torstai 31. maaliskuuta 2011

Musiikki piristää...

...aina. .-) Äsken ärsytti, kun meil oli bilsaa, ja tehtiin siellä tyhmiä kertaustehtäviä. Sit alko ruokavälkkä, ja minä ekana säntään koneelle kuulokkeet korvissa, ja heti tuli parempi mieli, jeejee. .--D


Mun piristys biisi. .-D <3 Toi tulee sika harvoin mun ämpältä, ni oon aina innoissani, kun se joskus sattuu tulemaan. .---D Awwss, JB:t on vielä "vauvoja" tos kuvasss <3

Mitäs sitte, koulussa oon tylsistyny. Eka äikäntunnilla tehtiin meiän lukemasta kirjasta sellanen kirjoitus. Sain kerrankin ajoissa kaiken sanottavani sanottua, ja ei tarvinnu ees keksiä mitään pidennyksiä, kun tuli sanamäärä täyteen. .-) En sit tiiä miten se meni, siitä piti selvitä, että on lukenut sen kirjan. Mä en oikeen pysyny siinä aina mukana, mut voivoi jos se ope ei usko. .-D Sit oli vapaa tunti, jonka kulutin lukemalla bilsaa... Huomenna koe, vielä jotaon 100 sivua lukematta.. .-o Oon n. 90 lukenu, tulee vähän hoppu. .-/ Huolettaa kyllä, miten käy, apuaaaa, en oo kunnolla varautunut tähän koeviikkoon. Noh, kuhan jotain yritän. Onneksi ei tällä viikolla oo muuta kuin tuo bilsa, ehtii sitte viikonloppuna lukea ne muut. .--)

Voi että ärsyttää, Rantavahdit loppuuuu! >.--/ Eilen tuli vika jakso. Julmaa, yksi mun suosikki ohjelmista. .-D
Awws, ihana kuva. <3 .-D Mun lemppari siellä oli Blake:



Mutta se julmimus lähti pois jo viime kaudella . .--//// Nyyhkis.. Kun se on niin suuri ilo, kun saa jättää jonkun kokeeseen lukemisen kesken, koska on hyvä syy (ohjelma). Mutta nyt ei oo mitään syytä, on vaan pakko opiskella, lol. >.-( Joo, ihan kauheeta joo. .----D

Nyt tässä sitten on tunti + vähän yli aikaa lukee kokeeseen ennen ku isi tulee hakee.. Mut enste on hankittava hupia koneelta, ei muuten onnistu. .--DDD Hohhoijaa, masentaa. No mikko, kohta se koeviikko on ohi, sit on enää yksi jakso koulua, ja sit lomaa!! 2 kuukautta, ei oo niin kamalaa. Kyllä se on. .-p Mutta tää menee taas kauheeksi angstiksi, voisin lopettaa tän kirjotuksen. Teen hetken jotain, ja sit lukemaan, ei mulla ookkaan ku jotain 80 sivua luettavaa, muistin väärin aluksi. .-D Mutta parempi niin.

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Koita jaksaa vain sen koeviikon kanssa. Mulle käy tosi usein just tollai, että en oo valmistautunut tarpeeksi, vaikka aina uuden jakson alussa vannotan kuinka teen läksyt tunnollisesti ja opiskelen aiheet heti etukäteen, ettei koeviikolle jää niin paljoa. Mutta tässä sitä taas ollaan: luen hätäsesti englantia huomiseen kokeeseen =)

Kasa kirjoitti...

Jep, vaikka kuinka vannoo ahkeroivansa se aina jotenkin unohtuu. .-D Muissa jaksoissa tänä vuonna oon vähän panostanu, mutta tää jäi jostain syystä laiskotteluksi. .---D Toivottavasti kokeesi meni hyvin. .-->