torstai 21. huhtikuuta 2011

Hmmm, en...

...keksi mitään "hauskoja" aloitussanoja. .--p Olen hyvällä mielellä, enää hetki äikkää, ja sit alkaa lomaa!!! Joo, huimaa, kun saa olla 2 päivää poissa kolusta, mut on se. .---D Sit ens viikkokin menee nopeesti, kun on vain 4 koulupäivää siinäkin. .---) Jos mulla ois kännykkä, voisin kattoo siitä, montako viikkoa on koulua jäljellä, mut unohin sen kotiin. .----o En oo kuin kerran unohtanu kännykän kotiin, ja tää oli sit toinen kerta. En mä kyllä ees tee sillä mitään koulussa, mut onhan se varalta oltava, jos isi vaikka ilmottaa kesken päivän, että on tultava bussilla tjms. Mun kännykkä laskutkin on ihan pieniä, varmaan jotain 2 euroo kuussa. .---D Tämä johtuupi siitä, että sosiaalinen elämäni on pääosin netissä, ja siellä on ilmasta (ellei sähkölaskuja ym. lasketa. .-D) vaihtaa kuulumisia.

Haha, kävin äsken kavereita.netissä, ja mun galluppiin on tullut yhteensä 92 vastausta!!!! .-0 Aika paljon. .--D Pyysin siinä porukkaa käyttämään yksisilmäsiä hymiöitä, mut ei kuin 25% innostuntu. .-/ Lisäksi vastasin yhen kaverikirjaan, kun sekin oli mulle laittanu. .--> Täs on linkki, jos kiinnostaa, mitä vastasin. .-D Ei siellä mitään ihmeellistä oo. En ees muista, näkyykö noi epärekisteröidyille. .---D

Hehheh, vältyin kirkoltakin niin kätsysti, että jäin vain istumaan yhelle penkille, enkä menny minnekään. .-D Jäi pari muutakin laiskaa koululle. .-D Kerran, kun mua ärsytti, että mun vapaa tunti menee yhteistilaisuuteen, ni menin vessaan piiloon. x-D Sit oli tyhmää, kun siellä on sellaset valot, jotka syttyy, kun joku liikkuu, ni ne aina sammuli. .-D Sit vaan luin viikon päästä olevaan ruotsin sanikseen, ni se ruotsin ope vaan kävelee siitä ohi, ja ihan hädissään: "eihän meillä tänään pitänyt olla verbikoetta?" "Ei." "Aa, hyvä. Mä jo luulin unohtaneeni jotakin". .-D Eikö sitä nyt saa alottaa ajoissa sanikseen lukemista? Mulla on niin hidas muisti, että on pakko alottaa ajoissa, muuten en ehi oppimaan kaikkea. .-p

Mutta pian jatkuu äikän tunti, voisin käydä vielä niistää ennen sitä. .-D Nenä vuotaa koko aika, ärsyäää. .--(  Sit se on ihan kipeekin, kun nää koulun paperit on nii karheita. .-/ Mutta nyt meen ja julkasen tän, täytyy tolla vapaatunnilla läksyjä tehdä, koska hirveesti opet antaa, vaikka on "loma". .-/ Joo, moikka. .-)

Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö mennä koulun kans kirkkoon?
vaihtoehto 1: En erityisemmin
vaihtoehto 2: On siel ihan mukavaa

4 kommenttia:

anna kirjoitti...

Meidänkin koulussa on karheat paperit =( Ja aina kun mulla on nuha, laitan jotain rasvaa iltaisin nenun alle, että se vaikuttaisi yön ajan, koska se tuntuu ällöltä ja yöllä sitä ei huomaa =D Ja näin nenu edes vähän paranee =)

Hunajainen kirjoitti...

Mullapa on kahden viikon pääsiäisloma, lälläslää .-D

Kyllä tuo gallupi minulla näkyy, luen sen kohta. Tuham tyttö, kiusata nyt avutonta opettajaa .-D

Ei ole nyt ole mitään kunnon sanottavaa.

//Koodisana: zesesterbi (Wåt?)
No se antoikin väärän, niin nyt se on untiod

honey kirjoitti...

nyt mua kiinnostaa sinä ihan kauheesti :D haluisin tietäää että käytkö mäntsälässä kumpaa ylä-astetta koska ainaki oon ymmärtäny että olisit ylä-asteella? ::D oikeesti tosi pelottavaa et voit olla kuka vaa.. :D

Kasa kirjoitti...

Täyty ihan lukee uusiksi toi kirjotus, olin ihan pihalla noitten kommenttien asioista. .--D

Anna: Mäkin mietin, että laittasko käsirasvaa nenulle (kun ei muuta ole) mut en sit laittanu kuiteskaan. .-D Fiku laittoi kerran kipeään nenäänsä huulirasvaa. x-) Mun nenukka alkaa onneksi olla kunnossa jo. .-)

Hunis: Miksi niin pitkä? .-o Epistä. .-( Minä tarvisin tummosia lomia. .-/ Mitä, en minä kiusannu..? .-o Vai puhuitko edes minusta? .-D Kiintoisa koodisana tosiaan. .-D Mun ei tähän tarvii kirjottaa koodia, vissiin kun oon tämän sivun ylläpitäjä. .-D

Honey: .-D Mä en oo ylä asteella, vaan lukiossa, mut mun sisko Fiku on Ehnroosilla (ja kyllä minäkin siellä pari vuotta sitten olin). Onhan se joo pelottavaa, mäkin ryhdyn nyt sua metsästämään. ,---D