torstai 19. syyskuuta 2013

Olikin lyhyempi...

...koulupäivä tänään kuin olisin arvannut. Mulle oli sovittuna opolle aika täksi päiväksi klo 9.00, joten päätin tulla koululle vasta yhdeksäksi, vaikka mulla olisi alkanut jo 8.15 matikan tunti, mutta ajattelin, etten ehtisi siellä kauaa olla, eh.. .-D Eihän 45 minuutin lintsaaminen niin vakava juttu olisi..? Sain ainakin nukkua pitkään aamulla. .-D No, sit saavun sinne koululle ja opon oven taakse päästyäni huomaankin siinä lappusen, ettei opo ole paikalla. .-P En sit kehdannu mennä sinne matikan luokkaan, vaan lähdin kauppaan, eli nyt perjaatteessa lintsasin matikan tunnin, vaikkei se ollut tarkoitus.. Toki mä oisin sinne tunnille tullut kokonaan jos olisin tajunnut käydä wilmassa ja huomata opon peruutuksen. Että mä en nyt tiedä, minkä selityksen laitan wilmaan poissaololleni. Se ei ole luvallinen eikä terveudellinen syy, mut perjaatteessa se ei oo luvatonkaan.. Tai no olis mut.. .-D Huoh oikeesti. Tälläsen viestin sinne nyt rehellisesti laitoin: "Minulla oli aika opokeskusteluun mutta opo ei ollutkaan paikalla enkä tiennyt siitä. Jäin sitten pois koko tunnilta kun en kehdannut myöhässä tulla.."

Koulu aiheuttaa tietenkin muutakin harmia. Oon jotenkin ihan sekaisin 3D-ohjelmoinnissa, kun mulla jäi suuri osa siitä tunnista pois kun olin siellä terveydenhoitajalla. Eilen ope sanoi, että voi vapaaehtoisesti tulla jatkamaan työskentelyä sinne luokaan. Mä mietin kehtaanko mennä, kun oon ihan alussa siinä työssä. Eikö sitten olisi ollut järkevää mennä jatkamaan? Joo mutku... Syytän jalkojani, ne pakotti mut lähtemään vaikka tiesin että jääminen olisi ollut järkevää.. Koitin nyt netistä ladata ilmaista 3D-ohjelmaa tähän koneelle et voisin kotona harjoitella, mut siinähän kävi sit näinkin hyvin: "Sovelluksen alustus epäonnistui (0x0150002)". Mikähän tässä koneessa on, kun se ei jotenkin suostu asentamaan netistä ladattuja juttuja. .-o Noo, kun en ohjelmaa saanut koneelle koitin tubesta katella tuto-videoita aiheesta mut paremmin sitä oppisi muistamaan ja ymmärtämään itse kokeilemalla. Että maltan tuskin odottaa seuraavaa tuntia, kun olen ainoa nolo jälkeenjäänyt kun ne muut saa työnsä varmaan valmiiksi.. Jo toinen oleellinen aine jossa jään jälkeen osaamattomuuden takia, onkohan tää sittenkään mulle sopiva ala.

Noin, siinä ikävät aiheet, seuraavaksi iloisempaa juttua. .-) Oon herätellyt jonkin aikaa horroksessa ollutta Allu-innostustani mm. Allun twitter-sivun ja Ciesseltä saamieni tumblr-blogi-linkkien kautta. .-D Innostus ei ole yhtä korkealla kuin aiemmin, mutta kuitenkin. Näin muuten yksi yö sellaisen unen, että ostin tämän Allun levyn neljällä eurolla jostain kaupasta. .-D Mielenkiintoista, sillä en ole kuunnellut yhtään noita kappaleita mutta silti unessa tunnistin mikä levy on kyseessä. .-D


 

Sit eilen sain aivan mahtavan älynväläyksen: cdon.comista voi myös ostaa ja ladata musiikkia suoraan koneelle!! Ei siinä sit kauhean kauaa mennyt kun mä jo olin käyttiksen luonut ja näpyttelin maksuvahvistusta.. ,-) Fiku kyllä kauhisteli mun rahantuhlausta ja onhan tässä toki niin tullut kaikkea hankittua viime aikoina.. Mut kyllä sekin sit innostui kun annoin mun käyttiksen ja salanan ja lupasin et sekin saa ladata biisit itelleen. .-D Sai tosi kivasti niitä levyjä hintaan 9.90 kpl jos latasi kaikki biisit, yksittäisinä ne olisi maksanut 0.99 €/kpl. Ois voinu toki säästää jos ois ladannut vaan ne koukutusbiisit, mut ei se oo sit "täydellinen" levyn osto jo ei kaikkia biisejä hommaa. Toisaalta ei toikaan oo täydellinen, täydellisyyttä vaatisi sen levykotelon saaminen kätösiin. Mut kerrankin voin olla ylpeä siitä, että latasin rehellisesti ostettua kamaa enkä vaan ilmatteeksi niin kuin yleensä tulee tehtyä. Tällä hetkellä ei tosin oo edes asennettuna mitään ilmaislatausohelmaa koneelle, jos yrittäisi jatkossakin maksaa sen euron noista haluamistaan biiseistä, pysytyisikö siihen? Mutmut, nyt mulla on ämpällä 26 uutta biisiä Hurtsin ja Backstreet Boysin levyiltä! <23 Oon nyt mediapayeria pitänyt päällä ja sieltä tässä koneella ollessa kuunnellut, nam. <23 Kuuntelen äänet kovalla vaikka se varmaan kaikuukin seinien läpi kämppiksiä ärsyttämään, mut minä haluan nyt popittaa täysillä. ,-D


Loppumusanne saatte itse valita kahdesta vaihtoehdosta. Tässä kummaltakin levyltä hyvä kappale, joihin tutustuin nyt vasta levyn oston jälkeen. Valitkaa jompi kumpi tai voin suositella kyllä kuuntelemaan molemmatkin. ,-)



Kysymys lukijoille:
Kuuntelitko Hurtsia vai Bäkkäreitä?
Vaihtoehto 1: Backstreet Boysia <23
Vaihtoehto 2: Hurtsia <23

4 kommenttia:

Riina kirjoitti...

Sun pitää vaan rohkeasti ilmoittaa opelle, jos meinaat pahasti jäädä jälkeen muista. Tosin helppohan se on täältä ruudun toiselta puolelta sanoo, ku ite ei tiedä tilannetta. Mutta tsemppiä koulun eteen :) Etköhän sä pian saa muut kiinni.

Ja se on kyllä kivaa, ku on rahaa, nii sit voi ostella kaikkea, kunnes huomaa, että tilillä ei oo enää ees euroa...

Kasa kirjoitti...

Niinhän sitä pitäisi.. Mä vaan inhoan avunpyytämistä, tuntuu tyhmältä kysyä jotain itsestään selvää asiaa vaikkei se ole tyhmää. .-P Oli siellä ryhmässä muutama muukin opiskelija joka vasta aloitti työn tekemistä, eli en ole edes kaikista jäljimpänä. .-D Ja kyllä mä ne vaaditut jutut saan ns. omalla tavallanikin hoidettua, se vaan ei aina ole niin tyylikästä open neuvojen mukaista mutta kumminkin. .-D Toistaiseksi tilillä on ihan mukavasti rahaa, mut jos jatkan samanlaista osteluvimmaa alan jäädä tappiolle opintotuesta huolimatta. .-D Noo, nyt yritän odotella joulua ja ostan silloin vasta seuraavan kerran jotain kivaa itelleni. .-) Ja senkun näkisi, kohta taas olen kuitenkin himoitsemassa jotakin.. .-D

Haha, aika jännä juttu, mulla tuli mediaplayerin sekoituksesta juuri nuo postaukseen lisäämäni biisit tätä kommenttia kirjoittaessani. .--D

Fiku kirjoitti...

Päätinpä yllättää ja tulla lukemaan ja kommentoimaan sinun kirjoitustasi. .--> Haha, hauska lukea noita juttuja uudelleen, kun kerroit niistä jo aikaisemmin. .-D Toi opo on kyllä ihan ämmä ja vamma, kuten yleensä? .-D Sen open pitäis huolehtia, että kaikki osaa. .-( Tosi kurja, laiska ja nolo opettaja. Hahhaa, mäkin oon kattonu tässä viime päivinä Allun Leave me alonia! .--D Allutus mullakin vaihteeksi menossa. .--> Allulla on kova viulunsoitto tossa kuvassa. .---D Kiitoksia oikein kovasti noista musiikeista. .-> Tänään kävellessä soi Hurtsin Heaven, joten kuuntelin nyt ton Backstreet Boysin. .-> Musta ne uudet levyt on liian iskelmäisiä ja tasasia. .-(

Kasa kirjoitti...

Hui kamala ku säikähtin kun huomasin kommentoijan. .---D Yllätit todellakin. .-D Nythän mun ei sit tarvii kertoa päivän kuulumisiani jos sä kerran löydät ne täältäkin. .-D Sanos muuta, jotenkin "mun" opot aina epäonnistuu tehtävässään. .--D No juu, olen sun Allutuksen havainnut. ,-D Jeps, usein Allu bilettää tossa viulukuvassa juuri soivan biisin tahdissa mulla. .-DD Jee, hauskaa että sullakin soi viimein uutta. .-) Mulla ei ämpältä ookaan vielä tullut yhtään Hurtsia, vaan pari Bäkkäriä. .-) Reps, oon kuunnellu että tossa Heavenissa lauletaan "hello heaven" vaikka se onkin "hell or heaven" ku tarkistin lyriikoista. .-D Noi on tosiaan vähän tasasempia biisejä, mut mä ainakin oon tykästynyt useeseen monien kuuntelujen jälkeen kun niitä on oppinut tuntemaan ja muistaa niitä sen verran että ne alkaa pyöriä päässä. .-D