torstai 7. huhtikuuta 2011

No höh...

...kukaan ei ole kommentoinut eiliseen blogimerkintääni. .-< Ei sillä kyllä oo ees väliä, kirjottaisin silti, vaikkei kukaan kommentoisi. .---D Oon vaan tottunut kommentteihin, kun niitä on viime päivien aikana sadellut. .--3 Hehhee. .--D

Nyt on kyllä niin ihanaa kuin olla voi. <3333 Koeviikko on mun osalta ohi!! <3 Saan huomisenkin vapaaksi, koska mulla ei oo koetta, ja se ryhmänohjaajakin antoi luvan jäädä kotiin huomenna, ettei sellasen pikku jutun takia tarvii kouluun tulla. .--) Se on kyllä mukava, aina välillä antaa ryhmänohjaajan tunneilla karkkia. .--D Äikän koekin meni varmaan ihan hyvin. Ärsyttää vaan, kun siinä kysyttiin termejä, ja meidän oli pitänyt tehdä sellainen termilista kokeeseen luvun helpottamiseksi, ni sit en tienny, että sen sai ottaa kokeeseen mukaan. .--o Mua ärsyttää, jätin just ne termit opettelematta, kun niitä muita lisähommia eilen tein, ni eipä ollut sitä termilistaa mukana. .--/ Muttenkin osasin ne termit huonosti, pahus... Mut sit kielioppi meni kai ihan hyvin, jokaiseen pilkunviilaus kohtaankin sain perustelut keksittyä. .--D Aine kirjotuksessa kirjotin vastauksen yhen hepun kolumniin. Se oli kivaa, siinä puhuttiin simssistä!! Se kolumnin kirjoittaja valitti, ettei simssistä ole virtuaalikasvattajaksi, niin minä väitin siinä vastaan, että onpahan! Oon oikeesti oppinut simssin avulla kaikkea, bilsan perintöjuttuja, sisustamista ja talojen suunnittelua ja kirjoittamisessakin olen nykyään parempi alettua tekemään tarinoita nettiin. .-> Että on simssistä hyötyä!! Wilmassa lukee edelleen, että matikan kokeesta ois tullu 7... Näin sen open tänään, mutten kehannu mennä hakee koetta. .----D Haen sit joskus, tai ootan, että se vie ne kokeet ryhmänohjaajalle, ja sit silloin saan sen. ,-)

Eikä, tähän väliin yksi tyhmä video, jolle me Fikun kanssa eilen repeiltiin myöhään yöllä. x--D
Ihan sairaan hauskaa meillä. x--) Jotta ton videon "juonen" ymmärtää pitää kuunnella Justin Bieberin Baby, en viittii tänne sitä laittaa, koska en fanita sitä vauvaa. .-p Pakostikin sitä on tullut kuultua jostain radiosta, eikä se nyt niiin hirveä ole, että pitäsi kanavaa vaihtaa. .--D Mua vaan ärsyttää toi, koska se on vienyt Jonas Brotherssin "JB" lyhenteen. >.---/ Nykyään ne lyhennetään "JoBros" tai jotenki, en ees muista, kun käytän aina jb:tä. .--D Mut kuitesti, Jonasit oli ensin, ja sit niiden lyhenteen tulee tollanen vauva vaan varastamaan. >,--( Ja on mulla toinenkin syy vihata tota Bieberii: Kun katottii voicee, ni sit tuli just se Baby -kappale, ni telkkari yhtäkkiä vaan sammui, eikä mennyt enää päälle!! ,--0 Sit piti uus ostaa.. Ni aateltiin, että se oli ton syytä. .---D Mutta kuitenkin... täytyy olla ihan sairaan hauskaa, kun tommosen videon on tehny. x--D

Hmm, mun pitäisi varmaan mennä vastaamaan niihin Iloliemen kommentteihin, koska osan julkaisu riippuu enää niistä. .--D Osa on jo 2 päivää kohta ollu valmiina, mutta kun en ole kommentteihin ehtinyt vastata, on se aina viivästynyt.. .-p Tänään kyllä aion vastata niihin, nyt ei ole mikään koe häiritsemässä. .---D Heps, mäpä katsonkin mun ens jakson lukkarin!

ma               ti                 ke                 to                  pe
-                  ai                 ke                 -                    -
ru                en                en                 ru                   -
ai                 ke                ru                ai                    ke
-                     -                  -               -                     en

Siinä nyt aivan mahtavan hieno ja vinksahtanut lukkarini. .--D Ihanan paljon vapaatunteja vikoilla tunneilla <333 Ja mukvasti noita vain kahden tunnin päiviäkin. .--> Aika tylsät aineet vaan, se on kurjaa. .-< En pidä kielistä enkä kemmastakaan. .-s Hyi. Mutta minä menen vastailemaan niihin Iloliemen kommentteihin, että varmasti ehdin! Heh, pari tuntia aikaa, on kyllä kumma, jos ei siinä ajassa ehdi. .----D

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Okei tehdääs sotasuunnitelma, kun sulla on perjantaina vapaapäivä. Mä pääsen koulusta klo 14 ja kotimatka kestää bussilla noin puolituntia ja pyörällä suunnilleen 25 minuuttia. Eli koneelle pääsen noin 14.30-14.40. Ole silloin mesessä valmiina, jos haluut jutella mun kaa. Voin antaa sinulle Allu-ideani! .-D

honey kirjoitti...

vähä reps toi video xD

Kasa kirjoitti...

Ciesse: Haha. .-D Varmaankin olen mesessä silloin, ellei kone ala sekoilla. .-p Haluan kuulla Allu-ideasi!! <3

Honey: Niinpä. .--DDD