torstai 14. huhtikuuta 2011

Nyt tulee...

...erilainen otsikko. .--D Eiliseen kirjoitukseen oli vahingossa tullut sama otsikko, mitä aiemminkin olin tehnyt. .---D Hunis huomautti asiasta. Oon muutenki kyllästyny tähän mun otsikointi tapaan, mutta ihan sama, on vaikea keksiä kirjoituksille otsikkoa, joka sopisi siihen, näiden sisältö on aika monipuolista. .----D

Ei tänäänkään mitään erikoista ole tapahtunut. Ruotsin tunnilla ei tehty mitään ihmeempiä, tehtäviä tarkistettiin pääosin. Hiltsu ei ollut tunnilla, kun se meni oppilaskunnankokoukseen. .--p Mä muuten äänestin Hiltsua sinne. x-) Sit nyt oon ruokavälkällä, me äikässä läksyt kanssa katottiin. Oli hirveetä, kun mentiin järjestyksessä, ja kaikkien piti sanoa oma mielipide. .--o Siis, oli eri aikakausilta kuvia, ja niistä piti valita hienoin ja rumin. Mua ärsyttää, kun se äikän ope sanoo mua aina Katariinaksi. .--p Se ei siis oo mun nimi. Samantapainen kylläkin. .--D Ja muutenki kaikki opet sanoo aina Katariinaksi, miksi ne ei voi muistaa... Kyllä toiset mukavat muistaa. .-->

Eikä, eilen kuunneltiin Fikun kans Jonas Brothers sekoitusta, ni sit sieltä vaan tuli tämmönen. Sit ihmeteltiin ja kateltiin sitä, ja tajuttiinpa jopa lopulta, että hei, tossahan on Joe ja Nick jb:stä!! .---D Ne on valeasuissa, tuhmat. >.--< Mutta kuitesti, toi on sitte jääny päähän, aamulla vaan laulettiin tota Fikun kanssa, kun vaatteita vaihdettiin. x--D Aamulla muuten väsytti ihan sikana, eikä kyllä mikään ihme, mentiin nukkuu vasta kahelta, eli 5 tunnin yöunet... Ei mahda mitään, ei ehdi aikasemmin nukkuu. .-p Meni vähän myöhään, kun Yun auttoi Fikua enkun läksyissä mesessä, ja jokainen tehtävä käytiin niin perusteellisesti läpi, koska Yun ei halunnut antaa suoraan vastauksia. .--D Mäkin jopa opin jotain (ehkä), vois hyödyntää niitä.. .--> Lisäksi vähän keskusteltiin eräästä henkilöstä........

Aij, mun jalat on kipeet, ne ei tykkää kävelystä. .--D Eilen bussi pysäkiltä kävelin kotii, viis kilsaa. Oli se silleen ihan kivaa, kuuntelin musaa, lauloin (x-D) ja pompin tyhmästi... Ärsyä oli vain, kun toinen kuuloke ei pysynyt millään korvassa, ja mun kaula paleltui, koska takissa on huono kaulus. .-/ Mut ei ainakaan vielä oo mitään kurkkukipua ollu, joten ehkä selvisin terveenä. Mä oon ollut tänä lukuvuonna hirveen vähä sairaana. .--o Vaan yhden kerran ihan alku syksystä, kun riehuin ulkona paljain jaloin liian pitkään. Mut muuten oon ollut terveenä. Viime vuonna muistan, että kauheen usein vuoti nenä ja ääni oli käheänä, niin ärsytti enkun ja ruotsin tunneilla, kun piti silti vastata, vaikka ei tullut mitään ääntä pihalle. .-( Lisäksi sain yskäkohtauksia, ne on ihan hirveitä. .---D Mulla taitaa vieläkin olla penaalissa pastilli, jonka ois saanu suuhun pantua, ni ois helpottanu. .--> Ääh, n. 5 minuttia äikän tunnin jatkumiseen. .--/ En jaksaisi, tylsää! No, se on vika tunti onneksi, sit on vapaatunti, jonka kulutan enkun tehtävien parissa + luen ruotsin verbikokeeseen. Oon opiskellut 1½ sivua, jälkellä vielä 2 sivua..... Rankkaa. .---D Onneksi se on vasta maanantaina, mutta oon huolissani, enkustakin saattaa ilmaantua sanakoe, ja missä välissä mä niihin molempiin ehdin lukea!! .-o Hohhoo, pitäisi varmaan pian lähteä kohti äikän luokaa, ope sanoi, että kaikkien on oltava siellä tasan 20 yli. .---D Joten enköhän mä tästä mene, ennen ku unohan. ..----D

Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö yskäkohtauksista?
vaihtoehto 1: No en, kuka tykkäis?
vaihtoehto 2: Joo <3

3 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Nimesi on Karoliina.

Minusta otsikointitapasi on juuri paras .-) Kuka on hiltsu? Minuakin on sanottu väärällä nimellä, se on ärsyttävää. Luin "rankkaa" sanan ranskaa .-D Sekalaienn kommu...

Odottelen uusia postauksia.

//Koodisana dismanc .-D

anna kirjoitti...

Hihii, mäkin tiesin oikean nimesi x) Teillä noi äikän tunnit ja kokeet on ihan erilaisia kuin meillä... Me ei käydä mitään kielioppijuttuja, kirjoitetaan vaan aineita ja esseitä. Mutta juu, toivottavasti et tuu kipeeksi. Ite ainakin oon ollu jo pariin kertaan niin kipeenä, ettei oikeesti lähe ees ääntä =s

Kasa kirjoitti...

Hunis: No, pitikö se nyt kaikille kertoa. .--D Ihan sama, tietäkööt kaikki kommenttisi lukijat sitten. .-D Hiltsu on yks tyyppi täällä mun koulussa. .--D Toi on mun ja Fikun keksimä salanimi sille. ,-) Jep, se on ärsyttävää. .-p Rankkaa ranskaa. .----D Kiva koodi sana, minullakin ne ovat aina mitä parhaimpia. .---D

Anna: Ei mikään yllätys ollutkaan. .---D No just joo, minäkin haluaisin enemmän esseiden kirjoittelua. .-o Tässä jaksossa niitä on tiedossa kai kaksi tai kolme, en enää muista. .-D Mäkin toivon, tänään on kyllä vähän sairas olo. .-<