tiistai 5. huhtikuuta 2011

Jeesus on...

...täällä! .--D Mun koulussa on yksi ope, joka näyttää Jeesukselta, ni kutsutaan sitä Fikun kanssa sillä nimellä. .--D Se ei kyllä näytä enää kovin jeesusmaiselta, koska värsjäsi hiuksensa. .-p No, nyt tuli sitten mieleen juttu Nick-pojasta. .--D Hän on s-marketissa töissä, ja kutsumme häntä Nick-pojaksi, koska se näyttää ihan Nick Jonasilta. .----D Tai, no, ei kyllä oo enää aikohin näyttänyt, mokoma meni värjäämään hiukset ensin blondiksi ja nyt ne on ruskeet. >.--p
Tommonen on se real Nick. <3 Ois mulla kuva siitä Nick-pojastakin, mutten ehkä kehtaa laittaa tänne. .-DDD Mitähän sekin ajattelis, kun sattuisi näkemään kuvansa mun blogissa. .---D Tuskinpa se tätä lukee, mutmut... Kerran säälittävinä Fikun kanssa yritettiin ettiä netistä jotain Nick-pojasta, eikä tiedetty sen nime, ni laitettii googleen: "s-makert m******* nick poika" .----D voitte varmaan arvata, ettei toi haku oikein tuottanut tulosta.. x-D Voi hitsi, äsken laitoin kuvahakuun sen Jeesuksen oikeen nimen, ni se ope käveli tästä ohi .---DDDD Toivottavasti ei nähny, millä sivulla olin. x--D Eikä... Onneks Jeesus ei opeta mua. .-D Jeesuksella oli kädessä pinkki vihko. <3 Vähän niinku mun blogi. .-D Joo hehheh, mulla oli vielä Nick-pojastakin asiaa.. Nii, ollaan opetettu isiä menemään (pääsee isi taas tunnisteisiin, niin saa Antti naureskella ,--)) ässässä Nick-pojan kassalle. Sit kun nähtii Nick-poika ekaa kertaa hiukset värjänneenä, ni ei tunnistettu sitä!! .--D Sitten kun autoon käveltiin, niin isi vaan kysyi: kuikas se Nick-poika oli niin erinäköinen, eikö se ollut ajanut partaa?" ni me vaa Fikun kanssa: "Sokea! Se oli värjänny hiukset!!!" .--D Sit isi vaan nauroi ihan hulluna, ja sen nauru kuulostaa sika tyhmältä, ni hävettiin siinä. .--<

Huhhuijaa, oon tätä kirjottanut tosi kauan, missäs välissä mä kokeeseen kerkiin lukea? .-D Tän päivänen matikan koe ei menny mitenkään parhaasti... .-p Alkuun, kun sain sen paperin luulin osaavani, ja mielestäni ihan hyvinkin niitä tehtäviä sain tehtyä, mutta kokeen palauttamisen jälkeen ope antoi vastauspaperin niin.... Taisin saada vaan yhden tehtävän täysin oikein. .-p Toi ope antaa kyllä helposti säälipisteitä, mutta en tiedä riittääkö ne. .-< Äääh, ärsyttää sikana, miksi osaan matikkaa niin huonosti? Mutta matikka menee paremmin kuin enkku, joten ei ole muuta vaihtoehtoa. .-p Ens jaksossa on muuten enkkua, käyn kolmos kurssin uusiksi.. .-D Just sain isiltä viestin, että auto on sen verran kunnossa, että päästään ostamaan mulle kirjoja ens jaksoa varten. En tarviikkaan muuta kuin äikän kurssivihkon ja ruotsin kirjan, enkku on jo valmiina, ja Seppo lupasi myydä kemian kirjansa halvalla. .--D Kirjojen osto on kyllä niin ärsyttävää, joku mua inhottaa siinä hommassa.. .-p Tai no, enhän mä ees tee siinä mitään, ensin annan vaan myyjälle lapun, jossa lukee kirjat mitä tarvii, sit se ettii ne, ja isi maksaa. .-D Huomenna olisi siis se filosofian koe.. Kerran koealueen läpi käytyäni muistiin jäi jotain, mutta täytyy tänään sit kaikkea ulkoaopeteltavaa harjotella, niin kuin niitä jotain käsitteitä ym.

Höhhöö, alkaa ajatukset loppua, ehkä lopetan tän kirjotuksenki. .-s Ois joo ihan hyvä niihin kokeisiin lukea, mutta se on vaan niin potun tylsää! Mutta pakko niin vaan on tehdä, jos en halua uusintakuulusteluun, se vasta inhottavaa onkin. .--s Hyihyi, minäpä ehdin hetken lukea, sit täytyy lähteä sinne kirjakauppaan... joo.

ps. Anna-Aijca, olethan huomannut, mitä nimeä sinusta käytän blogissani? ,-D

3 kommenttia:

anna kirjoitti...

Joo huomasin sen! =D Mutta ei se mitään, Anttihan olisi oikea nimeni jos olisin syntynyt pojaksi =) Mitä ainetta tuo Jeesus opettaja oikein opettaa? (vai missasinko sen kohdan, kun luin aika nopeasti) =3

Anonyymi kirjoitti...

Toi Jeesus juttu tuli aika sopivasti, tänään oli uskontoa. Saatiin kokeet, sain 9 ½! En löytäny mun ussanvihkoa, joten tein ne hissanvihkoon. Mun iskä on töissä S matket V*******lla ja äiti Sale L***********lla.

Kasa kirjoitti...

Anna: Hehe. .--D Jeesus opettaa enkkua 4. kurssilta eteenpäin, mutta koska tänä vuonna käyn/kävin uusiksi noi kurssit 1-3, niin en päässyt Jeesuksen tunneille. .-p Aiemmin toi Jeesus oli mun yläasteella opena, mut en silloinkaan ollut sen opetuksessa.. Mutta ehkä ensi vuonna sitten... .-DD

Ciesse: Hehheh, hyvä Jeesus. <3 Saitpas hyvän numeron, oooh. .--D Hissahan on melkein sama kuin ussa, ihan hyvin hissan vihkoon voi ussan läksyt tehdä. ,--) Hehhee ****. .-)