni. .--D Tässä nyt olin ruotsin ja äikän tunneilla, eikä kyllä kuulosta kivalta, hirveästi kaikkia tehtäviä ym palautettavia asioita... Ja ou jee, miksi siinä käy aina niin, että kun minä toivon pääseväni eri ryhmään Hiltsun kanssa, niin tietenkin jouduin samaan. .-p Ei sentään ope ollut mua Hiltsun pariksi laittanut. .--D Ärsyä, jouduin Hiltsun eteen, oisin mieluummin takana, koska silloin voisi kylätä sitä... ,--) <3 LOL. .---D Toi ruotsin kurssi tuntuu muutenki kauheen rankalta, pitäisi monta kappaletta ehtiä käymään läpi ja kaikkea. .-p Lisäksi pidetään sana-ja verbikokeita, joiden pisteet tulee kokeen pisteiksi. Ihan hyvä silleen, mutta ärsyttää sitten, jos menee huonosti joku sanis. .--p Äikkä ei kuulosta yhtään mukavammalta, meidän pitää itseksemme lukea kirjasta jotain kirjallisuuden historia juttuja (Fikulla oli ne muuten äsken. .-D) 70 sivua! Sit niistä pidetään nippelitieto-koe, jota on aikaa tehdä 20 min. Kirja saa olla mukana, mutta ope sanoi, ettei siitä ole mitään hyötyä, jos ei ole lukenut, koska niitä kysymyksiä on paljon, ja ne sitten ovat aikeasti ihan nippelitietoa....... Että hurraa. Lukemista minulle. .-p Sit saatiin läksyksi äikästä, että pitää perehtyä johonkin runoon (ope jakoi kaikille erilaisia) ja huomenna ESITTÄÄ se luokan edessä. .--/ Eijei, hyiii, en halua. .--( Onneksi Hiltsu ei sentään ole siellä, niin ei tarvii hävetä niin paljon. En ymmärrä, miksi mua häiritsee, jos Hiltsu on samassa tilassa mun kanssa.. .-o Juu, mut onneksi se ope antoi mulle lyhkäsen runon (ryhmänohjaajani<3 tietää, etten viihdy yleisön edessä) joten sit vaan juoksen luokan eteen, luen sen runon äkkiä ja siinä menee joku puol minuuttia. .----D Ruotsistakin tuli läksyä, pitää suomentaa kappale. .-p Tää on niin hirveetä, vielä eilen itkin, että tylsää, kun ei oo mitään tekemistä, no nyt sitä tekemistä on, vähän liikaakin... Just kun tuli ne wii pelitkin tilattua, kun aateltiin, että nyt ei oo kiireitä, ni nyt niitä kyllä on. .--/ Noh, ei tämä itku tässä auta, hommista selviää, kun tekee ne. .--) Eiköhän tää ollut tässä tältä päivältä, voisin toisen vapaa tuntini kuluttaa läksyjen parissa, eipä sit kotona ole tiellä. .->

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Mäkin oon pienempänä pilkkinyt aika paljon kalasia iskän ja ukin kanssa =D Se oli oikeestaan ihan kivaa. Ja mulla on kanssa, tai meidän koko koulussa, on tuo sama ongelma aina jakson alkaessa: tääytyy sonneilla aina luokan ovesta täysiä sisään että pääsee edes kohtuu hyvälle paikalle istumaan =(

Kasa kirjoitti...

Jes. .---D Kivaahan se on, ärsyttää vaan, kun ne kalat on limasia, ja sotkeentuu joka paikka. .-p Jep, ärsyä, kohta menen rynnimään kemman luokkaan. .---D