tiistai 12. huhtikuuta 2011

Apuva, seuraava...

... tunti on kemiaa. .-p En yhtään oikeen tiiä, mitä siellä tehdään (vois kirjasta joo kattoa. .--D) yliskemia oli ihan vammaista, varsinkin, kun meille tuli uusi ope vanhan hyvän tilalle. >.-/ Äh, minulla riittää näitä ennäkkoluuloja vähän joka asiaa, just eilen Yunin kanssa keskustelimme mesessä Justin Bieberistä x-D ja Yun moitti minua, kun pilkkaan sitä vauvaa. .--D Mutta äkkiä tästä päivästä jotain pienta, ruokavälkkää on enää 15 minaa jäljellä. .-o

Ekana oli sitä äikkää. Ei niitä runoja onneksi tarvinnut yksin luokan eteen mennä esittämään, vaan mentiin kolmen hengen ryhmissä, ja sitten jokainen ryhmä luki omansa. Ihmettelen suuresti, mua ei jännitäänyt yhtään. .---o Enkä edes siinä esityksessä mokannut, jes. <3 Joo, ei mulla ollut kuin joku 6 säettä luettavana, että ei siinä oikein ehdi pahoja mokia tehdä. .--D Sit muuten sählin vähän äikän tunnilla, mutta ihan sama, mitä väliä. ,--) Sit seuraavaksi oli enkkua, sain parikseni yhden toisen, joka käy myös kurssin uudelleen. Eikä siellä nyt mitään ihmeellistä tehty, aika paljon piti parin kanssa lukea kaikkia tekstejä ääneen. Ei siinä silleen mitään, en vaan tykkää, kun en osaa lausua mitään. .-< Luen vaan, miten ne kirjotetaan, ja hyvin menee x-)

Sit tein ihan tyhmän huomion: aamulla, kun isi vei mua kouluun, ni näin yhden tyypin pyöräilevän. Sit lopulta saavuin koululle, ni se pyöräilijä oli siellä yhtä aikaa mun kanssa. .-o Kulkeeko meidän auto hitaasti, vai miten se ehti ennen mua koululle. .-o Se sama poika oli muuten mun "ryhmässä" enkun tunnilla, kun tehtiin semosta tyhmää juttua. Se auttoi mua ja sitä toista suomentamaan, koska me ei ymmärretty. x-pp Ääks, 5 minaa tunnin alkuun. .--S Onneksi toi on sit vika tunti, ja mulla loppuu sit koulu! Enkun läksyt jos sais tehtyä, se ope antoi ihan sika paljon läksyä huomiselle. .-( Joo, moiks.

---
Kemian tunnin jälkeen: Juuh, nyt on sit koulu loppu. .--) Isi tulee hakee vasta kolmelta, joten pari tuntia tässä on aikaa.. Ei toi kemia mitenkään niin kauheelta kuulostanut, tehdään kuulemma vähän kokeita, ja suurimmaksi osaksi teoriaa. .--) Jes, just sellasta, mistä minä tykkään. ,-) <3 Hyi, mua ärsyttää toi uusi tulostin (vanha hajos. .--D) aina, kun joku tulostaa tulee hirvee musteen haju. .-p Kanttis varmaankin vaihtaa konetta, jos niin häirii. .'--D Hihi, Jeesus käveli ohi. <33 .--D Viime jaksossakin tiistaina, kun mulla oli vapaa tunti, Jeesus ramppasi tässä koko ajan. .---D Hahah. Päätin just, että seuraava biisi, joka mun ämpältä tulee, laitan sen tähän. .--D Ja se on...: Äääh, en mä voikkaan laittaa, en tiedä tän nimeä. .--< .---D tiedän, että Tää on Nick Jonasin levyltä, mutten tiiä mikä niistä, en oo nimiä ulkoa ehtiny oppia. .---D No, seuraavan biisin saatte:


En ole varma onko hyvä versio, en edelleenkään koulun koneella kuuntele. .--D Ei oo mikään lempilaulu, jääny vaan ämpälle, kun Fiku latasi. .-D

 Jeesus kylää mua. .---o !! Jeesuksella on kengännauha auki. .-D Jeesuksella on taas se pinkki vihko kädessä. <3 Miksi mä kerron tämän teille?? .---D Jeesus kävi vaihtaa ulkovaatteet, ja nyt se lähtee poiiiis. .---(((( Höh. >.-( Minä meen vaikka piakkoin tästä tekee enkun läksyjä, ne on huomiselle. .-/ Heips vaan, huomenna sitten taas kirjottelemaan. ,--)

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Olipas pitkä kirjoitus =D Olisin kyllä hajonnut (naurusta tai surusta) jos olisit laittanut tunnisteidesi joukkoon myös Bieberin =3

Kasa kirjoitti...

Pitkä? Sanoitko vitsinä, vai oikesti. .--D Tämä oli huomattavasti lyhyempi kuin yleensä. .---D No jep, Biebsu ei minun tunnisteisiin pääse, muuten joku vielä luulee, että fanitan sitä vauvaa.. .-p .-----D