torstai 12. syyskuuta 2013

Yksi turha...

...reissu lisää kodin ja koulun välillä. Mä kipitin kiireellä aiemmin sovittuun opotapaamiseen, kun mulla on lukion käyneenä mahdollisuus hyväksilukea jotain täällä käytäviä kursseja, joten miksen hyödyntäisi tilannetta (ja saisi vapaatunteja <23) kun kerran siihen on mahdollisuus. Olin aiemmin laittanut opolle pari kysymystä aiheeseen liittyen, ni se nyt sit kutsui mut oikein paikan päälle kattomaan niitä juttuja. Lähinnä oisin halunnu tietää, tuleeko hyväksilukunumerot keskiarvon vai jonkun tietyn kurssin mukaan, mutta enpä ainakaan voisi mokata, jos opon kanssa yhdessä täyttää ne paperit. Noh, mä sit en tietenkään järkevänä ollut ottanut mukaani lukion todistusta, joka tohon hommaan olisi tarvittu. .-P Mulla oli vaan lista käymistäni kursseista ja niiden numerot, mutta sen kanssa ei kuulemma voi mitään tehdä, kun se ei ole virallinen. Mahtavinta tässä on sitten se, että ne todistukset on siellä toisessa kodissa, elikkä taitaa taas tulla viikonloppureissu kotiin. Ihan kivaahan se on, Fikua sit varmaan vaan häiriköin kun sen pitäisi saada yo-kokeisiin luettua.. .-D Ja typeränä pidän jollakin tasolla mahdollisena sitä, että se hyvännäköinen konduktööri olisi tälläkin viikolla vuorossa.. <23
















































Puhhuh, juuri ja juuri sain tuon kuvan mahtumaan. .-D Pitäisi tehdä pienempiä kuvia, mutta ei sitä tehdessä tajua... Piti nyt sit katella toka Alfred-levy loppuun, jotta on taas tuomisia Fikua varten. .-D Mä oonkin kerenny kattoa aika monta jaksoa sitten viimeisimmän katselukokemuskirjoituksen jälkeen. .-D Noista jaksoista mulla onkin kivoja muistoja! Toi taikalamppu-hommeli oli eka Alfred-jakso joka meillä on nauhalla. Jostain syystä noita jaksoja on tosi kummasti nauhotettu ja melkein joka toinen jakso puuttui. Tästäkös me Fikun kanssa pahastuttiin ja löydettiin onneksi tubesta puuttuvia jaksoja, joten ei jäänyt juonet häiritsevästi vajaiksi. .-D Sit samana päivänä löydettiin myös tämä video. Ai että se oli hyvä päivä. .-D <23 Shakki kuningatar -jaksot mä puolestaan muistan siitä, kun niitä helpottuneena kateltiin mun nykyisen koulun pääsykokeesta palattuani. .-D Valitinko mä joskus, ettei noista jaksoista löydy tarpeeksi kuvia? No nyt ainakin löytyi, piti karsia paljon. .-D Nyt mä oonkin sit kattonut jo ekasta kaudesta puolet, oho. .-o

Jaha, mun ei varmaan enää auta pakoilla niiden ohjelmointitehtävien kanssa, hommiin olisi ryhdyttävä.. Netistä löysin jotain lisäohjeita aiheeseen liittyen, katotaan onko niistä apua. .-) Ja sit jos en osaa ni voivoi, ope lupasi, että kurssin läpipääsyyn riittää, että on yrittänyt jotain ja ollut paikalla. .-D No juu, ensi viikkoon menee ennen kuin kuulette minusta seuraavan kerran. Varmaan ihan hyvä, mä nimittäin oon tän kuun aikana blogannut enemmän kuin minkään muun kuukauden aikana tänä vuonna, eikä vielä olla edes puolessa välissä. .-D Juu, heips!


Kysymys lukijoille:
Tykkäätkö shakista?
Vaihtoehto 1: Joo!
Vaihtoehto 2: En.

Ei kommentteja: