keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Ihan outoa...

...olla näin lyhyt. .--D Laitoin "kesäkengät" jalkaan, ja näissä ei oo korkoa, niin ku talvikengissä, ni kummastelin, että onko tätä kone pöytää nostettu, kun se oli niiin ylhäällä. .---D Mutta nähtävästi vika olikin minussa itsessäni. .---D On kyllä ihmeellistä, miten kenkien vaihtamisen myötä olo on paljon kesäisempi. <3 Eihän tätä  koulua enää paljoa olekaan ennen lomaa. .--> Ootan kyllä lomaa, ah. <3

Mua ärsyttää, kun kaikki (tai kaikki ja kaikki, pari vaan. .--D) valittaa Iloliemeen, kun kuvat ei näy, ja luulee, että se on minun vika. Eikö ne ihmiset osaa lukea, siinä sanoo, että Photis tekee jotain päivitystä, ja kuvat palaavat pian, ei se ole minusta kiinni!! Tai tavallaan on, voisin han mä tehdä toisen tunnuksen ja ladata kuvat sinne, mutta ei oikein innosta, eikä sekään välttis auttais, nyt ei nimittäin oo vika liikakatselussa, mikä viimeksi oli vikana, ja useimmilla on toi sama vika kuin minulla.. Ihan yleensäkin ärsyttää, että ihmiset huomauttaa asiasta, mitä ne ei vaan omaa huolimattomuuttaan ole huomanneet. .-p Että sellaista,,,

Huoh, en jaksaisi ruotsintuntia... Meillä on siellä tehtäviä, että on jotain ruotsalaisia kirjailijoiden, näytteliöiden ym nimiä, ja sitten ne pitäisi yhdestää oikein, esim. Prinsessa Victoria. Ni en minä tiedä mitään ruotsalaisia henkilöitä, en oo kuullutkaan niistä osasta!! Sit se opekin tuli siihen viereen nauraa, että kyllä sinä nyt tuon tiedät, vaikkei mulla ollu mitään hajua, mikä se on. >.-/ Ois tehny mieli huutaa, että minä en ole mikään ruotsifani, joka tietää kaikki sen maan "kuuluisat" henkilöt. .-p En kyl ois kehannu, Hiltsuki oli siel. .----D Sit ärsytti, kun jumitin sen tehtävän kanssa ihan sika kauan, ni kaikki sai jo ne tehtävät tehtyä, ja mä oon vasta ihan alussa! Ihan varmana aletaa ruokkiksen jälkeen tarkistaa, ja mä en oo ees tehny, ja me mennää järjestyksessä, ni kiva, kun en voi tietää niitä, ku en oo ehtiny tekee.!! Mä oon muutenki hirveen hidas kaikessa, mulla menee ihan sika kauan läksyissä, jos teen ne huolella. Eilenkin joskus 5 alotin läksyjä, enkä saanut kaikkea tehtyä ennen salkkareitakaa. .-p Ärsyttävää olla hidasälynen... .----p

No jes, angsti painotteinen merkintä.  .----D
Oih, tulee ämpältä. <33 Ootan hirveesti, että ne meidän cdon.comista tilatut jutut tulee! Siinä Sing itissä on toi biisi laulettavaksi. <33 Jee. <3 .-) Voi nyyhky, ruotsin tunti jatkuu 5 minan päästä... Ärsyä. ärsyä, ärsyä olla niin hidas. .--p No sit oikeesti vaan sanon, etten tiedä, voikunpa me ei tarkistettais niitä vielä, mieluummin tulisi läksyksi, ni ois aikaa sit kotona tehdä. .-p Fikul on taas jotain isosjuttuja, ni joudun mennä bussilla kotiin, ja kävellä 5 km. .-p Toivottavasti ne tiet on kuivat, nää kesäkengät menee ihan heti läpi. .-s Muuten oisin talvikengät ottanu, mutta niistä tulee rakkoja pitkään kävellessä. Ohhoh, eilen sain mun matikan kokeen, ja siitä oli oikesti tullu 7!!! Tai 7-, mut siis seiska, paras, minkä ooon matikasta saanu lukios!! Oh, olenpa hyvä. .--D Ja säälipisteilläkin oli osuutensa... Äh, pitää mennä sinne tunnille, moikkkkaa. .--)

Kysymys lukijoille:
Ootko tilannu cdon.comista joskus?
vaihtoehto 1: joo
vaihtoehto 2: en

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei kannata odottaaa noita cdon.comin tilauksia vielä. Kestää joku noin 3-5 päivää että ne kaivaa ne varastosta ja lähettää matkaan. Sähköpostiin tulee ilmoitus silloin. Sit kestää vielä, ootin muistaakseni 1-2 viikkoa. Ne on voineet nopeutua, mutta noin se oli(kai?) kun minä tilasin pelejä ,-)

Hunajainen kirjoitti...

Tyhmä Ruotsi, se on tylsä maa joka on ihan samanlainen kuin Suomi. En tajua, miksi sitä opetetaan kouluissa, kun suomikin on jo niin pieni kieli... Siis voisi opetella jotain isoa kieltä, esim. hindua (no ei .-D) toisen minikielen sijaan.

Kaksi Ihan outoa... kirjoitusta!

Kasa kirjoitti...

Ciesse: No hyi. .-o Mä kun uskoin siihen, ku siellä luki jotain "toimitusaika 2-5 ark.päivää. .-p Eilen siellä luki, että "postitettu", mut siitä pitäs tulla isille tekstari tai joku. .--D Mut ilmeisesti ne on jo matkalla tänne pusikkokeson postiin. .---D Toivon todella, ettei kestä kahta viikkoa. .--o Pahus, kun en tiiä isin sähköpostia, voisin mennä kattoo sieltä.. Heei, käy vastaamassa mun uuteen galluppiin kavereita.netissä!!

Hunis: Niinpä, samanlainen nolo maa. .---D Ihan turha kieli, minä en ainakaan aio hyödyntää sitä missään. .-D Joo, ja kirjottaakin sen ajattelin... .-D Voitais jotain kiinaa vaikka opetella, tosin se ois varmaan vaikeeta. .--p Oho, täytyisi keksiä monipuolisemmin nimiä kirjotuksille. x--D