keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Kesti kauheen...

...kauan vastata edellisen kirjotuksen kommentteihin, meni yli puolet ruokavälkästä. .-----D Joten tästä tulee pika kirjoitus, tai sit jatkan myöhemmin, jos jää pahasti asiat kesken. Mulla on joku keskiviikon ongelma: aina silloin multa tippuu kumi lattialle tunnilla. .---D Viime viikolla enkun tunnilla, ja nyt äsken ruotsin tunnilla mun leppiskumi lensi aika kauniisti keskelle tyhjää lattiaa. En kehannu mennä nostaa sitä, kun se vieri sen verran kauas, ja sit kun lähettii syömään ihmiset tallo sen päälle. .---< Mut sain palautettuani sen penaaliini, nyt saa kyllä pysyäkin siellä, en halua enää heitellä kumeja vahingossa ympäri luokkaa. .---D

Aarg, munnenä vuotaa... .--/ Sika ärsyä, kun joudun koko aika niiskuttamaan. Mä niin inhoan tällästä kipeena olemista, mieluummin oisin silleen kunnolla, et sais kotona olla, tämmönen pieni nuha ei oo riittävä peruste jäädä kotiin isin mielestä. .--/ No ihan sama, tartutanpa pöpöjäni kaikille hehheh. .--D Oon pahis, toivon aika useinkin ilkeitä asioita toisille, varsinkin inhottaville tyypeille...

Njaah, huomenna mulla on vapaa tunti ekalla tunnilla, ja silloin on pääsiäiskirkko. Arvatkaa, oonko menossa. .---D Hengaan vaikka kesossa tai jossain, ei mitkään kirkot kiinnosta....

---
Yh, ruotsin tunnilla oli vammaista. .-p Ensin pelattii sellasta peliä, ja mä en ymmärtyäny yhtään mitään, mitä siinä piti tehdä. .----D Sit sen pelin jälkeen tehtiin ihan tyhmiä tehtäviä, ja ne, mitä ei ehtiny tehdä tuli läksyksi. .--( Mä en saanu yhtään mitään niihin aikaan, ne oli sellasia tehtäviä, että lue teksti, ja täydennä sanoihin puuttuvat kirjaimet ja suomenna. Oli esim. för---- ni en minä keksi ainakaa, mikä sana ton pitäs olla. .--o Katoin sen teemasanastonkin läpi, mutten löytäny. .-( Ärsytä, noi on vielä huomiselle ja en jaksaisi millään, päätäkin särkee nyt vähän ja mun korvat on lukossa, ja ärsyttää, kun joudun kuunnella musaa täysillä, jotta kuulis jotain. Ja korvat rasittuu vaan entistä enemmän. Mul on aika nuhaaikaan korvat lukossa, aattelen, että sinne on menny räkää, ja siksi kuulee huonosti. .---D Hohhh.

Ääh, milloin se Ciesse saapuu! Eilen sovittiin, että ilmestytään meseen klo 1 aikoihin, koska meil molemmilla loppuu koulu sitä aikaa. Mul ei oo aikaa olla koko päivää koneella, täytyisi niitä läksyjä yrittää tehdä... KÖKKÖ, mulla oli vielä äikänläksykin tekemättä. ...... Ehkä mun ois paras mennä nyt, sori Ciesse, saatan kyllä ehtiä konelle vielä ennen kolmea, mutta tuskin. .--(

Kysymys lukijoille:
Lentääkö sulla tavarat pulpetilta?
vaihtoehto 1: Joo, ihan kuin kumeillani olisi siivet
vaihtoehto 2: Ei oo tapana heitellä kamoja mihkään

5 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

"Yh, ruotsin tunnilla oli vammaista. .-p "

Jatkan Ruotsi-on-masentava teemalla .-D

Pääsiäiskirkot ja kaikki kirkot on tylsiä, mä alan aina jotain pyörimään, ja sitten kaikki raivostuu siitä >_< En tajua, eikö aikuisia muka ikinä sapeta kirkkojuttujen pituus?

Kumit on tosi tyhmiä .-P

Jooh, ja tuli vaan mieleen, että mitä opiskelet/aiot opiskella...? (Siis yliopistossa)

//Avainsana: Kesto

Kasa kirjoitti...

Jep, ruotsi masentaa. .---D No niin, en kyllä ymmärrä, mikä into on käydä kirkossa. .-D On siellä välillä ollut kivaakin, mutta... Jep, kumit on vammasia. .---D Minulla ei ole hajuakaan, mitä lukion jälkeen aion tehdä. .----D Minua ei kiinnosta mikään, enkä edes ole erityisen hyvä missään. .-p Lukioon tulin siksi, että saisin lisää miettimis aikaa ammatille. .----D Haha, kesto. .-D

honey kirjoitti...

ite olin siellä kirkossa tnä.. meinasin nukahtaa, sit havahduin ku muut rupes hoilaa jotain virttä xD

anna kirjoitti...

Millainen ruotsin kirja sinulla on? Onko se sitä magnet -sarjaa? Jos on, niin voin katsoa oonko ite tehnyt kyseisen tehtävän ja antaa sulle vastauksia, jos kiinnostaa =D Aika turha kommentti tämä, mutta tulipa nyt jotain sanottua =)

Kasa kirjoitti...

Honey: Jeah. .-D Ite aattelin jättää sen kirkon väliin, meen vaikka vessaan piiloon. x-DD

Anna: Mun ruotsin kirja on Galleri sarjaa. .-p Ois kyllä ollut kivaa saada vastauksia. .--D Mut sain niitä onneksi vähän tehtyä, kohta pitäisi jatkaa, ruotsia heti kirkon jälkeen. .---D